|
Wat is voor jullie de ultieme auto? (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| kolkiewolkie |
| quote: | Originally posted by New Wave
Allemaal leuke auto's die jullie plaatsen maar jullie vergeten dat deze pimpauto's gewoon voor losers en kakkerige capsones mensen zijn.
Geef mij maar deze fette bak:
Stoer en very sweet. |
zo'n auto zou mij dus echt enorm benauwen he. Maar iedere gek z'n gebrek he ;)
oja, JP ik denk dat ik je aardig kan bijblijven hoor ;) |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by jploveparade
Er gaat niks boven een Subaru Impreza 22B-STI, want met die stomme sportauto's van jullie blijf je toch in het zand steken en kun je je koffers nergens kwijt :p
|
Elke keer als ik zo'n auto langs zie scheuren dan trap ik altijd netjes op me rem :)
De politie rond Aalsmeer/Hoofddorp rijd al een klein poosje met die autootjes.....als je onder de motorkap kijkt dan schrik je je de pokkepleuris. |
|
|
| kolkiewolkie |
| quote: | Originally posted by New Wave
Elke keer als ik zo'n auto langs zie scheuren dan trap ik altijd netjes op me rem :)
De politie rond Aalsmeer/Hoofddorp rijd al een klein poosje met die autootjes.....als je onder de motorkap kijkt dan schrik je je de pokkepleuris. |
zo'n (2-deurs, uitgebouwd) auto is in NL niet eens verkrijgbaar en rijd bij mijn weten niet eens rond dus moet je me toch es uitleggen waar je ze dan zo vaak tegenkomt ;) (ok ok, mierenneuker en flauwflauw, I know) |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
zo'n (2-deurs, uitgebouwd) auto is in NL niet eens verkrijgbaar en rijd bij mijn weten niet eens rond dus moet je me toch es uitleggen waar je ze dan zo vaak tegenkomt ;) (ok ok, mierenneuker en flauwflauw, I know) |
Denk je dat de wouten bij de subaru dealer om de hoek hun wagens gaan kopen :)?
Alles in import, behalve Volvo dan van Nedcar :)
En waar ik ze tegenkom? dat staat in me post blinde :) Rond Aalsmeer/hoofddorp. |
|
|
| robin |
de ferrari F40 blijft de mooiste auto allertijden voor mij.
ff wat meer realistisch (lol) nissan skyline evo weet-ik-veel-wat :D
subaru impreza is nep! je wil toch niet gezien worden in een subaru (:toothless )
misschien komt dr een skyline bij een stra atrace 'ergens' ga wel weer ff kijken volgende keer.. vorige keer was dr eentje met zn alfa een 2 meter diepe kuil in gecrossed :D bocht gemist :D kofferbak stak dr nog bovenuit :D
skyline!
skyline!
skyline! |
|
|
| jploveparade |
| quote: | | subaru impreza is nep! je wil toch niet gezien worden in een subaru |
Zolang jij je op de step voortbeweegt moet je niet zeuren :haha:
Trouwens, een Subaru zie je niet die HOOR je alleen! :cool: |
|
|
| robin |
mijn fiets 0wnz jouw 'auto' |
|
|
| Switch |
| quote: | Originally posted by jploveparade
Er gaat niks boven een Subaru Impreza 22B-STI, want met die stomme sportauto's van jullie blijf je toch in het zand steken en kun je je koffers nergens kwijt :p
|
koffers vastbinden aan de rolbars? :P |
|
|
| Switch |
| quote: | Originally posted by robin
mijn fiets 0wnz jouw 'auto' |
step toch? :P
of zo'n driewieler :P |
|
|
| jploveparade |