|
Wat is voor jullie de ultieme auto? (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| kolkiewolkie |
| quote: | Originally posted by LightForce
Betaalbaar
- Opel Astra G 1.8 16V Sport (me eigen wagen :crazy: )
|
iedereen maakt fouten ;) |
|
|
| LightForce |
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
iedereen maakt fouten ;) |
Ben benieuwd wat je daarmee bedoelt... als je op me uitlaat doelt, nee het is geen opstuk maar een volledige einddemper die erbij aankoop opzat. Betreft een volledige RVS pijp van ESP.
Als je Opel bedoelt ach ja ieder zijn keus toch ;) |
|
|
| Blik |
| al last van roest? ;) |
|
|
| kolkiewolkie |
Ben benieuwd wat je daarmee bedoelt... als je op me uitlaat doelt, nee het is geen opstuk maar een volledige einddemper die erbij aankoop opzat. Betreft een volledige RVS pijp van ESP.
Als je Opel bedoelt ach ja ieder zijn keus toch ;) |
in eerste instantie wou ik idd beginnen over dat ogenschijnlijke opzetstukje ja :tongue2 maar toen bedacht ik dat me buren die ook hebben en dat het ding er dus wel standaard op zou hebben gezeten. Toen kwam ik bij punt 2 en ja, ik kon het niet laten nee, wie gaat er nou slopel rijden :stongue: :happy2: :haha: :tongue3
;) maar ik moet ook niet te hard blaten want ik heb zelf (nog) niet eens een kar :eek: :rolleyes: :clown: :toothless |
|
|
| jploveparade |
maar ik moet ook niet te hard blaten want ik heb zelf (nog) niet eens een kar :eek: :rolleyes: :clown: :toothless |
je mag wel eens meerijden hoor :disbelief |
|
|
| New Wave |
Ejh kolkieprutser :p kwam ik vandaag toch weer effe zo'n 2 deurs Subaru Impreza tegen op de N201 (aalsmeer).
Je ken lullen wat je wilt maar die bakkies waarjij veel van dacht te weten rijden gewoon over de Hollandse wegen. (kon hem jammergenoeg niet bijhouden met me Renault Clio 1.2 RN anders had ik der effe een fotootje van gemaakt :D ) |
|
|
| LightForce |
| quote: | Originally posted by Blik
al last van roest? ;) |
Ik zat al te wachten op zo'n domme opmerking. Blik jongen ik kan best voorstellen dat je bij Opel Denkt aan roest (deed ik ook). Maar waar het niet zo dat de Astra G (dit type) volledig verzinkt is.
Dat betekent dus dat hij niet meer ROEST!! De astra F (die GSI bakken etc.) die hebben dat nog wel allemaal tot aan model 1996. Daarna is Opel overgestapt op het verzinken van hun onderdelen. En dus daarna geen roest meer. |
|
|
| LightForce |
in eerste instantie wou ik idd beginnen over dat ogenschijnlijke opzetstukje ja :tongue2 maar toen bedacht ik dat me buren die ook hebben en dat het ding er dus wel standaard op zou hebben gezeten. Toen kwam ik bij punt 2 en ja, ik kon het niet laten nee, wie gaat er nou slopel rijden :stongue: :happy2: :haha: :tongue3
;) maar ik moet ook niet te hard blaten want ik heb zelf (nog) niet eens een kar :eek: :rolleyes: :clown: :toothless |
Nou ja standaard zit die einddemper er niet op. Je moet er wel voor naar Groningen. Bij het bedrijf ESP http://www.uitlaten.com. Moet daar binnenkort heen voor een middendemper vervanger, want die gaat er ook af.
Waarom ik opel rij. Zijn een paar dingen voor te noemen. Onderhoudstechnisch is opel erg goedkoop (Tenzij je een GSI of 2.0 16v Turbo rijdt) (handig als je student bent), verzekeringstechnisch is een Opel Astra G (dit type) erg goedkoop vergeleken met al die Honda Civics, Golfjes etc. etc. (punt 2 als je dus student bent).
Tja en ik wil dus beetje sportief rijden, dus misschien daarom de Opel Astra G Sport genomen, met standaard sportonderstel, sportveren, schijfremmen voor en achter, Recaro Sportstoelen. De motor zelf is een 1.8 16v (en ook dat is handig in de verzekering want je rijdt geen GTI, GSI, TURBO of dergelijk)
Dus denk dat ik nu toch wel een aantal dingen op heb genoemd waarom ik die Opel rij. Oh en het voornaamste de aankoop prijs heb ik mee gemazzeld :happy2: :happy2:
Wat betreft niet te hard blaten vind ik niet erg, ik leg het graag uit waarom ik juist Opel rij. En meer mensen zouden die punten moet overwegen. Want er zijn zat gasten die zonder nadenken een Honda of Golf GTI kopen en dan schrikken van alle kosten. |
|
|
| Blik |
Ik zat al te wachten op zo'n domme opmerking. Blik jongen ik kan best voorstellen dat je bij Opel Denkt aan roest (deed ik ook). Maar waar het niet zo dat de Astra G (dit type) volledig verzinkt is.
Dat betekent dus dat hij niet meer ROEST!! De astra F (die GSI bakken etc.) die hebben dat nog wel allemaal tot aan model 1996. Daarna is Opel overgestapt op het verzinken van hun onderdelen. En dus daarna geen roest meer. |
gast, ik zit je maar te stangen. iedereen weet toch dat roest en slopel de standaard reacties zijn op een opel :D |
|
|
| LightForce |
| quote: | Originally posted by Blik
gast, ik zit je maar te stangen. iedereen weet toch dat roest en slopel de standaard reacties zijn op een opel :D |
En ik verdedig graag :) En leg het graag uit ;) Maar geeft niet... had het wel verwacht dat die reactie er kwam, en niet geheel onterecht. Want Opel is erg laat geweest met het verzinken van hun auto's. Dat had echt eerder gemoeten. |
|
|
| Creamfields23 |
| quote: | Originally posted by snitz
deze is besteld door iemand bij ons uit het dorp dus ik kan hem binnekort bewondere in mijn kleine dorpje:D |
Ik hoorde vandaag op de Radio dat ze In Kerkdriel een bende opgerold hebben die handelden in gestolen luxe wagens :D Moest meteen aan dit denken. |
|
|
| jploveparade |

:eyes: :toothless :disbelief |
|
|
|
|