return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 
y0 all (pg. 9)
View this Thread in Original format
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Q-PiXeL
אחי
למטה בדף אמור להיות לך כפתור של
subscribe to this thread
במקרה שלך, אם הוא שולח לך הודעות לאיימייל כאשר יש הודעה חדשה אז אמור להיות כתוב
unscribe from this thread
תלחץ על זה וזה אמור להפסיק לשלוח

עריכה:
טוב תאמת זה לא עובד
אז נסה משהו אחר
כנס לפרופיל
http://www.tranceaddict.com/forums/usercp.php?s=
ולמטה יש לך
Subscribed Threads
תעשה
unscribe
לכולם


מה אתה עושה צחוק?!

קיצר תלחץ למעלה על הכפתור
profile
ואז שם תכנס ל
profile options
ושם יש אפשרות אחת שמבטלת את השליחה לאי מייל
DJ-NoN-S7oP
quote:
Originally posted by Hell_Copter
מה אתה עושה צחוק?!

קיצר תלחץ למעלה על הכפתור
profile
ואז שם תכנס ל
profile options
ושם יש אפשרות אחת שמבטלת את השליחה לאי מייל




יא מפגר אני אומר לך שניסיתי את זה:sadgreen:
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DJ-NoN-S7oP
יא מפגר אני אומר לך שניסיתי את זה:sadgreen:


אז כנראה שאתה רפה שכל מדי בשביל להצליח...

באסה לך :D
DJ-NoN-S7oP
quote:
Originally posted by Hell_Copter
אז כנראה שאתה רפה שכל מדי בשביל להצליח...

באסה לך :D



אני לא רפה שכל אני סתם הומו;)
אני הומו שקסואל
(ולא זאת לא טעות)
:D :D :D :D
:stongue: :stongue: :stongue: :stongue:
coby
quote:
Originally posted by DJ-NoN-S7oP
אני לא רפה שכל אני סתם הומו;)
אני הומו שקסואל
(ולא זאת לא טעות)
:D :D :D :D
:stongue: :stongue: :stongue: :stongue:


מה אתה באמת בוחש בשוקו או שאתה צוחק ?!



בונא גיל מה נפלתה עליו רק בא ! ..

חחחחחח ורועי הרגתה אותי מצחוק עם החתימה של אריק חחחחחחחחחחח
DJ-NoN-S7oP
quote:
Originally posted by coby
מה אתה באמת בוחש בשוקו או שאתה צוחק ?!



בונא גיל מה נפלתה עליו רק בא ! ..

חחחחחח ורועי הרגתה אותי מצחוק עם החתימה של אריק חחחחחחחחחחח



רועי שכנע אותי
:p :p :p :p

חח לא אחי אני לא גיי
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DJ-NoN-S7oP
אני לא רפה שכל אני סתם הומו;)
אני הומו שקסואל
(ולא זאת לא טעות)
:D :D :D :D
:stongue: :stongue: :stongue: :stongue:


יכול להיות שקיבלת קצת שכל אחרי הכל :wtf:
H.A.
מצטער על האיחור, היו לי טיפה בעיות עם האינרנט בימים האחרונים, לא ממש הזדמן לי לתת פה פוסטים :P

בכל אופן, ברוך הבא למועדון
אני אמיר

נ.ב.
כן כן חברה אני יודע שזה לא ממש קשור אחרי 7 עמודים של פוסטים
לא לסכול אותי! :D
DJ-NoN-S7oP
quote:
Originally posted by Hell_Copter
יכול להיות שקיבלת קצת שכל אחרי הכל :wtf:



May-B

May-B NOT!:D
DJ-NoN-S7oP
חזרתי מהטיול השנתי של הביצפר שלי
:D :D :D :D

אל תשאלו איך היה כי היה חרא

warpedd_
רועי?
KrazyDJs
quote:
Originally posted by DJ-NoN-S7oP
חזרתי מהטיול השנתי של הביצפר שלי
:D :D :D :D

אל תשאלו איך היה כי היה חרא


בחשת בשוקו, הה ? :haha:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 
Privacy Statement