return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 
y0 all
View this Thread in Original format
DJ-NoN-S7oP
Hey There :toothless

I'm New At This Forum And So Long It's Look Nice ;)




אם מישהו צריך עוזר בהבאת ציוד להופעות, או לא יודע מה... בקשה תגידו לי אני חייב כסף כדי לקנות לי ציוד משלי... :(

ד"א יש לי ידע משוגע בנושא :disbelief


ICQ#99978659
Segev
ברוך הבא אחי מקווה שתהנה פה אני ליאור ד"א אתה גר קרוב אלי..
תציג את עצמך גיל שם וכו ב
meet the crew
Hell_Copter
ברוך הבא אחי אני רועי
אני המוד של הפורום הזה...
אם יש לך בעיות או משהו רק דבר...
DJ-NoN-S7oP
quote:
Originally posted by Segev
ברוך הבא אחי מקווה שתהנה פה אני ליאור ד"א אתה גר קרוב אלי..
תציג את עצמך גיל שם וכו ב
meet the crew
DJ-NoN-S7oP
קוראים לי דור :)
ואני מראש העין..
אני בן 14 (קטין אה?) ואני מאווווד אוהב טראנסים בלאגנים וכו..
לפני לא הרבה זמן עשיתי קורס דיג'ייז והיה מזה פצצה ומאז כל מסיבה אני מבקש מהדיג'יי לעשות מיקס.. למרות שהוא לא מסכים :mad:

אני מעריץ ענקקקקקקק של קוסמיק גייט ואינפקטד משרום
ואני אוהב גם את כל סוגי המוזיקה חוץ מקלאסית ומוזיקה ישנה ישנה (איירון מיידן, הביטלז, וכו')

וזה כנראה :p

מה איתכם!@?#$:eyes:
DJ_Yuval
quote:
Originally posted by DJ-NoN-S7oP
קוראים לי דור :)
ואני מראש העין..
אני בן 14 (קטין אה?) ואני מאווווד אוהב טראנסים בלאגנים וכו..
לפני לא הרבה זמן עשיתי קורס דיג'ייז והיה מזה פצצה ומאז כל מסיבה אני מבקש מהדיג'יי לעשות מיקס.. למרות שהוא לא מסכים :mad:

אני מעריץ ענקקקקקקק של קוסמיק גייט ואינפקטד משרום
ואני אוהב גם את כל סוגי המוזיקה חוץ מקלאסית ומוזיקה ישנה ישנה (איירון מיידן, הביטלז, וכו')

וזה כנראה :p

מה איתכם!@?#$:eyes:



האלן אני יובל בן 15 אתה יכול לקרוא על כולם באשכול
meet the crew
ואם אתה מבין במירק כנס לערוץ
#ta-il
;)
EFNET
DJ-NoN-S7oP
באיזה שרת???
אני רק בקויקנט
DJ_Yuval
quote:
Originally posted by DJ-NoN-S7oP
באיזה שרת???
אני רק בקויקנט



irc.inter.net.il

כנסו בהמוניכם יא בורים במירק
DJ-NoN-S7oP
לא מוצא את הסרבר:(
AnthemFreak
ברוך הבא לפורום אחי!!
מקווה שתשאר ותהנה פה

וצור איתי קשר בקשר לעבודה
אני וחבר שלי צריכים עוזר
אז דבר איתי באיציקיו
יש לי לאחרונה הרבה מסיבות פרטיות ויצא לי מהתחת לסחוב את הציוד כמו איזה טמבל
אז דבר איתי

Gil Shwarts
quote:
Originally posted by DJ-NoN-S7oP
קוראים לי דור :)
ואני מראש העין..
ואני מאווווד אוהב טראנסים בלאגנים




"טראנסים"?????

"טראנסים"??????????????????
coby
quote:
Originally posted by Gil Shwarts
"טראנסים"?????

"טראנסים"??????????????????



מה קרה



אני קובי בן 22 מגדרה.. אני ויובל פה בחור הזה תקועים..

Welcom
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 
Privacy Statement