return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 19 20 
Wat is voor jullie de ultieme auto? (pg. 16)
View this Thread in Original format
New Wave
quote:
Originally posted by jp
Chrysler: mechanische rommel
Audi: achterin een A4 is sex lekkerder

Ah al die electronica, zo gemaakt :p Kijk die vorm dan..het is net een mooie slanke vrouw die op het strand ligt :p
A4 heb ik het geld niet voor :p
jp
Ik haat auto's uit Amerika en vooral diegene met het cab-forward principe. Die gasten kunnen beter bommenwerpers bouwen :o
New Wave
quote:
Originally posted by jp
Die gasten kunnen beter bommenwerpers bouwen :o

Liever niet. :p Komt alleen maar narigheid van :p

Nou dan ga ik maar voor de audi A3 :p
jp
Beter
New Wave
Alleen de TDI's in de prijsklasse van 6000 hebben meestal al meer dan 230000 op hun teller..........hmmzzzz........SCHEISE
jp
TDI's zijn ratelbakken

Die pompverstuiver is een stuk onrustiger als een 'normale' common rail. Wel veel vermogen en stuk gaat het meestal niet zo snel. Wel netjes de turbo af laten koelen voordat je de motor uit zet.

200000 is normaal voor de lease diesel
New Wave
quote:
Originally posted by jp
TDI's zijn ratelbakken

Die pompverstuiver is een stuk onrustiger als een 'normale' common rail. Wel veel vermogen en stuk gaat het meestal niet zo snel. Wel netjes de turbo af laten koelen voordat je de motor uit zet.

200000 is normaal voor de lease diesel

Mwjha, maar wil wel diesel of G3.....ik rij 35000 km in een jaar dus benzine wordt een beetje te duur.:)
jp
LPG moet je te vaak tanken, das irritant. Voor de rest is het de goedkoopste brandstof en de meeste motoren kunnen de grotere verbrandingte wel aan.
New Wave
quote:
Originally posted by jp
LPG moet je te vaak tanken, das irritant. Voor de rest is het de goedkoopste brandstof en de meeste motoren kunnen de grotere verbrandingte wel aan.

Of zal ik toch amar voor d eBMW gaan :p...damn, ik weet het nog niet.....:mad: Hoe meer ik spaar hoe duurder ik kan aanschaffen....heer frustrerend.
Zat al te kijken voor een subaru impreza :p maar zijn ook duur heur.
jp
Een non-turbo op LPG is te doen maar voor 35000km per jaar te oncomfortabel. De turbo rijdt een op zes gemiddeld. Subaru heeft (nog) geen diesel motoren.

Een Toyota Avensis van de eerste generatie is een fijne betaalbare auto met dieselmotor

New Wave
Ah wellicht ga ik een Saxo kopen. Diesel rijd gem 700/800 kilometer op een tank.
jp
Vrouwenauto (behalve de VTS)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 19 20 
Privacy Statement