|
y0 all (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| DJ-NoN-S7oP |
צ'רי קולה זה מגעיל....:(
קולה וניל רולזזזזזזזזז:D |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by DJ-NoN-S7oP
צ'רי קולה זה מגעיל....:(
קולה וניל רולזזזזזזזזז:D |
עניין הצ'רי היה בצחוק..
וקולה וניל ? מה אתה יצור ? יצורה ?
:conf: |
|
|
| DJ-NoN-S7oP |
חח למה זה טעייםםםםם
חחחחח עזוב לא משנה:crazy: |
|
|
| HyPeRSoNiC |
חחחחחחחחחחחחחחחח
גיל, מה זה היציאה הזאת שלך? לא מתאים לך... ;)
קיצר, נעים מאוד. אני אורן...
תהנה פה, אך ראה הוזהרת! הפורום הזה ממכר!!!!!!!!!!!!
:D :D :D :D :D :D |
|
|
| deluxe |
| אפשר לסכם את כל הנושא הזה ב4 מילים: קולה ויניל פשוט טעים!!!!!!!! |
|
|
| DJ-NoN-S7oP |
| quote: | Originally posted by deluxe
אפשר לסכם את כל הנושא הזה ב4 מילים: קולה ויניל פשוט טעים!!!!!!!! |
|
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by deluxe
אפשר לסכם את כל הנושא הזה ב4 מילים: קולה ויניל פשוט טעים!!!!!!!! |
agreed! :thepirate :thepirate :thepirate |
|
|
| DJ_Yuval |
| quote: | Originally posted by AnthemFreak
גיל אתה רוצה להגיד לי שהיית צעיר בן 14.. ושהיה לך קוצים משהו משוגע... או כמו שרועי אוהב להגיד... שהיית כוס צעיר!!
לא היית משתמש במילה טראנסים????!!?!?
עזוב תבחור המסכן
במקום לתת לו הרגשה של בית שני אתה.......
אהה?
:D |
אני הייתי בן 14 לפני שנה ולא אמרתי טראנסים כמו דפוק למה סתם לעשות הכללות
:whip: :whip: :whip:
וגיל קרעת אותי מצחוק בתגובות שלך חחח
אתה ואריק מטרופים על כל הראש
מטרופים מטרופים :crazy: :crazy: :crazy:
וקולה וניל גועל נפש יש לזה טעם של סירופ נגד שיעול
אריק מתי לבוא :P ??????? |
|
|
| Viber |
| quote: | Originally posted by Flotser
תשמעו בחורים אני לא רוצה להתערב, אבל
:p
מה רע בלהגיד
"טראנסים"
מה אתה רוצה שהוא יגיד?
אני אוהב מוזיקה שיבטית, ופסיכודליה עם נגיעות של בוקר?...
טראנסים זה המושג הכללי שמתאר הכי טוב את המוזיקה שגם אני שומע,
ולדעתי יש לי דווקא ידע בתחום.........
טרנאסים בלאגנים!!!
:wtf: :wtf: :wtf: :wtf: |
חחחחח האוס עם נגיעות ג"אז מיסחרי וטראנס משולב באמביינט ראשוני של שנות השמונים
לא אבל עזובתהזכות להגיד טראנסים שמורה לאלה שבאמת אוהבים את זה,מבינים בזה,יש להם תואר בזה וכו' כי אחרת זה סתם מראה זלזול כאילו זה סתם חרא שנישמע אותו דבר בכול קטע
וחוץ מזה,אתה אומר רוקים,פופים?! חח
:stongue: |
|
|
| Ariels |
...בקשר לוירג'ין
אם כבר העליתם את זה
לכל המשקאות שלהם
יש טעם של סודה קלאב
במיוחד לקולה |
|
|
| DJentlman |
הלו חבר'ה
רק לציין משהו שמישהו שכח פה
אני המלצתי לו על הפורום:)
אני הבאתי אותו
כן כן , אתם לא צריכים להגיד תודה שהבאתי ילד חדש שתוכלו לשחק בו קצת
:)
:whip: :whip: :whip: |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by AnthemFreak
גיל אתה רוצה להגיד לי שהיית צעיר בן 14.. ושהיה לך קוצים משהו משוגע... או כמו שרועי אוהב להגיד... שהיית כוס צעיר!!
|
רק נבהיר משהו אחד שירן...
אתה כוס צעיר!!!!
שגיל היה קטן הוא לא היה כוס צעיר... אבל אתה בתור צעיר שהוא גם ילד כוס נקרא כוס צעיר!!
עכשיו... אריק... אני הבטחתי לך נקמה על החוסר אוכל ב 6 בבוקר... חבל שרק עכשיו ראית את זה כי זה כבר כמה ימים טובים ככה :)
גיל... לך יא מניאק השארתי לך הודעה שאני בבאר שבע ואתה לא חזרת אליי
שיחרבנו עלייך הרבה כלבים חרא צהוב ונוזלי!!
בקיצור... כל הט'רד הזה רק מוכיח ש
מוזר, הנוער של היום!! |
|
|
|
|