|
Marco V :: In Charge :: Eindhoven :: 31 Okt 2003 :: GrAtIS (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| snitz |
| quote: | Originally posted by Sand Leaper
Oh great. Now I have to choose between HQ and this :( |
If I deside to go to a party, I have the same problem:D :D
But I think that HQ gets my preferences:toothless |
|
|
| snitz |
| quote: | Originally posted by Fkwebeman
Tja..
Als ik daar zou wonen en net zo'n fan zijn als nu, betaalde ik dat graag, puur omdat hij daar erg weinig komt..
Maar 150 dollar is inderdaad wel erg veel.
(zeker met de feestverzadiging van hier in NL) |
Voor de helft doe ik het ook wel:D ;) |
|
|
| raoel |
Hier zou ik dus echt wel graag heen willen.
Lekker dichtbij, leuke locatie.
Kheb me ff ingeschreven op die mailinglist, kben benieuwd of ik nog een mailtje krijg. |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by Sand Leaper
Oh great. Now I have to choose between HQ and this :( |
HQ is better, no question about it!!!!
I have been there last friday. And if the 31 is going to be as good as last friday you will have a blast!!!! |
|
|
| Optimus |
| ben je nou Nederlander of niet?:haha: |
|
|
| arj1o1 |
| quote: | Originally posted by arj1o1
dan moet ik toch maar eens wat gaan regelen via de neef van marco :p
of eens aanbellen bij zn huis |
grr dat lukte niet, en die andere dude kreeg ze wel :whip: |
|
|
| ArisE2 |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Heb het mailtje gehad en uiteraard even ingeschreven :) |
Ah..dus jij regelt nu de kaarten en ik in maart!!
Deal?;) |
|
|
| Jappio |
| damn yeah! ik wil hier ook heen :p heb 2 kaarten gereserveerd; toedeloe :) |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by ArisE2
Ah..dus jij regelt nu de kaarten en ik in maart!!
Deal?;) |
Heb al 7 aanvragen gekregen als ik ze eventueel zou winnen whehe. Dat wordt loten';) |
|
|
| raoel |
Ik neem aan dat dit feestje nog steeds door gaat ondanks dat de 5611 gesloten is. Waarom dat het gesloten is weet ik ook niet, volgens mij liep deze tent toch harstikke goed. Voor zover ik weet komt er nu een ander concept in de "backroom". De "frontroom" wordt verbouwd en daar komt een café in.
Zoiets heb ik gehoord en kun je ook opmaken uit de berichten op het gastenboek op de site van 56elf.
"In Charge" zal wel gewoon doorgaan. |
|
|
| Disney |
| quote: | Originally posted by raoel
Ik neem aan dat dit feestje nog steeds door gaat ondanks dat de 5611 gesloten is. Waarom dat het gesloten is weet ik ook niet, volgens mij liep deze tent toch harstikke goed. Voor zover ik weet komt er nu een ander concept in de "backroom". De "frontroom" wordt verbouwd en daar komt een café in.
Zoiets heb ik gehoord en kun je ook opmaken uit de berichten op het gastenboek op de site van 56elf.
"In Charge" zal wel gewoon doorgaan. |
Bron: marcov.nl
| quote: | ...
PLEASE NOTICE THE NAME CHANGE: 56ELF HAS CLOSED AND WILL RE-OPEN AS 'INSIDERS' ON FRIDAY OCTOBER 10th. |
|
|
|
| TranceFool |
| klopt, die tent is van eigenaar veranderd geloof ik :) |
|
|
|
|