|
כנסו!!! זה חשוב לכל אחד ממכם
|
View this Thread in Original format
| AnthemFreak |
טוב חברים תקשיבו
אני ודודו חשבנו הרבה
ואנחנו רוצים להשיג שרת!!!!!!!!!
כמו שהיה פעם את השרת של חן..
משהו בסגנון הזה
דודו ישים הרבה מוזיקה וגם אני (היפ הופ וכל מה שבא ליד) וככה עוד אנשים
שיש להם גישה וכו'... עכשיו למי שיש קשרים אנו צריכים את עזרתו
מי שיכול לדבר עם איזה מנהל סייט שהוא מהיר בטירוף..
שיקציב לנו איזה 20 ג'יגה.. פחות או יותר
אפילו שיהיה 10 ג'יגה לא יודע
ושאנחנו נעלה מוזיקה.. או מה שהוא ירצה
וככה שני הצדדים מרויחים
מה אתם אומרים?
אני אישית חשבתי שהשרת של חן היה פצצה.. ואם זה יצא לפועל הוא יהיה לא פחות טוב
ונקרא לו
Shiran & Dudu's Sharat
דודו תחזק את דבריי
:D |
|
|
| skelz |
כן.. בדיוק
משהו בסגנון
10 גיגה יספיק
הפעם.. לצערנו הרב לא יועולו סרטים כמו לשרת של חן
אבל יהיה הרבה מוזיקה
(כאילו.. לזה השרת מיועד? דהה...)
כמובן.. כמו פעם שגישות יחולקו לחברי הפורום
המוכרים
ואני מדגיש
המוכרים
בלבד..
לא יבוא פה מישהו ירשם
ירשום 2 פוסטים ויבוא לבקש גישה
לא בא בחשבון
אם יש למישהו אפשרות למצוא דבר כזה או בסיגנון
בבקשה ממכם
תצרו איתי או עם שירן קשר במהירות האפשרית
בסך הכל כל הרעיון זה לטובתה של הקהילה
כי.. הרי כולם פה אוהבים מוזיקה לא?
או.. שאני טועה?
:)
תודה מראש למי שיכול לעזור |
|
|
| Hell_Copter |
פנאן תפוחים אח שלהם...
רק דבר אחד.. לא יקראו לזה שירן אנד דודוז שרת...
כי שירן הומו :)
אבל בלי כל קשר...
וואלה אחי אם מישהו יכל עד עכשיו להשיג שרת כזה הוא היה משיג
אתה לא חושב?? |
|
|
| Djsamorai |
ממממ ...
אני ינסה להשיג משהו ..
אבל אני לא מבטיח כלום כי אני לא הכי קשור לזה ..
פשוט אני מכיר כמה אנשים שמיתעסקים אם זה ..
אני אשאל אותם ואולי יצא מיזה משהו .. :D |
|
|
| Triple-z |
אחלה בחלה יוזמה ברוכה
השרת של חן היה בהחלט להיט..
נקווה למצוא משהו טוב
גם אני יחפש משהו
צריך גם לעשות חשבון של upload only
שלא רואה מה יש שם
ואז אתה יכול לתת אותו לאנשים שלא בקבוצה שיעלו מלא דברים (כלמיני חברים וכו) |
|
|
| AnthemFreak |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
פנאן תפוחים אח שלהם...
רק דבר אחד.. לא יקראו לזה שירן אנד דודוז שרת...
כי שירן הומו :)
אבל בלי כל קשר...
וואלה אחי אם מישהו יכל עד עכשיו להשיג שרת כזה הוא היה משיג
אתה לא חושב?? |
שתוק!!!!!!
אני לא חושב שאם מישהו היה יכול להשיג שרת הוא היה משיג אותו עד עכשיו למה לא חשבו על זה..
אף אחד לא הציע את הרעיון.
