return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 
Marco V :: In Charge :: Eindhoven :: 31 Okt 2003 :: GrAtIS (pg. 5)
View this Thread in Original format
raoel
Ik heb zelf nog steeds niks ontvangen maar sta via Jappio op de lijst.
Ik kom dus waarschijnlijk in mun eentje...
Mun maten hebben dan maar pech.

Ben benieuwd of ik nog iets ontvang, misschien is ie wel in mun ongewenste post terrecht gekomen :(.

Net even gekeken wie er volgens mij allemaal komen van TA:

Hitman
Divine9
Fkwebeman
Dj Lex
Partyhardy!
Stephan
Blik
Jappio
dj_spare

en ik
Dat zijn toch minstens 10 TA-ers

Van enkele is het me niet duidelijk of ze wel of niet komen.
Blik
yep ik ben erbij, of met een vriend van mij of alleen (mag ik dan bij jullie staan? ;))

(als ik tenminste weer een mailtje terugkrijg van ze)
BeeJay
cool, daar gaak maar eens heen, Marco V, draaide heerlijk op DanceValley!

Woon in Helmond, is dus niet echt een probleem!
Blik
quote:
Originally posted by BeeJay
cool, daar gaak maar eens heen, Marco V, draaide heerlijk op DanceValley!

Woon in Helmond, is dus niet echt een probleem!


lees de eerste pagina maar eens, weinig kans dat je binnenkomt, of je staat natuurlijk op de gastenlijst
Jappio
iemand al een bevestiging?
Dj Lex
Ik heb ook nog steeds nix gehad
Blik
ik ook nog niet

ik ga alleen, dus wil er iemand afspreken vantevoren of op een bepaald tijdstip

voel er vrij weinig voor om daar een tijdje alleen te staan namelijk
Dj Lex
Partyhardy! zie je vanzelf :D Daar staan Ik, Tijs08, Jappio, Three O Three en Arise2 waarschijnlijk ook wel ergens in de buurt ;)
Partyhardy!
quote:
Originally posted by Blik
ik ga alleen, dus wil er iemand afspreken vantevoren of op een bepaald tijdstip

voel er vrij weinig voor om daar een tijdje alleen te staan namelijk


ja lijkt me top! ik ga er met de fiets heen :cool: Voor het eerst met de fiets naar een party! whehe :p
we spreken vrijdag wel een goede tijd af, goed? :) hoe laat begint Marco V met draaien? :crazy:
Blik
quote:
Originally posted by Partyhardy!
ja lijkt me top! ik ga er met de fiets heen :cool: Voor het eerst met de fiets naar een party! whehe :p
we spreken vrijdag wel een goede tijd af, goed? :) hoe laat begint Marco V met draaien? :crazy:


goed plan

heb net trouwens een bevestigingsmailtje binnengehad, Marco V begint met draaien om 23:00 t/m sluitingstijd (4:00)

moet dan bijna 2 uur wachten!!! :eyes: :eyes: Eerste trein vertrekt pas om 6:11:(

Dj Lex
Hier is de bevestiging ook binnen :D
Fkwebeman
quote:
Originally posted by Blik
goed plan

heb net trouwens een bevestigingsmailtje binnengehad, Marco V begint met draaien om 23:00 t/m sluitingstijd (4:00)

moet dan bijna 2 uur wachten!!! :eyes: :eyes: Eerste trein vertrekt pas om 6:11:(


Gezellig.. samen wachten met mij en m'n 5 reisgenoten?
aangezien mijn eerste trein ook om 6:11 gaat.

Moet ik de speelkaarten meenemen of jij? :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 
Privacy Statement