return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 
Goed nieuws....
View this Thread in Original format
M5
ik zat net op het BXR forum en daar liep ik tegen een wel heel interessant berichtje aan van de heer M. Picotto....

In zijn beste Engels:

I HAVE PREPARE A NEW COMPILATION RELEASE IN JULY WITH WARNER......
THIS TIME NO TRANCE AND NO HARDHOUSE BUT:

CD 1 TEC-HOUSE

CD 2 TECHNOOOOOOOOO

EXCLUSIVE COMPILATION FOR PARTY PEOPLES with MANY NEW GREAT DJs PRODUCERS AND MY NEWS EXLUSIVE PRODUCTIONS
MORE INFO IN FEW DAYS
CIAO MAURO



Lijke me interessant cd'tje !! naam is denk ik nog niet bekend...maar dat komt wel.....owjaaa...als je goed kijkt naar CD1 en CD2 dan zie je wel waar hij zelf de voorkeur aan geeft ...TECHNOOOOOO :)

Mauro 4 life!:D
Remy D
quote:
Originally posted by M5
ik zat net op het BXR forum en daar liep ik tegen een wel heel interessant berichtje aan van de heer M. Picotto....

In zijn beste Engels:

I HAVE PREPARE A NEW COMPILATION RELEASE IN JULY WITH WARNER......
THIS TIME NO TRANCE AND NO HARDHOUSE BUT:

CD 1 TEC-HOUSE

CD 2 TECHNOOOOOOOOO

EXCLUSIVE COMPILATION FOR PARTY PEOPLES with MANY NEW GREAT DJs PRODUCERS AND MY NEWS EXLUSIVE PRODUCTIONS
MORE INFO IN FEW DAYS
CIAO MAURO



Lijke me interessant cd'tje !! naam is denk ik nog niet bekend...maar dat komt wel.....owjaaa...als je goed kijkt naar CD1 en CD2 dan zie je wel waar hij zelf de voorkeur aan geeft ...TECHNOOOOOO :)

Mauro 4 life!:D


Dit is zeker heel VET nieuws!!!! :D:D:D:D:D
M5
quote:
Originally posted by Remy D


Dit is zeker heel VET nieuws!!!! :D:D:D:D:D


Vooral naar die nieuwe exclusive producties van hem zoals ie dat zegt ben ik ERRUG benieuwd...sterker nog...IK KAN NIET WACHTEN !!

BXR rules!!
Akira
dat word echt wel een top cd'tjee :D
-=WVG=-
Dat kan wel ns iets moois worden ja :)
Blik
Techno is niet echt mijn stijltje dus we zullen zien hè
Miss Proximus
haha..LOL..ik heb vannacht indirect over Mauro gedroomd...Was met vader, moeder, broer en zus in een soort oerwoud ofzo met een huis aan de rand van een meertje..aan de overkant van dat meer zat een lizard..dus ik deed de lokroep (was een engelse droom..ik zei ook echt "matingcall" tegen me familie hihi) van lizards en dat beest kwam natuurlijk aangezwommen (volgens mij kunnen lizards zowiezo niet zwemmen, mah jah) en hij ging toen m'n vader achterna..dus m'n vader vet rennen het huis in..en wij (de rest) stonden op de veranda en toen kwam die lizard naar ons toe omdat ik die lokroep weer deed om hem bij me vader weg te krijgen..dus dat beest naar ons toe..maar jah, hij liep ons gewoon voorbij omdat wij niet naar vrouwjeslizards roken (LOL) en toen kwam de boswachter (jeezz..does it make any sense?) en die vroeg wie die lokroep had nagebootst..ik zei dus dat ik het was en dat ik dat kon omdat ik teveel National Geographic Channel keek!! NOU JAH ZEG!!! :D en het is écht waar LOL..ik had over die lizard gedroomd omdat ik nog aan Mauro had gedacht 's avonds (en neej..niet op díe manier haha)

Anyway..ik hoop dat dit wat entertainment was...ennu...M5..éch wel VET! :)
Bellie
Ok dan!!
je hebt je huiswerk weer goed gedaan M5 :)

