|
Wat is voor jullie de ultieme auto? (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| robin |
| 'don't change the f*cking subject!' |
|
|
| Ruben_Dubbink |
Voor mij is dit de (in de toekomst) betaalbare auto waar ik echt een paal van krijg :):D
Seat Leon Topsport / Seat Leon Cupra R
Deze fantastische auto is binnen een jaar of 3 te bewonderen bij mij in Vroomshoop :) |
|
|
| Fkwebeman |
| quote: | Originally posted by jploveparade
Er gaat niks boven een Subaru Impreza 22B-STI, want met die stomme sportauto's van jullie blijf je toch in het zand steken en kun je je koffers nergens kwijt :p
|
:crazy: :stongue: :stongue:
Ook zo'n auto die ik heerlijk vind.. Waar ik al sinds jaar en dag van droom..
Nog een die ik errug lekker vind.. De Lotus Elise

|
|
|
| kolkiewolkie |
| quote: | Originally posted by New Wave
Denk je dat de wouten bij de subaru dealer om de hoek hun wagens gaan kopen :)?
Alles in import, behalve Volvo dan van Nedcar :)
En waar ik ze tegenkom? dat staat in me post blinde :) Rond Aalsmeer/hoofddorp. |
ik zeg maar zo ik zeg maar niks |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Ruben_Dubbink
Voor mij is dit de (in de toekomst) betaalbare auto waar ik echt een paal van krijg :):D
Seat Leon Topsport / Seat Leon Cupra R
|
een hele mooie auto inderdaad, top van 240+ km/h, 0-100 in 7 seconden. en dat voor maar € 37.000 :) |
|
|
| Cosmic |
Zijn al aardig wat mooie bakken vertoond, hier komt mijn keus:
Aston Martin

Om je vingers bij af te likken.
Enkele Jaguars
Ferrari
Lamborghini Countach
Aston Martins zijn echt klasbakken van auto's, als ik er 1 mocht kiezen zou ik die nemen |
|
|
| Rudy |
| Countach blijft zon fantastische auto! Geweldig design! |
|
|
| kolkiewolkie |
| quote: | Originally posted by Cosmic
Ferrari
|
Die was ik nog vergeten, ook zeer zekers een droombak eerste klas :crazy: :wtf: |
|
|
| Ding Chavez |
In de categorie "je eigen auto" is dit mijn, deze week overleden, auto :/

|
|
|
| kolkiewolkie |
| zo Ding C, die zit best in mekaar. Hoe komt dat zo?? Alles nog op de juiste plek zitten (zal wel toch, ziet er niet heel erg dramatisch uit). Rijdt trouwens fenomenaal (qua comfort) weet ik uit eigen ervaring :) |
|
|
| Ding Chavez |
| Iemand die de rechtdoor-op-dezelfde-weg-gaat-voor regel blijkbaar niet kende en mij tegemoet kwam reed dus vol door in de linkerflank. Idd geen verwondingen aan overgehouden, hij hield het nog aardig :) En ja hij reed nog heerlijk ook al was ie 10 jaar oud, af en toe een reparatie maar verder liep ie nog prima... |
|
|
| basvh |
Mooiste auto>
Mijn Bmw 520 uit 1987!
:D :D :D |
|
|
|
|