return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 
Wat is voor jullie de ultieme auto? (pg. 2)
View this Thread in Original format
arj1o1
quote:
Originally posted by Fkwebeman
Ik ben een groot Volvo fan.. (don't ask me why)

dus.. deze zou ik allemaal wel willen bezitten

Volvo Concept car

Volvo S40/V40 supersport (BTCC edition)

nieuwe s40 al gezien?
ryo
Als het wat mag kosten, doe dan maar deze:

Misschien niet zo mooi als de Vanquish, maar je vernedert de meeste anderen er wel mee hihi. En anders die oude Aston Martin v8

Oke, en nog ff de in mijn ogen mooiste ferrari erbij dan maar :)

Chicane
Is dat die Konigsegg wagen? Die is vet bloedmooigeilwauswappie :eyes: :eyespop: :crazy:
Rudy
Porsche Ruf R Turbo:

Weinig mensen die deze kracht onder controle kunnen houden!

Bugatti Veyron:

1001 PK 0-300 onder de 14 sec. W16 motor
Kom nog een sport versie met 1116 PK, 1001 is natuurlijk een beetje aan de kleine kant....

Dit is de Koenigsegg:

ryo
quote:
Originally posted by Chicane
Is dat die Konigsegg wagen? Die is vet bloedmooigeilwauswappie :eyes: :eyespop: :crazy:

Pagani Zonda met AMG getunede 7.2 liter V12 Mercedes motor erin :)
Switch
Munsterhuis in Enschede/Hengelo is de enige importeur in nederland die Koenigsegg verkoopt :)

en die Bugatti heeft niet echt 1001 pk, maar iets van 973 effectief ofzo, maar dan nog veel pktjes :)

2002 Ford GT40 Concept car

Ferrari 360 Challenge Stradale

Italdesign Nazca C2 (was in opdracht van BMW gemaakt, nooit in productie gekomen :()

Jaguar XJ220

Lamborghini Gallardo

Lamborghini Cala

McLaren F1 GT

Renault Espace F1 Concept (whehehe F1 motor en bak erin :))

stuk voor stuk dikke bakken!
Odyne
quote:
Originally posted by Switch

Jaguar XJ220

:crazy: :crazy:

:crazy: :crazy:
kolkiewolkie
Ultieme droomauto is natuurlijk de hieronder afgebeelde wagen

Voor mij als rastechnicus bijna ultiem (bouw van de body en motor gebeurt op unieke wijze).

quote:
Munsterhuis in Enschede/Hengelo is de enige importeur in nederland die Koenigsegg verkoopt

sterker nog ze zijn naast de fabriek de enige lui die deze auto in Europa verkopen (dat was een jaar geleden in elk geval zo).

op tweede plek staat die 550 Maranello, tliefst de barchetta :eyespop: :crazy: maar het kon wel eens lastig worden om ooit 1 van de 70 gebouwde exemplaren te bemachtigen :D .

Anyways bovenstaande is niet realistisch, onderstaande hoop ik toch binnen een jaar of 10 gerealiseerd te hebben (tegen die tijd zijn de prijzen dusdanig gedaald en is de lijn van mijn jaarinkomen dusdanig gestegen dat snijpunt van deze lijnen aldaar is :D :D ).

I present you de ultieme ragbak:

Mitsubishi Lancer Evolution 6 Tommi Makinen Edition (aka evo 6.5)

:wtf: :eyespop: :tongue3

tot die tijd:

Loooooooong way to go :p :haha: :stongue: , maar wel IDEAAL voor bierhalen :toocool: (vorige week nog 15 krat voor studentenfeestje :disbelief )(hijs officieel van me pa trouwes, eerlijk is eerlijk)
Blik
quote:
Originally posted by kolkiewolkie

Anyways bovenstaande is niet realistisch, onderstaande hoop ik toch binnen een jaar of 10 gerealiseerd te hebben (tegen die tijd zijn de prijzen dusdanig gedaald en is de lijn van mijn jaarinkomen dusdanig gestegen dat snijpunt van deze lijnen aldaar is :D :D ).

Hoezo de prijzen genoeg gedaald om een Lancer Evo 7 te kopen? Gaan ze de BPM verlagen ofzo?
kolkiewolkie
quote:
Originally posted by Blik
Hoezo de prijzen genoeg gedaald om een Lancer Evo 7 te kopen? Gaan ze de BPM verlagen ofzo?

nee dat niet, maar de evo 7 en evo 8 zijn me veel en veel te glad. Door mij genoemde wagen is al niet echt fraai :p maar die zijn écht lelijk. Gebruikt hebben we het dus over :) en ik mag toch hopen dat die wagen over 10 jaar minder moet opbrengen dan de huidige 50.000 euro.

New Wave
Allemaal leuke auto's die jullie plaatsen maar jullie vergeten dat deze pimpauto's gewoon voor losers en kakkerige capsones mensen zijn.

Geef mij maar deze fette bak:

Stoer en very sweet.
jploveparade
Er gaat niks boven een Subaru Impreza 22B-STI, want met die stomme sportauto's van jullie blijf je toch in het zand steken en kun je je koffers nergens kwijt :p

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 
Privacy Statement