return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 
Wat is voor jullie de ultieme auto? (pg. 10)
View this Thread in Original format
snitz
quote:
Originally posted by basvh
zo ziet snits eruit als ie niet op housepartys staat en in zijn auto rond rijdt

:p

ik zal maar niet zeggen hoe jij dr uit ziet in het dagelijks leven.:D
basvh
quote:
Originally posted by snitz
ik zal maar niet zeggen hoe jij dr uit ziet in het dagelijks leven.:D

ssssst das ons geheimpje he. mondje dicht.
Ding Chavez
quote:
Originally posted by basvh
nee snitz jouw monster is heeeeeeeeeeeeel mooi en vet. zker de mooiste mercedes die er is en nu slijm ik niet voor een stoeltje richting berlijn in juli 2004 ok?! :p :p

Dat is zeker een mooi wagentje, maar niet de mooiste mercedes die er is ;) Dat is toch echt de SLR

Met startknop onder het klepje op de versnellingspook :eyes:

snitz
quote:
Originally posted by Ding Chavez
Dat is zeker een mooi wagentje, maar niet de mooiste mercedes die er is ;) Dat is toch echt de SLR

Met startknop onder het klepje op de versnellingspook :eyes:

aah is toch niet slecht om mee te beginnen. Dat met die startknop op de versnellingspook is op elke duurdere benz te krijgen dus erg appart is dat ok weer niet
SnuggLe
quote:
Originally posted by Asperge
IDD zeer zeer zeer vette bak! Heb hem al een keer mogen aanschouwen. Gast bij mij uit mijn poloteam kwam er een keer met een training mee aanzetten(mr rijdt altijd de nieuwste bmw's, die testwagens moeten namelijk ingereden worden:D en als je dan bij BMW werkt );)

POLOteam?? Vertel! Cool!

quote:
Originally posted by tango
Nou, ik vindt lang niet alle bmw's vet. Je ziet vaak in turken/pauper wijken meer BMW's dan meeuwen op het strand. Bij de standaard modellen schort het een beetje aan klasse. Hetzelfde met de standaard mercedessen. Als je er een koopt, doe het dan goed.....

grtz,
TNG

Whahaha, check de buurt hier bij mij, niet normaal hoeveel dat soort lui hier te vinden zijn :D

Mijn favo bak, waar de thread mee opent, de Aston Martin V12 Vanquish!!
Maar die BMW die Rudy post is ook vet!

Die Mercedes is vet, de achterkant, alleen de voorkant is 'te lang', dont know, niet vet.
Eagle`
quote:
Originally posted by New Wave
Elke keer als ik zo'n auto langs zie scheuren dan trap ik altijd netjes op me rem :)
De politie rond Aalsmeer/Hoofddorp rijd al een klein poosje met die autootjes.....als je onder de motorkap kijkt dan schrik je je de pokkepleuris.

o, als je bedenkt met wat ze hier rondrijden :rolleyes:
basd
Ik snap nog steeds niet wat iedereen altijd in die Duitse auto's ziet, maar het zal wel een kwestie van smaak zijn.

Vind een Italiaanse of Britse auto over het algemeen VEEL vetter.. En als je eens kijkt naar de aanschafprijs van de gemiddelde of iets vettere BMW of Mercedes, voor iets meer heb je gewoon een Maserati GT (iets van 115 mille), en dan rij je in dezelfde auto als Jean! Wie wil dat nou niet!

Nee maar effe serieus.. Vind dat je voor Duitse auto's echt VEEL te veel betaalt vergeleken met wat je ervoor krijgt.. Van de nieuwprijzen van Audi's en zo schrik je je toch echt de pleuris..

Doe mij maar een Alfa ofzo :)

En speciaal voor Bram: de nieuwe Multipla heeft een 'normale' neus.. Hoef je daar niet meer op te zeiken.
Dj Lex
Ik vind persoonlijk Audi, Mercedes en BMW toch 10x meer uitstraling hebben dan een Alfa, dat ze dan iets duurder zijn zal de baas vast niet erg vinden ;)
basd
quote:
Originally posted by Dj Lex
Ik vind persoonlijk Audi, Mercedes en BMW toch 10x meer uitstraling hebben dan een Alfa, dat ze dan iets duurder zijn zal de baas vast niet erg vinden ;)

Smaken verschillen gelukkig nog :)

Ben trouwens ook wel benieuwd naar hoe deze rijdt:

De nieuwe Lancia Fulvia
Original
Wil je echt waar voor je geld...
Raad ik de volgende auto aan... een Skoda :eek: :wtf:

De Superb

Goeie auto en een zee van ruimte binnenin.

Maar nu verder met de Ultieme autos, een greep uit mijn verlanglijstje.:tongue2

In de categorie "Leuk voor als het zonnetje schijnt"

als het wat minder zonnig is

Die Spyker C8 Double12 zag er ook wel vet uit.. en dat voor een NL auto..
En De nieuwe 6 serie van BMW is ook.:eyespop:

kolkiewolkie
Snitz is die kar echt van jou :eyes: :eyes:
Zeker wel een vette kar (en zeker op jou leeftijd :wtf: .. doe je een pillenhandel er bij naast ofzo :happy2: ).
Chicane
quote:
Originally posted by Original
Rood kruisje

Hoe rijdt dat nou, een rood kruisje? :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 
Privacy Statement