|
Marco V :: In Charge :: Eindhoven :: 31 Okt 2003 :: GrAtIS (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Jappio |
| quote: |
WE HEBBEN GEMERKT DAT ER DE LAATSTE DAGEN ERG VEEL NIEUWE INSCHRIJVINGEN ZIJN BIJGEKOMEN
VOOR MIJN MAILINGLIST. OM ER ZEKER VAN TE ZIJN DAT IEDEREEN DE KANS KRIJGT OM
ZICH IN TE SCHRIJVEN VOOR 'IN CHARGE 3', IS HIER NOGMAALS DE LINK NAAR DE INSCHRIJFPAGINA.
LET OOK EVEN OP DE NAAMSWIJZIGING :
56ELF IS GESLOTEN EN ZAL WEER OPEN GAAN ALS 'INSIDERS' OP 10 OKTOBER.
|
|
|
|
| raoel |
Ik kreeg dat mailtje ook nog.
Van de ene kant zou ik heel graag gaan, maar tis op vrijdag en das klote. Ik moet namelijk op zaterdag werken.
Das bij mun maten ook zo, maar als er iemand mee wil, ga ik me toch "inschrijven". |
|
|
| Hitman |
| whoohoo!!! Hij belde me straks, we hebben 8 kaarten gekregen, nu nog even de namen doorgeven |
|
|
| Divine9 |
| * meld zich. Leuk begin van deze vroege ochtend... Ik heb ook een mail gekregen en sta op de lijst. Nog even namen doorgeven and thats it. :) :) |
|
|
| Fkwebeman |
YEAH!!
zo begint de dag wel errug lekker.. mailtje ontvangen met de vraag of ik voor 26 okt een mailtje terug wil sturen met daarin de namen van iedereen die mee gaat..
Lekkuuur! |
|
|
| Dj Lex |
| Heb ook een mailtje ontvangen :D Even de namen door geven en dan is het geregeld :D |
|
|
| Partyhardy! |
| Super Tof Lex! :) :cool: :crazy: |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
Super Tof Lex! :) :cool: :crazy: |
Dus dat is een ja?
:D |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Dus dat is een ja?
:D |
Dat is een Ja! :cool: :eyespop: |
|
|
| Stephan |
| Heb ook een mailtje gehad met de uitnodiging, nog even doorgeven met wie en dan kunnen we volgende week vrijdag afreizen naar het zuiden. Tis wel een takkke stuk maar goed je moet er wat voor over hebben ... |
|
|
| raoel |
Kheb nog niks gehad..... :(
Nog ff afwachten dan maar. |
|
|
| Blik |
ik sta ook op de gastenlijst
heb 2 plaatsen aangevraagd, maar misschien kan degene helemaal niet, dus heel misschien (als niemand van mijn vrienden wil/kan) kan ik er aan jullie 1 aanbieden |
|
|
|
|