return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 
y0 all (pg. 2)
View this Thread in Original format
Gil Shwarts
אני שונא ת'מילה הזאת..
בפוסט הראשון שהוא כתב הוא אמר שיש לו ידע דיי משוגע בנושא...

ממה שאני ראיתי, אנשים עם
"ידע משוגע בנושא"
לא אומרים את המילה הזאת...
Sniper
ברוך הבא אני אלעד
לא תיראה אותי כאן הרבה
כי אני בצבא:]
אז תהנה
ושמור על עצמך
nFaivel
ברוך הבא אני נדב .חדש גם אבל לא משנה:D
DJ-NoN-S7oP
אם יש למישהו בעיה עם השפה שלי הוא יכול לשמור אותה אצלו:mad:
Gil Shwarts
יש לי בעיה עם זה ולא אני לא ישמור את זה לעצמי
ואתה לא תגיד לי מה לעשות יצעיר פעור צ'ונג שכמותך (רק מחמאות!)

אני לא מתכוון להתחיל לריב איתך כי אתה לא שווה את זה וגם למזלך אין לי כח... (ניצלת הפעם רועי חחח)

רק תשתדל לא להזכיר שוב ת'מילה הזאת כי אני יודע שיש כאן אנשים שלא ממש אוהבים אותה...


שהייה נעימה.
DJ-NoN-S7oP
וואי תודה אני כבר מרגיש בבית

ואל תתחיל לתפוס פה תחת שומע??
Gil Shwarts
לא לא שמעתי... אתה יכול להגיד את זה שוב?


צוציק, את התחת שלי אני תפסתי כאן עוד לפני שידעת מזה אינטרנט בכלל
חופשי תפסתי תחת, למה מה אתה חושב אני רואה אותך? חחח
אני יעשה מה בבולבול שלי ואתה לא תחלק לי הוראות, במיוחד לא איזה ילד שמספר השנים שהוא חי על כדוה"א קטן ממספר השנים שאני שומע טראנס ומוזיקה.

ואם בא לך לשחק אותה ערס עליי, אתה מוזמן לנסות
אוויל שכמותך.
arik
quote:
Originally posted by DJ-NoN-S7oP
Hey There :toothless

I'm New At This Forum And So Long It's Look Nice ;)




אם מישהו צריך עוזר בהבאת ציוד להופעות, או לא יודע מה... בקשה תגידו לי אני חייב כסף כדי לקנות לי ציוד משלי... :(

ד"א יש לי ידע משוגע בנושא :disbelief


ICQ#99978659

שלום לך
במקרה אני צריך מישהו שיעמיד לי קוצים בבוקר

סתם אחי ברוך הבא

לצערך אני מספיר חזק לסחוב את הציוד שלי
DJ-NoN-S7oP
לתפוס תחת זה לא טוב.. שתדע לך..
ואנלא מחלק לך הוראות פשוט אתה דוגמא רעה לחדשים פה..
ואנלא משחק אותה ערס עליך, אתה בכלל לא מכיר אותי, ואתה לא תיגע בי למה אתה תשב 3 שנים אם עברת את גיל 16
(למדתי משפטים..);)
Gil Shwarts
quote:
Originally posted by arik
שלום לך
במקרה אני צריך מישהו שיעמיד לי קוצים בבוקר



חחח
אתה מבקש ממישהו שהקול שלו אפילו לא משתנה עדיין?
איזה אומץ יש לך אחי...

DJ-NoN-S7oP
חח סתם אחי:D :crazy:
Gil Shwarts
quote:
Originally posted by DJ-NoN-S7oP
לתפוס תחת זה לא טוב.. שתדע לך..
ואנלא מחלק לך הוראות פשוט אתה דוגמא רעה לחדשים פה..
ואנלא משחק אותה ערס עליך, אתה בכלל לא מכיר אותי, ואתה לא תיגע בי למה אתה תשב 3 שנים אם עברת את גיל 16
(למדתי משפטים..);)




אהההההההההההההההההההההההה
רצחת אותי מצחוק עכשיו!!!!!!!!
המשפטים היחידים שלמדת
אולי הם
"שלומית בונה סוכה"


יאללה בלום פיך
וברור שאני לא יגע בך ידפוק
אני סתם מתעלל בך קצת
ועברתי מזמן את גיל 16 למרות שלפעמים אני מתנהג כמו בן 14
(רמז)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 
Privacy Statement