return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 19 20 
Wat is voor jullie de ultieme auto? (pg. 14)
View this Thread in Original format
jp

Doe maar in het rood
MaGiK54
De Bugatti Veyron 16.4

Met een topsnelheid van 406 km/u :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy:
jp
Geen meid die in zo'n ding stapt, een Porsche GT is een grotere vrouwenmagneet en bijna net zo snel als de Enzo

Wel in het rood graag ;)
basvh
persoonlijk heb ik helemaal niks met die rally wagens. Wat vind jij er zoo mooi aan JP?
eieregooie
quote:
Originally posted by sndh
beetje cliche maar ik denk nog steeds de Viper, de oude zeg maar :

Zaterdag deed zo'n gevalletje ff een burn-out bij TiC

:eyes:
ambs
ik sluit me aan bij ei!

een maserati quattroporte of een maserati spyder, i could settle for a coupe too... :p
jp
quote:
Originally posted by basvh
persoonlijk heb ik helemaal niks met die rally wagens. Wat vind jij er zoo mooi aan JP?

Grip, acceleratie, weggedrag, uitstraling, geluid, en nog praktisch ook (4 deuren + kofferbak)

Fout = goud :D
Ding Chavez
quote:
Originally posted by jp
Geen meid die in zo'n ding stapt, een Porsche GT is een grotere vrouwenmagneet en bijna net zo snel als de Enzo

Scheelde toch zo'n 8 tienden met de enzo als the stig er een rondje mee rijdt ;)
SnuggLe
quote:
Originally posted by Ding Chavez
Scheelde toch zo'n 8 tienden met de enzo als the stig er een rondje mee rijdt ;)

The Stig rocks man!
Die aflevering op de BBC was geweldig. Die Enzo was echt SUPERsnel, dat wordt de komende jaren echt niet verbeterd!
Tim81
Van onze verslaggever
HENGELO-Een showroom met een aantal Ferrari's is zondagmiddag verloren gegaan tijdens een grote brand bij een autobedrijf in Hengelo. Volgens de brandweer zijn ongeveer 56 peperdure auto's in de as gelegd en zou de schade kunnen oplopen tot in de tientallen miljoenen euro's.

In de showroom stonden onder meer Ferrari's en oude racewagens die een waarde hadden van tussen de 5 en 9 ton euro. Een woordvoerder van de brandweer: ,,We konden de wagens niet naar buiten rijden of duwen, omdat ze op slot stonden. Dat moest van de verzekering. Bovendien zijn niet alle auto's verzekerd vanwege hun waarde.''

De brandweer gaf om 15.15 uur het sein brand meester. De brand is ontstaan in de showroom waarin onder meer de Ferrari's stonden. De oorzaak is nog onduidelijk, maar de brandweer gaat niet uit van brandstichting.

Een klein aantal auto's is gered, evenals de computers en de boekhouding. Ook het kantoorgedeelte is aan de vlammenzee ontsnapt. De behoorlijke rookontwikkeling heeft geen schade opgeleverd voor de volksgezondheid, zo bleek uit metingen van de brandweer. De directeur van het autobedrijf was tot op heden niet bereikbaar voor commentaar.

New Wave
Ik vind de Corvette nog steeds een leuk bakkie trouwens.
MaGiK54
quote:
Originally posted by SnuggLe
The Stig rocks man!
Die aflevering op de BBC was geweldig. Die Enzo was echt SUPERsnel, dat wordt de komende jaren echt niet verbeterd!

Jeremy verwachtte ook dat dit record een tijd zou staan, enige auto die hem kan verbeteren was volgens Jeremy die Bugatti van mijn pic.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 19 20 
Privacy Statement