return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 
MY PLAY LOCKER (ieder een eigen locker) (pg. 3)
View this Thread in Original format
Robvef
quote:
Originally posted by raoel
maar voor de eventueel geinterreseerde kan ik ook een hoop enorm gave herrie van de mannen van LAB 4 uppen !!!!

Maar ik heb al een keer gemerkt dat LAB 4 hier niet zo in smaak valt :mad: maar ik vindt het enorm gaaf.
En ik zal ook wat van Yoji Biomehanika uppen.

Dat was ik !! :D :D

En ik heb ze een keer meegemaakt, maar ik vond het echt takkeherrie. En ik ben heus wel gewend hoor. (kom uit de gabberscene, zoals velen hier :D :D)

Heb trouwens ook net een locker aangemaakt.
Staat nog niets in, maar dat komt op mijn werk wel.

[email protected]

Greetz
Glaniskanis
Aangezien ik nog steeds niet overtuigd ben van de goede werking van deze manier, heb ik de request van Lazy Jones maar geupped naar de locker van New Wave
Je kunt dit geweldige nummer dus nu uit zijn locker halen, en het is dus echt de moeite waard

Greetz,
Glaniskanis
AFTERNATIVE
TNX!
na 3 weken zoeken hebbik em dan eindelijk
New Wave
hmm, wel relaxed plaatje die in mijn locker is gezet, :)
arno
ik heb net

dj promo - the industry can't stop me
dj promo - the bad guy

in mijn locker gezet

en heeft iemand toevallig een of andere rip van d-tune - earplugs want die zou ik wel graag willen hebben.
tango
heeft iemand Synthetic - Time Warriors ??

PVD draaide hem op mayday, echt een supervet nummertje.

Grtz,
TNG

PS Hier is een sample:
New Wave
Ejh Over DJ PROMO gesproken, ik ben al enige tijd op zoek naar zijn laatste CD..: Last Man Standing.
Ik hoorde in een interview van hem dat het een lekkere ouderwetse Oldskool, hardcore cd was...........heeft iemand hem voor mij of weet iemand waar die is?

groeten!!

Ik weet niet of jullie hem al kennen, ik heb Liquid DJ Team - Liquidation (Marco V Remix)(b1) in mijn locker geupped........
Tis wel een lekker plaatje, is een beetje powerfull plaatje vind ik, maar ook wel err-RUG relaxerend...........je doet maar wat je der mee wilt doen

DHu groeten
arno
die heb ik net bij technodron vandaan geplukt, idd wel een lekker nummertje ja.
Dj Lex
Idd had hem ook al daar gedownload. Zeker een lekker nummer.
DJ_Siesta
ik heb um natuurlijk ook gedl, wel lekker nummer !!
ik geef um een 7,4,

GreetZ GERRIT!!
p.s ik heb de nieuwe dj tiesto besteld (urban train) alst meezit heb ik volgende week maandag ge-upt!

New Wave
ejh, ik ripp hem nu van Audiogalaxy.com...kweet nog niet of hij vanuit een dj-set is geknipt, we zullen het straks horen......over 6 minuutjes :)

Greeettzzz
DJ_Siesta
en? heb je hem?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 
Privacy Statement