כל מי שיש לו גישה.. ויש לו אולי דיבור עם המנהל של הסייט או מישהו שאתם מכירים או האמא של החבר של הגיס של המנהל של הסייט..:D
תבררו את הענייו.. שזה יצא לפועל .. ומהר!!! |
|
|
| skelz |
שמע.. מפעמים קודמות
אני סומך על האנשים פה
השרת של חן היה מוצלח
ו.. אם נפתח גם שרת (בעזרת השם!!) אז.. גם שלנו יהיה מוצלח
אני מאמין שתיהיה גישה אחת
ואני מאמין שהאנשים פה ישמרו אותה אצלהם
כי.. אם לא אנחנו נחלק יוזרים לכל משתמש וזהו
לי במקרה השרת של חן נפל לידיים אייכשהו
ואני לא הולך לפרט איך זה קרה
אבל מילאתי אותו בדברים חדשים כשיכולתי
בקיצור.. אם יהיה לנו שרת כזה
אתם לא יודעים כמה יעיל זה יהיה
השרת של חן.. (פעם) היה סיפור הצלחה פשוט |
|
|
| Segev |
אךך איפה חן שבשבחים אותו :D
יכו להיות שבקרוב אחד החברים שלי אז אח שלו פותח חוות שרתים בבית יש לו קרגע איזה 10 שרתים בחווה של נטוייזן אבל הוא אמר לי שהוא לא יכול להעלות לי שרת כי זה לא חוקי אבל שזה היה בבית שלו אז אולי זה היה שונה ניראה מה אני יוכל לעשות... |
|
|
| NyKoN |
מה זה אין סרטים?!
יש לי מלא סרטים שאני רוצה להעביר- בינהם הדיוידי החדש של מיסטרי לנד והדיוידי של דאנס ואלי 2003
אמריקן וודינג, טרמינייטור 3 וכו' וכו' וכו'
רק שמישהו יפתח כבר איזה שרת כי תיקיית האמפי3 שלי חלשה בטירוף |
|
|
| idanhakia |
חברים לפי דעתי אפשר אפילו שכל אחד יביא קצת כסף ואז נקנה אחד?
אפשרי לעשות דבר כזה? |
|
|
| Viber |
יש לי רעיון טוב כימעט באותה מידה,אבל יש שתי פאקים..
אז ככה,אפשר לפתוח כמה מועדונים בוואלה ,וממה שאני יודע אפשר לעלות לכול מועדון לפחות 700 מגה
אבל כאן באים הפאקים:1.לפעמים וואלה מוחק את הקבצים אחרי יומים\שבוע ולפעמים האפלוד נידפק באמצע
והפאק השני הוא שבשביל להשאיר את הלינקים אקסלוסיבים צריך לעשות שליחה דיי גדולה לפיאמיים של חברי הפורום המוכרים או שצריך לפתוח פורום ניפרד שבו ינתנו הלינקים
לדעתי זה הרעיון הכי מוצלח כי זה חתיכת סיפור לפרוץ פאב או למצוא איזה שרת מיסכן שאיזה אתר מביא לך
אז תחשבו על זה:) |
|
|
| DJ_Yuval |
| quote: | Originally posted by Viber
יש לי רעיון טוב כימעט באותה מידה,אבל יש שתי פאקים..
אז ככה,אפשר לפתוח כמה מועדונים בוואלה ,וממה שאני יודע אפשר לעלות לכול מועדון לפחות 700 מגה
אבל כאן באים הפאקים:1.לפעמים וואלה מוחק את הקבצים אחרי יומים\שבוע ולפעמים האפלוד נידפק באמצע
והפאק השני הוא שבשביל להשאיר את הלינקים אקסלוסיבים צריך לעשות שליחה דיי גדולה לפיאמיים של חברי הפורום המוכרים או שצריך לפתוח פורום ניפרד שבו ינתנו הלינקים
לדעתי זה הרעיון הכי מוצלח כי זה חתיכת סיפור לפרוץ פאב או למצוא איזה שרת מיסכן שאיזה אתר מביא לך
אז תחשבו על זה:) |
יאלללה נפתח קבוצה
TranceAddicts-il FXP
עם בורד וזהו |
|
|
|
|