|
סדרת המופת אוז!!!
|
View this Thread in Original format
| NyKoN |
סדרת הכלא האגדית!
אוז חוזרת לעונה אחרונה!
ימי חמישי ב11 מ6 לנובמבר
באסה לרועי
:P |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by NyKoN
באסה לרועי
:P |
קודם כל אני יראה את ה 3 פרקים הראשונים למה אני מתגייס רק סוף נובמבר...
דבר שני... חוזרים חמשושים לא? :)
ובשביל מה יש וידאו?? :D |
|
|
| GLoBaL-MUZiK |
דווקא יום חמישי שמו את זה ???? :clown:
בקטנה זה לא ישנה, העיקר שזה חוזר!!!!!!!!!!!! אני כבר מת לראות מי נישאר מהישנים והטובים |
|
|
| TinkerbeL |
עדיין לא מבינה למה אנשים רואים את זה (סורי רועי) הכל שם מכות ודם
וחוזר על עצמו
הכל אותו הדבר!
טוב נו מצב שני אני מכורה לדוסון קריק ו6 עונות שום דבר לא זז שם! |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by TinkerbeL
עדיין לא מבינה למה אנשים רואים את זה (סורי רועי) הכל שם מכות ודם
וחוזר על עצמו
הכל אותו הדבר!
|
וואלה אם את אומרת שהכל אותו דבר אז את לא יודעת...
זה מאפיות שם והכל וזה מעניין מאוד!!
אני אישית חולה על זה... הסידרה הכי טובה שיש!! |
|
|
| Sm0keMachine |
יש!!!
איזה כיף אני חולה על הסדרה הזאת!!!!!!!:D :D :D
כבר יותר משנה עברה מאז שנגמרה העונה הקודמת לא?
ורועי למה אתה כזה אופטימי?! אתה הולך להיות קרבי..היית מת לחמשושים:) |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
ורועי למה אתה כזה אופטימי?! אתה הולך להיות קרבי..היית מת לחמשושים:) |
שקט!!!
זאת דרך פסיכולוגית להתמודד... :)
וטלי... נזכרתי גם שיש שם מסרים מאוד עמוקים... שווה לראות :D |
|
|
| TinkerbeL |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
וטלי... נזכרתי גם שיש שם מסרים מאוד עמוקים... שווה לראות :D |
חחחח במיוחד בשבילך אני אראה את הפרק ה-1
אבל אם אני נירדמת באמצע או אם יש לי סיוטים אחרי זה
אני מאשימה אותך! |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by TinkerbeL
חחחח במיוחד בשבילך אני אראה את הפרק ה-1
אבל אם אני נירדמת באמצע או אם יש לי סיוטים אחרי זה
אני מאשימה אותך! |
לא!!!!!! אל תעשי לי את זה!!!!1
אני לא יוכל לחיות עם עצמי אם תאשימי אותי!!! :disbelief |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
קודם כל אני יראה את ה 3 פרקים הראשונים למה אני מתגייס רק סוף נובמבר...
דבר שני... חוזרים חמשושים לא? :)
ובשביל מה יש וידאו?? :D |
זה רק אני או שמיהו חי בסרט??
חחח סתם אחי
לאן ת'מתגייס? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Sniper
זה רק אני או שמיהו חי בסרט??
חחח סתם אחי
לאן ת'מתגייס? |
וואלה אחי אין לי מושג
אני מקווה לנח"ל
הייתה לי קודם שיחה עם אחת שיצאה לחפש"ש שלה אתמול... קיצר היא אמרה לי שלפי הקב"א שלי יש מצב גדול שאני יהיה בנח"ל
אבל לך תדע... :rolleyes: |
|
|
| Sniper |
| שיהיה רק בהצלחה בן אדם:] |
|
|
|
|