return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 
Marco V :: In Charge :: Eindhoven :: 31 Okt 2003 :: GrAtIS (pg. 7)
View this Thread in Original format
raoel
quote:
Originally posted by basvh
stratum is cooooooooooool. Lekker fout naar blue parrot. Cocktails drinken, zat naar huis en 100 euro per avond lichter ole ole. Ok tis een apres ski tent maar wel mooie vrouwen en altijd dolle boel op vrijdag avond.

Op vrijdag avond was de 5611 eigenlijk altijd helemaal leeg. Nooit wat te doen.


In 2000/2001 gingen wij elke vrijdag naar stratum en dan meestal in de BP (Blue Parrot). Na de vakantie in BLB (gas geven, of niet bas :D) stopte we daar ineens mee.
Tegenwoordig gaan we zelden op vrijdag en het is er ook lange niet meer zo druk als in die tijd. Al loopt de BP nog steeds wel goed.
Fkwebeman
ik ga richting huis..

de mensuh ophalen enzo, eten en trein pakken..

voor wie mij nog zoekt vannacht..
ik draag een blauw 'lijkt versleten' honkbal shirt met 'CUBA' er op..
bovendien ben ik in het gezelschap van 3 meiden :D
Blik
zullen we rond 22:45 voor de Insiders afspreken??
Fkwebeman
Voor de wat? :D

ik ben maar een Groninger ;)

ik ben rond 21:30 ofzo in Eindhoven, dus ik denk dat we met z'n 6-en (rest geen TA) richting 5611 gaan.. misschien ook niet :conf:

heb ze nog niet echt gesproken verder daarover..

kijk straks thuis wel ff weer.. nu eerst een bus halen

*haaaaaaaaaaaaaaast*
Jappio
ik ga vanavond niet, ben onwijs ziek de laatste 2 dagen :(:(

Roel, ik heb je alle info via mail doorgestuurd, hoop dat het oke komt :)


pff baal er echt van:(


sorry onno
:nervous:
Blik
5611 = Insiders

dat is de nieuwe naam
Dj Lex
Jammer Jappio :( Dan maar Impulz he ;)

En ik weet niet of wij er 2245 al zijn, denk dat het rond 2300 wordt, maar daar later meer over :)
basvh
quote:
Originally posted by raoel
In 2000/2001 gingen wij elke vrijdag naar stratum en dan meestal in de BP (Blue Parrot). Na de vakantie in BLB (gas geven, of niet bas :D) stopte we daar ineens mee.
Tegenwoordig gaan we zelden op vrijdag en het is er ook lange niet meer zo druk als in die tijd. Al loopt de BP nog steeds wel goed.


Allee gas geven he. Waar zijn al die Ollanders gebleven allee. Jah mooi volkje die belgen

Jah wij zijn denk ik 2/3 maanden achter elkaar elke vrijdag geweest. Altijd gingen we met groepje waarvan iedereen werkte. De ene vage cocktail na de andere. De laatste tijd gaan we niet meer naar eindhoven omdat van het vaste BP groepje er 2 in Irak zitten omdat ze marinier zijn. (ook altijd wel handig met 2 mariniers stappen en de uitsmijter kennen in de bleu parrot, de uitsmijter komt uit ons dorp. Wij gaven hem vaak wat te drinken--> Geinig om een grote brede kerel appelsap te zien drinken.)

het zal best dat het vroeger op vrijdag drukker was in stratum maar als je naar den bosch kijkt. daar is alles op vrijdag bijna leeg. En jah de vrouwen in Eindhoven zijn ook een stuk mooier dan in Den Bosch
Partyhardy!
quote:
Originally posted by Jappio
ik ga vanavond niet, ben onwijs ziek de laatste 2 dagen :(:(
pff baal er echt van:(
sorry onno
:nervous:


aaaaaaaah klote man! super voor je! onwijs veel beterschap! echt sneu dit! :( Verzorg je zelf maar goed met veel vitamientjes zodat we binnenkort wél los kunnen! :cool:

quote:
Originally posted by Blik
zullen we rond 22:45 voor de Insiders afspreken??


quote:
Originally posted by Dj Lex
En ik weet niet of wij er 2245 al zijn, denk dat het rond 2300 wordt, maar daar later meer over :)


ja rond 23:00 is beter, vooraan in de Insiders :)
Hitman
quote:
Originally posted by raoel
Net even gekeken wie er volgens mij allemaal komen van TA:

Hitman
Divine9
Fkwebeman
Dj Lex
Partyhardy!
Stephan
Blik
Jappio
dj_spare

en ik
Dat zijn toch minstens 10 TA-ers

Van enkele is het me niet duidelijk of ze wel of niet komen.


tango en Disney komen ook, we zijn in totaal met 11 man

moet morgen wel om 9 uur werken dat is toch zuur
:whip:

Divine9
Ik had niet zoveel tijd om eerder te posten, maar ik heb afgelopen woensdag de bevestiging dus ook gekregen. Ik ben er vanavond dus ook, maar ik weet alleen nog niet hoe laat aangezien we daarvoor ook nog iets hebben. ;)
raoel
Blik, ik zal er wel om 22:45 zijn.
Dan staan we hoop ik ook niet te lang in de rij :D en niet helemaal alleen.
Check maar ff je PM blik.

Ik hoop trouwens dat ik wel binnenkom, want die aap van een Jasper heeft nog geen bevestigingsmail gehad.
Maar ik heb er zin in!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 
Privacy Statement