|
Marco V :: In Charge :: Eindhoven :: 31 Okt 2003 :: GrAtIS (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| Jappio |
| dacht dat ik toch meerdere malen had opgemerkt hierzo :rolleyes: |
|
|
| Divine9 |
jaja, het was leuk. Helaas niemand van ta gezien, te druk bezig met andere dingen. Marco V draaide een stevige set en de muziek stond vrij hard. Leuke lasers ook :) Btw, voor wat waren ze aan het filmen met 2 camera's? (1tje gericht op Marco v , de andere draagbaar door iemand op de dansvloer)
oh ja.. nog een ticket van 40 euro gekregen voor wildplassen. :haha:
Die cops hebben ook niks anders te doen. :whip: |
|
|
| arj1o1 |
| quote: | Originally posted by Divine9
jaja, het was leuk. Helaas niemand van ta gezien, te druk bezig met andere dingen. Marco V draaide een stevige set en de muziek stond vrij hard. Leuke lasers ook :) Btw, voor wat waren ze aan het filmen met 2 camera's? (1tje gericht op Marco v , de andere draagbaar door iemand op de dansvloer)
oh ja.. nog een ticket van 40 euro gekregen voor wildplassen. :haha:
Die cops hebben ook niks anders te doen. :whip: |
zo kost een gratis feestje toch nog 40 euro :haha: |
|
|
| Blik |
mensen zullen mijn afwezigheid wel opgemerkt hebben denk ik
mijn opa heeft gister rond 7 uur een (lichte) hartaanval gehad. Hij maakt het goed maar het was wel ff schikken gisteravond en daarom ben ik dus ook niet meer naar ehv afgereist |
|
|
| ryo |
| Helaas ook weer es geen TA-ers gezien, vond het net ietsje te druk, locatie was perfect, set van Marco was heerlijk, helaas niet tot het einde kunnen blijve, maar toen ie VDM - No Hesitation draaide was het al geslaagd voor mij. |
|
|
| Partyhardy! |
Ja, was weer heerlijke party-avond! :)
Weer veel ta-ers ontmoet :) we waren met Tijs08, 3o3 en Dj Lex en broertje er naartoe gereden. Bij binnenkomst al vrij snel Hitman ontmoet (Disney heb ik niet meer gezien volgens mij, die was bier halen :p ) en even later Tango :) Toppie! :cool: En daarna kwamen we ineens Raoel tegen! :) erg gezellig allemaal weer! en hij moest alweer om 7 uur werken! :p ik ben net wakker :D
Marco V draaide verder erg lekker, ik vond de drukte erg meevallen (boven vrijwel leeg, en op de dansvloer best ruimte om te dansen :tongue3 )
Bij New Time New Place echt heel de tent los evenals bij The Seventh Day! :crazy: :eyespop: Woeiii! :happy2:
Man-vrouw gehalte was onwijs matig! ik denk zelfs wel 85% man! :( maar goed dat was wel te verwachten
Verder samengevat dus een erg gezellig avond! en echt een top-initiatief van Marco! :)
| quote: | Originally posted by Divine9
Btw, voor wat waren ze aan het filmen met 2 camera's? (1tje gericht op Marco v , de andere draagbaar door iemand op de dansvloer) |
ja! die heb ik ook gezien! ben ook benieuwd waar dat voor was! :)
| quote: |
oh ja.. nog een ticket van 40 euro gekregen voor wildplassen. :haha:
|
Tering! wat klote zeg! zo irritant als je daar een boete voor krijgt! :( |
|
|
| Three 'O Three |
Ik heb niet veel meer toe te voegen aan het commentaar van PH. Erg lekkere muziek. :cool: Af en toe een hitje er doorheen, maar niet op een storende manier ofzo. Raoel nog gezien, puik ventje! :D
Voor herhaling vatbaar wat mij betreft, als het gratis is natuurlijk :p |
|
|
| Dj Lex |
| Ik sluit me aan bij PH en 3o3. Erg leuk allemaal weer zo'n avond :) |
|
|
| raoel |
Ik had eerst nog ff buiten staan wachten op eventuele TA-ers ook voor insiders zouden wachten. Van kwart voor elf tot iets na elven daar gestaan, toen had ik het koud genoeg, dus maar in mun eentje naar binnen.
Daar gekeken of ik bekende zag van foto's die ik hier gezien had op het forum. Zag zo niemand dus een keertje rond gelopen. Kwam nog heel wat bekenden tegen die hier uit de buurt komen, maar dat zijn nou niet direct mensen die echt helemaal voor de muziek en Marco V kwamen.
