return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 
Trinity part 2
View this Thread in Original format
JayBee
Cosmic gate och Flutlich ska ju spela på trinity part 2. Det är ju en bit att åka för mig :(. Nån som vet nått, Var på den första eller har nån åsikt? :)

Nån som ska dit?
Gate 42
Det enda jag vet är att första Trinity hade väldigt få besökare. Har hört siffror mellan 50 - 100, och det är ju inte så kul.

Jag har dock tänkt att kanske ta mig till 2:a upplagan. Skulle verkligen vilja se Cosmic Gate live.
JayBee
jo jag har oxo hört att det var lite folk och jag vill oxo se cosmic gate. det är därför jag är orolig :P :nervous: :nervous:
Gate 42
Men är det säkert att "T2" blir av?
reveal
en av killarna i S.H.O.C.K / Flutlicht har nyligen hoppat av, hoppas att det inte påverkar deras planerade kommande spelningar...
JayBee
quote:
Originally posted by Gate 42
Men är det säkert att "T2" blir av?


jag antar att du inte syftar på terminator 2 :)


detta är i alla fall länken till deras hemsida och det står att allt e på G
http://www.ace-event.se/evenemang/trinity2/
Gate 42
quote:
Originally posted by reveal
en av killarna i S.H.O.C.K / Flutlicht har nyligen hoppat av, hoppas att det inte påverkar deras planerade kommande spelningar...


Antagligen så kommer väl den kvarstående medlemman och levererar ett set för den svenska publiken.
mindshooter
Det blir av...har fått det bekräftat....hämtade t.om en flyer inne i stan häromdan :)

Jag kommer förmodligen!
St_Andrew
funderar på att åka men lagom kul om det blir 100 pers :S
reveal
quote:
Originally posted by Gate 42
Antagligen så kommer väl den kvarstående medlemman och levererar ett set för den svenska publiken.


fick för mig att Flutlicht var tre man, men jag kanske är fel ute?

SteveTranz4ever
Saken med T1 var ju att den låg på ett dumt datum + att dom var nog lite kaxiga efter Midway men jag tror att dom som går på trance fester i dom trakterna ofta är rätt unga och heller inte har riktig koll utan mer går på det alla andra ska gå på om dom inte är med sina föräldrar på landet... Tror det bara är den del av den yngre skaran som hänger å dräller ;) på sånna här siter som har koll... vad jag menar är att det inte går att fylla en fest där med halft okända för många DJs...

Nu är det snart höst och Cosmic Gate känner många till och dom kommer bli det stora dragplåstret... Jag ska ner... Måste ju snacka med killen som digga min Trance Energy 02 video ;) ha ha *vadåskryt*






mindshooter är resident i min bil så en plats e alltid bokad för han... vilka mer som ska med får vi se.
reveal
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
mindshooter är resident i min bil så en plats e alltid bokad för han... vilka mer som ska med får vi se.



stannar du till i lundatrakterna? isf tar jag en plats ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 
Privacy Statement