|
Marco V :: In Charge :: Eindhoven :: 31 Okt 2003 :: GrAtIS (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by Fkwebeman
PartyHardy..
was jij die vent die volledig in het rood was?
|
Ja! dat was ik! :)
| quote: |
zo ja--> teeeeering wat heb jij een energie! Respect!
|
haha thanks! :) ik heb weer lekker staan zweten, whehe :p
ik heb jou dan waarschijnlijk ook gezien, want zoveel mensen waren er ook weer niet!
en over Respect gesproken; helemaal vanuit Groningen! wat dacht je daarvan? ;) :cool:
| quote: | Originally posted by Hitman
2 Partyhardy en Lex: was het nou echt zo gezellig daar boven?
|
nouja, het was er niet druk maar wel kicke om even te chillen en over het publiek uit te kijken :tongue3 het was daarboven wel ongeloofelijk warm! |
|
|
| raoel |
Marco draaide op een gegeven moment Katana - Tribal Shock, maar dan wel een remix volgens mij want het klonk supervet. Misschien leek het op dat moment zo gaaf door de sfeer die er op dat moment hing en vanwege de toch wel lekkere sound in insiders.
Maar toch was het volgens mij een remix, wie weet welke?
Misschien van Marco V zelf? |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by Fkwebeman
PartyHardy..
De andere dames die ik mee had, kregen wel buitengewoon veel aandacht.. tja, moet je maar niet tegen elkaar gaan staan oprijden..
|
foto?:D:toothless |
|
|
| raoel |
| quote: | Originally posted by Hitman
en niet even iets zeggen dan?
oh ja ik ben maar 1,96 hoor:D |
Ja, had ik moeten doen, maar toen ze je me aanwezen stond je een eindje verderop.
| quote: | Originally posted by Fkwebeman
Smetje op de avond --> m'n vriendin ging op het laatste stukje lopen naar de Insiders gigantisch door der heup.. kon slechts even staan, dansen ging niet en heeft dus helaas de hele nacht op de lounge-bank moeten doorbrengen.. |
Was dat op die bank (lees bed :)) boven?
En zo ja, zaten jullie daar om een uur of 3 ook.
Toen stond ik daar boven samen met Partyhardy!, Lex, 3o3 en Tijs08.
Dan heeft je vriendin krullen.
Zo nee, vergeet dit eerdere gelul
| quote: | Originally posted by Fkwebeman
De andere dames die ik mee had, kregen wel buitengewoon veel aandacht.. |
Dat vrouwtje dat bij Tango stond ook. Was dat toevallig je zus, Tango? |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by raoel
Dat vrouwtje dat bij Tango stond ook. Was dat toevallig je zus, Tango? |
ja die was wel lekker, ze moet alleen niet zo chagrijnig kijken! :D |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
ja die was wel lekker, ze moet alleen niet zo chagrijnig kijken! :D |
chagrijnig kijken naar jou onno? Met die magische smile van je laat je elke dame toch smelten :p |
|
|
| raoel |
| quote: | Originally posted by Jappio
chagrijnig kijken naar jou onno? Met die magische smile van je laat je elke dame toch smelten :p |
Hij stond nogal te zweten, misschien dat het daardoor kwam :p |
|
|
| tango |
| quote: | Originally posted by raoel
Dat vrouwtje dat bij Tango stond ook. Was dat toevallig je zus, Tango? |
We hadden eigenlijk 2 vrouwen bij in het gezelschap dus ik weet nu eigenlijk niet welke je bedoelt. Maar geen van beide is in elk geval mn zusje en als dat wel zo was had ik het ook ontkent met jullie hier ;) :D
Maar welke keek chagrijnig party? Met die licht bruine of donker bruine haren? Dan zullen we is even maatregelen nemen.
grtz,
TNG |
|
|
| raoel |
Licht of donker bruin haar...
Daar heb ik niet zo op gelet, ze had een vrij laag decolleté, dat viel me wel op ;) |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by tango
Maar welke keek chagrijnig party? Met die licht bruine of donker bruine haren? Dan zullen we is even maatregelen nemen.
|
haha :p
nou ze had een groen shirtje aan :) |
|
|
| Fkwebeman |
| quote: | Originally posted by raoel
Was dat op die bank (lees bed :)) boven?
En zo ja, zaten jullie daar om een uur of 3 ook.
Toen stond ik daar boven samen met Partyhardy!, Lex, 3o3 en Tijs08.
Dan heeft je vriendin krullen.
Zo nee, vergeet dit eerdere gelul
|
euh.. ja het was op die bank direct bij de trap ja.. ze zat aldoor in de hoek, waardoor ze toch via de trap naar beneden kon kijken enzo..
maar ze heeft geen krulletjes, geen van de dames die bij me was overigens.
dus het is half nee, en vergeet ik je laatste gelul (half) :D
Party Hardy heb ik toen idd nog aan de bar zien zitten, maar ik ben geen type dat maar zo op iemand af stapt om te vragen of hij die en die is..
nu weet ik in elk geval wat ik moet schreeuwen als ik hem op Revolution/Innercity zou tegenkomen :D
HEEEEEEEEEEEEEEE Partyhardy waarop hij zijn eeuwige :D verruild voor :conf:
:p :cool:
ze zeggen dat ik een feestbeest ben.. maar na hem te hebben aanschouwd.. |
|
|
| raoel |
| Aan de andere kant heb je ook nog zo'n bank, in die hoek stonden wij toen. |
|
|
|
|