|
y0 all (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Gil Shwarts |
אני שונא ת'מילה הזאת..
בפוסט הראשון שהוא כתב הוא אמר שיש לו ידע דיי משוגע בנושא...
ממה שאני ראיתי, אנשים עם
"ידע משוגע בנושא"
לא אומרים את המילה הזאת... |
|
|
| Sniper |
ברוך הבא אני אלעד
לא תיראה אותי כאן הרבה
כי אני בצבא:]
אז תהנה
ושמור על עצמך |
|
|
| nFaivel |
| ברוך הבא אני נדב .חדש גם אבל לא משנה:D |
|
|
| DJ-NoN-S7oP |
| אם יש למישהו בעיה עם השפה שלי הוא יכול לשמור אותה אצלו:mad: |
|
|
| Gil Shwarts |
יש לי בעיה עם זה ולא אני לא ישמור את זה לעצמי
ואתה לא תגיד לי מה לעשות יצעיר פעור צ'ונג שכמותך (רק מחמאות!)
אני לא מתכוון להתחיל לריב איתך כי אתה לא שווה את זה וגם למזלך אין לי כח... (ניצלת הפעם רועי חחח)
רק תשתדל לא להזכיר שוב ת'מילה הזאת כי אני יודע שיש כאן אנשים שלא ממש אוהבים אותה...
שהייה נעימה. |
|
|
| DJ-NoN-S7oP |
וואי תודה אני כבר מרגיש בבית
ואל תתחיל לתפוס פה תחת שומע?? |
|
|
| Gil Shwarts |
לא לא שמעתי... אתה יכול להגיד את זה שוב?
צוציק, את התחת שלי אני תפסתי כאן עוד לפני שידעת מזה אינטרנט בכלל
חופשי תפסתי תחת, למה מה אתה חושב אני רואה אותך? חחח
אני יעשה מה בבולבול שלי ואתה לא תחלק לי הוראות, במיוחד לא איזה ילד שמספר השנים שהוא חי על כדוה"א קטן ממספר השנים שאני שומע טראנס ומוזיקה.
ואם בא לך לשחק אותה ערס עליי, אתה מוזמן לנסות
אוויל שכמותך. |
|
|
| arik |
| quote: | Originally posted by DJ-NoN-S7oP
Hey There :toothless
I'm New At This Forum And So Long It's Look Nice ;)
אם מישהו צריך עוזר בהבאת ציוד להופעות, או לא יודע מה... בקשה תגידו לי אני חייב כסף כדי לקנות לי ציוד משלי... :(
ד"א יש לי ידע משוגע בנושא :disbelief
ICQ#99978659 |
שלום לך
במקרה אני צריך מישהו שיעמיד לי קוצים בבוקר
סתם אחי ברוך הבא
לצערך אני מספיר חזק לסחוב את הציוד שלי |
|
|
| DJ-NoN-S7oP |
לתפוס תחת זה לא טוב.. שתדע לך..
ואנלא מחלק לך הוראות פשוט אתה דוגמא רעה לחדשים פה..
ואנלא משחק אותה ערס עליך, אתה בכלל לא מכיר אותי, ואתה לא תיגע בי למה אתה תשב 3 שנים אם עברת את גיל 16
(למדתי משפטים..);) |
|
|
| Gil Shwarts |
| quote: | Originally posted by arik
שלום לך
במקרה אני צריך מישהו שיעמיד לי קוצים בבוקר |
חחח
אתה מבקש ממישהו שהקול שלו אפילו לא משתנה עדיין?
איזה אומץ יש לך אחי... |
|
|
| DJ-NoN-S7oP |
| חח סתם אחי:D :crazy: |
|
|
| Gil Shwarts |
| quote: | Originally posted by DJ-NoN-S7oP
לתפוס תחת זה לא טוב.. שתדע לך..
ואנלא מחלק לך הוראות פשוט אתה דוגמא רעה לחדשים פה..
ואנלא משחק אותה ערס עליך, אתה בכלל לא מכיר אותי, ואתה לא תיגע בי למה אתה תשב 3 שנים אם עברת את גיל 16
(למדתי משפטים..);) |
אהההההההההההההההההההההההה
רצחת אותי מצחוק עכשיו!!!!!!!!
המשפטים היחידים שלמדת
אולי הם
"שלומית בונה סוכה"
יאללה בלום פיך
וברור שאני לא יגע בך ידפוק
אני סתם מתעלל בך קצת
ועברתי מזמן את גיל 16 למרות שלפעמים אני מתנהג כמו בן 14
(רמז) |
|
|
|
|