return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 
y0 all (pg. 3)
View this Thread in Original format
DJ-NoN-S7oP
אתה בכלל לא מכיר אותי..
אני ישמע לך כמו בן 18 באמא שלי
arik
quote:
Originally posted by Gil Shwarts
חחח
אתה מבקש ממישהו שהקול שלו אפילו לא משתנה עדיין?
איזה אומץ יש לך אחי...

בכל זאת הוא בתקופה שלעמיד קוצים זה אומנות

היום לוקח לי דקה וזהו
פעם ליפני מסיבה שעה וחצי עם עזרה של חברים



נ.ב אין לי הרבה שער עכשיו!
:)
DJ-NoN-S7oP
ועברתי מזמן את גיל 16 למרות שלפעמים אני מתנהג כמו בן 14
(רמז)


---------------------------------------------------------

מתנהג כמו בן 14 - רמז???
מה אתה מתכוון שאתה עדיין מחפש תזיין שלך??
אני כבר מצאתי את שלי בכיתה ב'
Gil Shwarts
מה אמא שלך עשתה לך שאתה סתם נשבע בה??


ואריק, למה אין לך הרבה שיער?
בעיות עם הג'ל?
יש לי חבר שנהיו לו קרחות מרוב שהוא השתמש בג'ל...
Gil Shwarts
quote:
Originally posted by DJ-NoN-S7oP
ועברתי מזמן את גיל 16 למרות שלפעמים אני מתנהג כמו בן 14
(רמז)


---------------------------------------------------------

מתנהג כמו בן 14 - רמז???
מה אתה מתכוון שאתה עדיין מחפש תזיין שלך??
אני כבר מצאתי את שלי בכיתה ב'



טוב כולם לצחוק עכשיו....
בגיל 14 אני כבר התחלתי לתת סטירות עם הזין לשושנות ואיברים למינהם שאתה נגעת בהם רק כשנולדת!
arik
quote:
Originally posted by Gil Shwarts
מה אמא שלך עשתה לך שאתה סתם נשבע בה??


ואריק, למה אין לך הרבה שיער?
בעיות עם הג'ל?
יש לי חבר שנהיו לו קרחות מרוב שהוא השתמש בג'ל...

נראה לי ג'ל

יש לי נשירה כמו לכלב






וDJ-NoN-S7oP
אין לי בעיה איתך אחי

אבל אם מצאת את הזין שלך רק בכיתה ב

אז ...
:(
DJ-NoN-S7oP
יא אללה רק הגעתי לפורום הזה כבר באלי לעזוב
:eek:
Gil Shwarts
quote:
Originally posted by arik
נראה לי ג'ל

יש לי נשירה כמו לכלב






וDJ-NoN-S7oP
אין לי בעיה איתך אחי

אבל אם מצאת את הזין שלך רק בכיתה ב

אז ...
:(



צ'מע יש איזה תחליב מגניב לשיער
נקרא "ראש פרוע" של לוריאל... זה משהו בסט אחי כי גם לי יש שיער דיי ארוך וכשאני יוצא למסיבות פרועות אני דיי מתפרע איתו
הוא סופני והוא לא מזיק...

וכן הוא כנראה באמת בבעיה אם הוא רק מצא ת'זין שלו בכיתה ב'...

בכלל, עצם העובדה שהוא העלה את הנושא הזה רק מוכיחה שהוא בטח השווה גדלים עם חברים שלו בשירותים של הבית ספר ושלו יצא הכי קטן וכולם צחקו עליו אז הוא מנסה להוציא את התסכול שלו פה.. על מישהו שיכול לחנוק אותו עם הזין :)

(אני יודע, למדתי פסיכולוגיה בגרוש)
DJ-NoN-S7oP
אריק גם לי אין בעיות איתך:D

אבל עדיין אתם נותנים הרגשה של חרא:mad:
Flotser
תשמעו בחורים אני לא רוצה להתערב, אבל
:p

מה רע בלהגיד
"טראנסים"
מה אתה רוצה שהוא יגיד?
אני אוהב מוזיקה שיבטית, ופסיכודליה עם נגיעות של בוקר?...

טראנסים זה המושג הכללי שמתאר הכי טוב את המוזיקה שגם אני שומע,
ולדעתי יש לי דווקא ידע בתחום.........

טרנאסים בלאגנים!!!

:wtf: :wtf: :wtf: :wtf:

Rising
גיל אני מתפלא עלייך :wtf:

סתם אחי... מה אני שמתי לב שנטפלת אליו רק בגלל שהוא אמר שהוא מבין ולטענתך זה לא נכון....

סגרו את זה עכשי בחייאת :wtf: :wtf: :wtf:
----

ברוך הבא לפורום אני אורן


:)
arik
quote:
Originally posted by DJ-NoN-S7oP
אריק גם לי אין בעיות איתך:D

אבל עדיין אתם נותנים הרגשה של חרא:mad:

סץם אחי
אתה בחור בסדר

תשכח כל מה שהיה עכשיו


תיהיה פעיל בו תקבל צופרים תכיר פה חברה נחמדים
אחי קח את זה בקלות תמיד עושים את זה לחדשים זה מבחן כזה:)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 
Privacy Statement