return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 
y0 all (pg. 7)
View this Thread in Original format
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DJ-NoN-S7oP
אתה נותן לי להרגיש יותר קטין ;)


אין כזה דבר יותר קטין...
כולכם קטינים וזהו!! :disbelief
Rising
איזה דור בא אחרינו :wtf: :wtf: :wtf: :wtf:

הם לא יעשו צבא זה בטוח .... עוד 10 שנה ישראל עוברת לערבים :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf:
DJ-NoN-S7oP
quote:
Originally posted by Rising

הם לא יעשו צבא זה בטוח .... עוד 10 שנה ישראל עוברת לערבים



אחי אני בן זונה אם אני לא עושה צבא;)
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DJ-NoN-S7oP
אחי אני בן זונה אם אני לא עושה צבא;)


שנתחיל שיחה אם אתה בן זונה או לא? ;)
DJentlman
תשמע , אם הצלחנו למשוך עד עכשיו 8 עמודים על טרד השלום שלו
למה שלא נתחיל בשיחה?
:clown:
ADiSH
quote:
Originally posted by Hell_Copter
שנתחיל שיחה אם אתה בן זונה או לא? ;)


חחחחחחחחחחחחחחחחחח:stongue:
Gil Shwarts
quote:
Originally posted by Hell_Copter
שנתחיל שיחה אם אתה בן זונה או לא? ;)



חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
רועי אתה על גל...

תיזהר שלא יבוא איזה הומו מתחתייך... תבלע מזלג ליתר ביטחון :)
DJ_Yuval
מישהו אמר עופר ניסים?
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DJ_Yuval
מישהו אמר עופר ניסים?


אף אחד לא אמר עופר ניסים
מה אתה קופץ? :)
DJ-NoN-S7oP
quote:
Originally posted by Gil Shwarts
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
רועי אתה על גל...

תיזהר שלא יבוא איזה הומו מתחתייך... תבלע מזלג ליתר ביטחון :)


אני מקווה שהוא עושה את זה גם לאחרים ולא רק לי, אחרת אני ירגיש פגוע :P
:stongue:

Hell_Copter
quote:
Originally posted by DJ-NoN-S7oP
אני מקווה שהוא עושה את זה גם לאחרים ולא רק לי, אחרת אני ירגיש פגוע :P
:stongue:


וואי אחי אתה ממש בסרטים
אני אומר לך שאני עושה את זה להרבה אנשים כשמשעמם לי!!!
זה הכל...
KrazyDJs
אורן מה אתה מוציא אותנו מניאקים :D
אנחנו נעשה צבא..
טוב חלקנו..
חוץ מהזה שאמר שהוא בן זונה
:p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 
Privacy Statement