|
y0 all
|
View this Thread in Original format
| DJ-NoN-S7oP |
Hey There :toothless
I'm New At This Forum And So Long It's Look Nice ;)
אם מישהו צריך עוזר בהבאת ציוד להופעות, או לא יודע מה... בקשה תגידו לי אני חייב כסף כדי לקנות לי ציוד משלי... :(
ד"א יש לי ידע משוגע בנושא :disbelief
ICQ#99978659 |
|
|
| Segev |
ברוך הבא אחי מקווה שתהנה פה אני ליאור ד"א אתה גר קרוב אלי..
תציג את עצמך גיל שם וכו ב
meet the crew |
|
|
| Hell_Copter |
ברוך הבא אחי אני רועי
אני המוד של הפורום הזה...
אם יש לך בעיות או משהו רק דבר... |
|
|
| DJ-NoN-S7oP |
| quote: | Originally posted by Segev
ברוך הבא אחי מקווה שתהנה פה אני ליאור ד"א אתה גר קרוב אלי..
תציג את עצמך גיל שם וכו ב
meet the crew |
|
|
|
| DJ-NoN-S7oP |
קוראים לי דור :)
ואני מראש העין..
אני בן 14 (קטין אה?) ואני מאווווד אוהב טראנסים בלאגנים וכו..
לפני לא הרבה זמן עשיתי קורס דיג'ייז והיה מזה פצצה ומאז כל מסיבה אני מבקש מהדיג'יי לעשות מיקס.. למרות שהוא לא מסכים :mad:
אני מעריץ ענקקקקקקק של קוסמיק גייט ואינפקטד משרום
ואני אוהב גם את כל סוגי המוזיקה חוץ מקלאסית ומוזיקה ישנה ישנה (איירון מיידן, הביטלז, וכו')
וזה כנראה :p
מה איתכם!@?#$:eyes: |
|
|
| DJ_Yuval |
| quote: | Originally posted by DJ-NoN-S7oP
קוראים לי דור :)
ואני מראש העין..
אני בן 14 (קטין אה?) ואני מאווווד אוהב טראנסים בלאגנים וכו..
לפני לא הרבה זמן עשיתי קורס דיג'ייז והיה מזה פצצה ומאז כל מסיבה אני מבקש מהדיג'יי לעשות מיקס.. למרות שהוא לא מסכים :mad:
אני מעריץ ענקקקקקקק של קוסמיק גייט ואינפקטד משרום
ואני אוהב גם את כל סוגי המוזיקה חוץ מקלאסית ומוזיקה ישנה ישנה (איירון מיידן, הביטלז, וכו')
וזה כנראה :p
מה איתכם!@?#$:eyes: |
האלן אני יובל בן 15 אתה יכול לקרוא על כולם באשכול
meet the crew
ואם אתה מבין במירק כנס לערוץ
#ta-il
;)
EFNET |
|
|
| DJ-NoN-S7oP |
באיזה שרת???
אני רק בקויקנט |
|
|
| DJ_Yuval |
| quote: | Originally posted by DJ-NoN-S7oP
באיזה שרת???
אני רק בקויקנט |
irc.inter.net.il
כנסו בהמוניכם יא בורים במירק |
|
|
| DJ-NoN-S7oP |
| לא מוצא את הסרבר:( |
|
|
| AnthemFreak |
ברוך הבא לפורום אחי!!
מקווה שתשאר ותהנה פה
וצור איתי קשר בקשר לעבודה
אני וחבר שלי צריכים עוזר
אז דבר איתי באיציקיו
יש לי לאחרונה הרבה מסיבות פרטיות ויצא לי מהתחת לסחוב את הציוד כמו איזה טמבל
אז דבר איתי |
|
|
| Gil Shwarts |
| quote: | Originally posted by DJ-NoN-S7oP
קוראים לי דור :)
ואני מראש העין..
ואני מאווווד אוהב טראנסים בלאגנים
|
"טראנסים"?????
"טראנסים"?????????????????? |
|
|
| coby |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
"טראנסים"?????
"טראנסים"?????????????????? |
מה קרה
אני קובי בן 22 מגדרה.. אני ויובל פה בחור הזה תקועים..
Welcom |
|
|
|
|