|
Marco V :: In Charge :: Eindhoven :: 31 Okt 2003 :: GrAtIS (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Sabina |
Heb ook een uitnodiging ontvangen :D
Weet alleen nog niet of ik ga :(
16 oktober: Paul van Dijk
25 oktober: Ferry Corsten
31 oktober: Marco V (?)
8 november: Revolutions
oef mijn arme girorekening :( :( :(
maar heb nog even de tijd om mezelf over te halen :D |
|
|
| Remy D |
| Ga al naar HQ!! Dus daarom heb ik mij zoiezo niet aangemeld. :) |
|
|
| raoel |
| quote: | Originally posted by Blik
ik sta ook op de gastenlijst
heb 2 plaatsen aangevraagd, maar misschien kan degene helemaal niet, dus heel misschien (als niemand van mijn vrienden wil/kan) kan ik er aan jullie 1 aanbieden |

:toothless
Als ik geen mailtje meer ontvang (kmoet dalijk nog ff checken)
Ik offer me graag op. |
|
|
| Jappio |
kaartje is weg :)
Gaat weer een topavond worden dit!! :D |
|
|
| Partyhardy! |
| Hey! :crazy: eindelijk weer eens samen feesten met Jasper! :) dat werd tijd! :cool: |
|
|
| Jappio |
| zoo idd onno :) :p heb besloten om minder te gaan werken in het weekend en meer te gaan feesten, dus het gaat helemaal goed komen :D |
|
|
| Partyhardy! |
Kijk! dat noem ik nou eens goede voornemens! :cool: :) |
|
|
| dj_spare |
| ik ben ook uitgenodigd, en uiteraard ga ik ook :D |
|
|
| Divine9 |
| Iemand de bevestigingsmail al ontvangen? Ik heb vorige week de namen al doorgemaild, maar verder nog niks gehoord... vaag? |
|
|
| Dj Lex |
| Ik heb ook nog nix gehad en vandaag moet die email komen. Hoop dat hij snel komt :D |
|
|
| Divine9 |
| Ok, ik kneep hem al even. :) Afwachten dus. |
|
|
| TranceFool |
| ze zijn bezig met die bevestigingen, denk dat je em morgen krijgt :) |
|
|
|
|