return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 
Marco V :: In Charge :: Eindhoven :: 31 Okt 2003 :: GrAtIS (pg. 6)
View this Thread in Original format
Blik
quote:
Originally posted by Fkwebeman
Gezellig.. samen wachten met mij en m'n 5 reisgenoten?
aangezien mijn eerste trein ook om 6:11 gaat.

Moet ik de speelkaarten meenemen of jij? :D


neem jij ze maar mee :D

(trein richting Den Bosch?)
Fkwebeman
Den Bosch..

woonde ik maar zo dichtbij.. ;)

Ik moet naar Groningen.. 4 uur rijden wegens nog eens extra werkzaamheden.. :whip:

Maar ja.. dan ben je wel bij Marco V geweest..
Blik
quote:
Originally posted by Fkwebeman
Den Bosch..

woonde ik maar zo dichtbij.. ;)

Ik moet naar Groningen.. 4 uur rijden wegens nog eens extra werkzaamheden.. :whip:



is dan natuurlijk nog steeds de trein richting Den Bosch :p
Fkwebeman
quote:
Originally posted by Blik
is dan natuurlijk nog steeds de trein richting Den Bosch :p


zou kunnen..
ik regel het feest.. zij de reis. :D
ArisE2
Heb auto geregeld dus heb nog wel een paar plekken voor richting
Breda.
Partyhardy stuiterend op zn fietsie naar huis:cool: , is de
hele straat ook weer wakker..:whip:
Jappio
hmmz ik heb nog geen bevestiging gehad;

maar ff een mail gestuurd
raoel
Ik kom nu zo goed als zeker ook in mun eentje, want mijn eventuele party vrienden weten nog niet of ze kunnen. Dan hebben ze morgen denk ik toch pech, want ik denk niet dat ik hun n u nog op kan geven.

Ik ga jullie dus ook maar vervelen (net als Blik ;)) anders dool ik maar alleen rond.
Voor degenen die niet zo bekend zijn in Eindhoven (dat geld voor zowat iedereen hier denk ik) heb ik hier de routebeschrijving die op de site van de 56elf staat. De tent waar In Charge nu gehouden wordt heeft nu Insiders, voorheen was dit 56elf zoals jullie inmiddels vast wel weten.

Dan kunnen jullie het vast wel vinden.
Gratis parkeergelegenheden:
Tja, die zijn er genoeg, alleen is dat misschien een beetje lastig uitleggen hoe je er moet komen.
Daarom maar even wat straten:
- Fuutlaan (naast het station, wel wat verder lopen, makkelijk te vinden natuurlijk)
- Jan smitzlaan / Elzentlaan / Jacob Catslaan

In of in de buurt van deze laatst genoemde straten parkeren wij altijd als we naar Stratum(seind) (uitgaansstraat in eindhoven) gaan.
Lekker dichtbij, loopt naar het stadhuisplein, dat steek je over. loopt voorbij de "fontein" en je komt vanzelf op stratum.

Parkeergarage kan natuurlijk ook :)
Of je belt mij als je verdwaald bent....


Hopende u hiermee voldoende informatie te hebben verschaft groet ik u
raoel
Iemand bevestigingen gehad?

Lijkt me niet, anders hadden jullie het wel gepost.
Wel een beetje vreemde gang van zaken om te zeggen dat ze dat gaan doen en het vervolgens niet doen.

Tzal toch wel door gaan........ :toothless

Hoe laat begint ie nu? 23:00
Ander sta ik daar dalijk echt helemaal alleen op de dansvloer om 22:00 ofzow.
Blik
ik heb een bevestiging gehad ja
ryo
me2

splendor
ja ik heb ook de bevestiging gehad, een dag telaat maar vooruit.
weet er trouwens iemand of er een minimale leeftijd is? Ik ben 18 maar op de meeste feesten in de (oude) 56elf moet je 21 zijn volgens mij. Nouja ik sta op de gastenlijst dus ze moeten er niet zo'n probleem van maken lijkt me.
basvh
quote:
Originally posted by raoel


altijd als we naar Stratum(seind) (uitgaansstraat in eindhoven) gaan.

[/img]


stratum is cooooooooooool. Lekker fout naar blue parrot. Cocktails drinken, zat naar huis en 100 euro per avond lichter ole ole. Ok tis een apres ski tent maar wel mooie vrouwen en altijd dolle boel op vrijdag avond.

Op vrijdag avond was de 5611 eigenlijk altijd helemaal leeg. Nooit wat te doen.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 
Privacy Statement