GREETZ!!
!_PeTrUs_!
Leuke dromen heb je zeg LOL

quote:
Originally posted by Miss Proximus
haha..LOL..ik heb vannacht indirect over Mauro gedroomd...Was met vader, moeder, broer en zus in een soort oerwoud ofzo met een huis aan de rand van een meertje..aan de overkant van dat meer zat een lizard..dus ik deed de lokroep (was een engelse droom..ik zei ook echt "matingcall" tegen me familie hihi) van lizards en dat beest kwam natuurlijk aangezwommen (volgens mij kunnen lizards zowiezo niet zwemmen, mah jah) en hij ging toen m'n vader achterna..dus m'n vader vet rennen het huis in..en wij (de rest) stonden op de veranda en toen kwam die lizard naar ons toe omdat ik die lokroep weer deed om hem bij me vader weg te krijgen..dus dat beest naar ons toe..maar jah, hij liep ons gewoon voorbij omdat wij niet naar vrouwjeslizards roken (LOL) en toen kwam de boswachter (jeezz..does it make any sense?) en die vroeg wie die lokroep had nagebootst..ik zei dus dat ik het was en dat ik dat kon omdat ik teveel National Geographic Channel keek!! NOU JAH ZEG!!! :D en het is écht waar LOL..ik had over die lizard gedroomd omdat ik nog aan Mauro had gedacht 's avonds (en neej..niet op díe manier haha)

Anyway..ik hoop dat dit wat entertainment was...ennu...M5..éch wel VET! :)
M5
quote:
Originally posted by Miss Proximus
haha..LOL..ik heb vannacht indirect over Mauro gedroomd...Was met vader, moeder, broer en zus in een soort oerwoud ofzo met een huis aan de rand van een meertje..aan de overkant van dat meer zat een lizard..dus ik deed de lokroep (was een engelse droom..ik zei ook echt "matingcall" tegen me familie hihi) van lizards en dat beest kwam natuurlijk aangezwommen (volgens mij kunnen lizards zowiezo niet zwemmen, mah jah) en hij ging toen m'n vader achterna..dus m'n vader vet rennen het huis in..en wij (de rest) stonden op de veranda en toen kwam die lizard naar ons toe omdat ik die lokroep weer deed om hem bij me vader weg te krijgen..dus dat beest naar ons toe..maar jah, hij liep ons gewoon voorbij omdat wij niet naar vrouwjeslizards roken (LOL) en toen kwam de boswachter (jeezz..does it make any sense?) en die vroeg wie die lokroep had nagebootst..ik zei dus dat ik het was en dat ik dat kon omdat ik teveel National Geographic Channel keek!! NOU JAH ZEG!!! :D en het is écht waar LOL..ik had over die lizard gedroomd omdat ik nog aan Mauro had gedacht 's avonds (en neej..niet op díe manier haha)

Anyway..ik hoop dat dit wat entertainment was...ennu...M5..éch wel VET! :)


haha LOL ...

zo zie je dat het MAURO-virus sommigen wel heel erg te pakken heeft !!! mooi !!! :)

!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by M5


haha LOL ...

zo zie je dat het MAURO-virus sommigen wel heel erg te pakken heeft !!! mooi !!! :)


Jazeker...Als je me een jaar geleden had gevraagt of ik Mauro mooi zou vinden, dat was dat een dikke no no geweest. Maar ik heb m nu 2 x live mogen aanschouwen en je moet hem bijna op elk feest erbij hebben. Hij weet zo'n sfeer te creeren die je nog eens 100% harder laat lopen... In een woord GEWELDIG!!. En dat is zelfs nog een understatement...
M5
quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!


Jazeker...Als je me een jaar geleden had gevraagt of ik Mauro mooi zou vinden, dat was dat een dikke no no geweest. Maar ik heb m nu 2 x live mogen aanschouwen en je moet hem bijna op elk feest erbij hebben. Hij weet zo'n sfeer te creeren die je nog eens 100% harder laat lopen... In een woord GEWELDIG!!. En dat is zelfs nog een understatement...



Mauro Picotto Live at Rosenmontagsrave 2000 ...daar begon het allemaal mee ....prachtig...!!

Volgende keer als ik Mauro live zie dan ga ik janken ...eg waar....fantastisch.. vorige keer op Qlimax...zal ik zeker NIET snel vergeten..
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 
Privacy Statement