|
Marco V :: In Charge :: Eindhoven :: 31 Okt 2003 :: GrAtIS (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| raoel |
Ik heb zelf nog steeds niks ontvangen maar sta via Jappio op de lijst.
Ik kom dus waarschijnlijk in mun eentje...
Mun maten hebben dan maar pech.
Ben benieuwd of ik nog iets ontvang, misschien is ie wel in mun ongewenste post terrecht gekomen :(.
Net even gekeken wie er volgens mij allemaal komen van TA:
Hitman
Divine9
Fkwebeman
Dj Lex
Partyhardy!
Stephan
Blik
Jappio
dj_spare
en ik
Dat zijn toch minstens 10 TA-ers
Van enkele is het me niet duidelijk of ze wel of niet komen. |
|
|
| Blik |
yep ik ben erbij, of met een vriend van mij of alleen (mag ik dan bij jullie staan? ;))
(als ik tenminste weer een mailtje terugkrijg van ze) |
|
|
| BeeJay |
cool, daar gaak maar eens heen, Marco V, draaide heerlijk op DanceValley!
Woon in Helmond, is dus niet echt een probleem! |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by BeeJay
cool, daar gaak maar eens heen, Marco V, draaide heerlijk op DanceValley!
Woon in Helmond, is dus niet echt een probleem! |
lees de eerste pagina maar eens, weinig kans dat je binnenkomt, of je staat natuurlijk op de gastenlijst |
|
|
| Jappio |
| iemand al een bevestiging? |
|
|
| Dj Lex |
| Ik heb ook nog steeds nix gehad |
|
|
| Blik |
ik ook nog niet
ik ga alleen, dus wil er iemand afspreken vantevoren of op een bepaald tijdstip
voel er vrij weinig voor om daar een tijdje alleen te staan namelijk |
|
|
| Dj Lex |
| Partyhardy! zie je vanzelf :D Daar staan Ik, Tijs08, Jappio, Three O Three en Arise2 waarschijnlijk ook wel ergens in de buurt ;) |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by Blik
ik ga alleen, dus wil er iemand afspreken vantevoren of op een bepaald tijdstip
voel er vrij weinig voor om daar een tijdje alleen te staan namelijk |
ja lijkt me top! ik ga er met de fiets heen :cool: Voor het eerst met de fiets naar een party! whehe :p
we spreken vrijdag wel een goede tijd af, goed? :) hoe laat begint Marco V met draaien? :crazy: |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
ja lijkt me top! ik ga er met de fiets heen :cool: Voor het eerst met de fiets naar een party! whehe :p
we spreken vrijdag wel een goede tijd af, goed? :) hoe laat begint Marco V met draaien? :crazy: |
goed plan
heb net trouwens een bevestigingsmailtje binnengehad, Marco V begint met draaien om 23:00 t/m sluitingstijd (4:00)
moet dan bijna 2 uur wachten!!! :eyes: :eyes: Eerste trein vertrekt pas om 6:11:( |
|
|
| Dj Lex |
| Hier is de bevestiging ook binnen :D |
|
|
| Fkwebeman |
| quote: | Originally posted by Blik
goed plan
heb net trouwens een bevestigingsmailtje binnengehad, Marco V begint met draaien om 23:00 t/m sluitingstijd (4:00)
moet dan bijna 2 uur wachten!!! :eyes: :eyes: Eerste trein vertrekt pas om 6:11:( |
Gezellig.. samen wachten met mij en m'n 5 reisgenoten?
aangezien mijn eerste trein ook om 6:11 gaat.
Moet ik de speelkaarten meenemen of jij? :D |
|
|
|
|