|
Wat is voor jullie de ultieme auto? (pg. 11)
|
View this Thread in Original format
| snitz |
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
Snitz is die kar echt van jou :eyes: :eyes:
Zeker wel een vette kar (en zeker op jou leeftijd :wtf: .. doe je een pillenhandel er bij naast ofzo :happy2: ). |
jah hijs echt van mij:D Ik heb gewoon de allerallerallerallerliefste papa. Dus vandaar |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by Chicane
Hoe rijdt dat nou, een rood kruisje? :D |
moet je keer met je vriendin gaan liggen doppen als ze ongesteld is. dan weet je precies hoe een rood kruisje rijd |
|
|
| snitz |
| quote: | Originally posted by basvh
moet je keer met je vriendin gaan liggen doppen als ze ongesteld is. dan weet je precies hoe een rood kruisje rijd |
of je moet zorgen da je de eerste bent dan weet je ok hoe een rood kruisje rijdt:D |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by snitz
of je moet zorgen da je de eerste bent dan weet je ok hoe een rood kruisje rijdt:D |
serr gut herr snitz. we vullen elkaar toch mooi aan he :D :D
| quote: | | Vind een Italiaanse of Britse auto over het algemeen VEEL vetter.. En als je eens kijkt naar de aanschafprijs van de gemiddelde of iets vettere BMW of Mercedes, voor iets meer heb je gewoon een Maserati GT (iets van 115 mille), en dan rij je in dezelfde auto als Jean! Wie wil dat nou niet! |
kijk qua design zijn de italiaanse auto zeer mooi. en ze zien er idd wat feller uit. maar jah het kan gewoon niet op tegen de deutsche punkligkeit. Italiaanse autoīs hebben toch sneller last van roest en het zijn gewoon rammelautos. Je hoort altijd wel wat tikken, vibreren. Nee qua techniek is zijn de duitsers een stuk verder dan de italianen |
|
|
| snitz |
| quote: | Originally posted by basvh
serr gut herr snitz. we vullen elkaar toch mooi aan he :D :D
kijk qua design zijn de italiaanse auto zeer mooi. en ze zien er idd wat feller uit. maar jah het kan gewoon niet op tegen de deutsche punkligkeit. Italiaanse autoīs hebben toch sneller last van roest en het zijn gewoon rammelautos. Je hoort altijd wel wat tikken, vibreren. Nee qua techniek is zijn de duitsers een stuk verder dan de italianen |
nog even iets aanvullends.............
italiaanse auto's en met name alfa's schijnen de meest electronisch mislukte auto te zijn dus jah ik hoef verder nix meer uit te leggen denk ik zo....... |
|
|
| basvh |
italiaanse auto's en met name alfa's schijnen de meest electronisch mislukte auto te zijn dus jah ik hoef verder nix meer uit te leggen denk ik zo....... |
jaja weer zīn mooie aanvulling. Wat dacht je van oprichting van lijst snitz-basvh nu lijst Tin-Tim niet meer is zoals het geweest. |
|
|
| Sabina |
Ben zelf gek op honda' s:crazy:
Eerst een honda CRX gehad, nu een honda Prelude, 2.3 i.
Kleur: Phantom gray pearl (net niet zwart dus)
Volgende auto zal waarschijnlijk een Honda civic 2.0 type R worden :D |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Chicane
Hoe rijdt dat nou, een rood kruisje? :D |
Lekker, maar een beetje bloederig na de tijd! |
|
|
| basd |
Dat roept iedereen. Kuddegedrag. |
|
|
| kolkiewolkie |
| quote: | Originally posted by basd
Dat roept iedereen. Kuddegedrag. |
true! roesten doen italianen tegenwoordig ook niet meer, electronica is ook al stukken beter.. en kwaliteitsbakken staan ook vaak genoeg langs de kant. Ze LIJKEN alleen degelijk gebouwd, that's all.
:D :D en is Snitz kamper ofzo? :D :D |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
true! roesten doen italianen tegenwoordig ook niet meer, electronica is ook al stukken beter.. en kwaliteitsbakken staan ook vaak genoeg langs de kant. Ze LIJKEN alleen degelijk gebouwd, that's all.
|
Dat bedoel ik.
| quote: |
:D :D en is Snitz kamper ofzo? :D :D |
Geen idee, wel een behoorlijk vette bak overigens!
Al zou ik er zelf geen cent aan uitgegeven hebben :) |
|
|
| eieregooie |
Vette kar hoor snitz!
Wat hangt er onder de kap? |
|
|
|
|