Dat had ik wel gezien na een tijdje, dus ik ging maar TA-ers zoeken.
En daar zag ik ineens een hoofd dat me bekend voorkwam van de foto; "reflecting Onno".
Twas um nog ook en zo leerde ik gister Tijs, 3o3, Lex en Partyhardy (hij doet zijn naam wel eer aan :D) kennen. Ook Tango en Hitman (2m + ofzow :eyes:) nog gezien.
De rest van de avond zowat de hele tijd bij hun gestaan, khoop dat ik ze niet tot last ben geweest. Ze zeiden althans van niet...
Ik von het iig wel gezellig om jullie een keer te zien. Zo was ik ook niet alleen en gezellig kunnen praten over muziek en het forum en ook flink genoten van Marco V.
Kwart over 3 ging ik naar huis. 3:55 dook ik mun nest in en om 6:30 ging de wekker weer.
Thuis van mun werk, ff eten, nu ff I-net en zo weer op stap.
Denk dat ik straks echt gaar ben :crazy:. |
|
|
| Hitman |
| quote: | Originally posted by raoel
Twas um nog ook en zo leerde ik gister Tijs, 3o3, Lex en Partyhardy (hij doet zijn naam wel eer aan :D) kennen. Ook Tango en Hitman (2m + ofzow :eyes:) nog gezien.
De rest van de avond zowat de hele tijd bij hun gestaan, khoop dat ik ze niet tot last ben geweest. Ze zeiden althans van niet...
|
en niet even iets zeggen dan?
oh ja ik ben maar 1,96 hoor:D
2 Partyhardy en Lex: was het nou echt zo gezellig daar boven?
Ik heb 2,5 uur geslapen ofzo en vandaag tot 5 uur gewerkt, ben nu helemaal op...:nervous:
Maar Marco heeft het zwaarder: hij belde me vanmorgen op m'n werk en hij bleek ook maar 3 uur te hebben geslapen en was ongeveer net zo brak als ik. Hij moest vroeg opstaan voor snowboard les (???) en daarna meteen door naar Londen om vanavond in de Gatecrasher te draaien. Hij had het gister ook heel goed naar z'n zin gehad, voor herhaling vatbaar.
groeten |
|
|
| arj1o1 |
| quote: | Originally posted by Hitman
en niet even iets zeggen dan?
oh ja ik ben maar 1,96 hoor:D
2 Partyhardy en Lex: was het nou echt zo gezellig daar boven?
Ik heb 2,5 uur geslapen ofzo en vandaag tot 5 uur gewerkt, ben nu helemaal op...:nervous:
Maar Marco heeft het zwaarder: hij belde me vanmorgen op m'n werk en hij bleek ook maar 3 uur te hebben geslapen en was ongeveer net zo brak als ik. Hij moest vroeg opstaan voor snowboard les (???) en daarna meteen door naar Londen om vanavond in de Gatecrasher te draaien. Hij had het gister ook heel goed naar z'n zin gehad, voor herhaling vatbaar.
groeten |
wat een zwaar leven toch die djs :p |
|
|
| Fkwebeman |
PartyHardy..
was jij die vent die volledig in het rood was?
zo ja--> teeeeering wat heb jij een energie! Respect!
zo nee... andere TA-er?
Ik vond het echt wel vet, de terugreis naar Groningen was daarom ook helemaal niet echt zwaar, aangezien ik dankzij Marco V voldoende slaap kreeg :D (meer wegens het ontbreken van de alle overgebleven energie!)
OP de terugweg nog twee droogkloten uit Tiel tegengekomen, ook TA-ers? DIe met z'n pet vroeg constant om Wiet.. :D
Smetje op de avond --> m'n vriendin ging op het laatste stukje lopen naar de Insiders gigantisch door der heup.. kon slechts even staan, dansen ging niet en heeft dus helaas de hele nacht op de lounge-bank moeten doorbrengen.. die baalde dan ook als een stekker, maar de muziek deed veel goed.
Veel bekende nummers gehoord, maakt niet uit, want het waren wel de goede!
Bij ..... (ben moe, kan nummer niet herinneren.. weet alleen dat het de Hoipolli remix is.. :rolleyes: ) ging ik helemaal los. (again..)
Boss@nova
New time, new place.. en meer--> geweldig!
De andere dames die ik mee had, kregen wel buitengewoon veel aandacht.. tja, moet je maar niet tegen elkaar gaan staan oprijden..
maar ik denk wel dat ik er weer een party genootje bij heb, voor karlien was het de 'ontmaagding' :D
en ze vond het geweldig! |
|
|
|
|