|
y0 all (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| DJ-NoN-S7oP |
| quote: | Originally posted by DJentlman
הלו חבר'ה
רק לציין משהו שמישהו שכח פה
אני המלצתי לו על הפורום:)
אני הבאתי אותו
כן כן , אתם לא צריכים להגיד תודה שהבאתי ילד חדש שתוכלו לשחק בו קצת
:)
:whip: :whip: :whip: |
עמרי עוד אחד כמוני ויהיו לך מעריצים עד רוסיה |
|
|
| DJ-NoN-S7oP |
ראיתי קצת הרבה אנשים שכתוב להם משו עם טרנסאדיקט..
(אצלי זה junior)
איך משנים את זה??:eyespop: |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DJ-NoN-S7oP
ראיתי קצת הרבה אנשים שכתוב להם משו עם טרנסאדיקט..
(אצלי זה junior)
איך משנים את זה??:eyespop: |
אחרי 500 פוסטים וותק של חצי שנה תוכל גם אתה לשנות... |
|
|
| DJ-NoN-S7oP |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אחרי 500 פוסטים וותק של חצי שנה תוכל גם אתה לשנות... |
ואם אני יכתוב מילה מילה לכל פוסט? :P
חח סתם שאלה אנלא יעשה את זה:stongue: |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DJ-NoN-S7oP
ואם אני יכתוב מילה מילה לכל פוסט? :P
חח סתם שאלה אנלא יעשה את זה:stongue: |
אז יהיה לך הרבה פוסטים...
אבל עדיין לא יהיה לך ותק של חצי שנה
אבל זה יזכה אותך במשהו שכמעט אף אחד לא קיבל בפורום הזה...
באן אישית ממני!! :) |
|
|
| Gil Shwarts |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
גיל... לך יא מניאק השארתי לך הודעה שאני בבאר שבע ואתה לא חזרת אליי
שיחרבנו עלייך הרבה כלבים חרא צהוב ונוזלי!!
|
מה???????.
איפה השארת לי הודעה???
לא קיבלתי שום הודעה
ידפוק אם הייתי מקבל הודעה כלשהי שאתה באיזור שלי ברור שהייתי מדבר איתך!! |
|
|
| Ariels |
גיל אם תפסיק לעשן סמים כל היום
אולי גם תצליח לראות את הצג של
הסלולרי ולראות שקיבלת הודעה |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Ariels
גיל אם תפסיק לעשן סמים כל היום
אולי גם תצליח לראות את הצג של
הסלולרי ולראות שקיבלת הודעה |
ת'אמת זה היה באיי סי קיו לפני שיצאתי לכיוון של באר שבע...
אבל סתם מבאס... |
|
|
| -CosmicFire- |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אחרי 500 פוסטים וותק של חצי שנה תוכל גם אתה לשנות... |
בקצב של ההודעות שלו הוא יגיע ל500עד שבוע הבא
אחי לכתוב 2-3פוסטים רצוף זה לא העקרון פה
תעשה
EDIT אם צריך
ואל תעשה סתם ציתותים בלי להגיב עליהם במילה... :D
=================================================================
ואלללה אחי אני כפיר או קיפר איך שבא לך ויש מצב שאני יותר קטין ממך אבל לא הכי בטוח... אני 14וחצי :D
WELCOME TO THE CLUB :D
חחח אני מתפלא שעדיין לא הוזכר פה עניין ה*** :} |
|
|
| DJ-NoN-S7oP |
| quote: | Originally posted by -CosmicFire-
ואלללה אחי אני כפיר או קיפר איך שבא לך ויש מצב שאני יותר קטין ממך אבל לא הכי בטוח... אני 14וחצי :D
|
עוד אחד גדול..
אני בן 14 מחודש שעבר :D |
|
|
| nFaivel |
| quote: | Originally posted by DJ-NoN-S7oP
עוד אחד גדול..
אני בן 14 מחודש שעבר :D |
אני מרגיש מגודל:D
חח סתם;) |
|
|
| DJ-NoN-S7oP |
| quote: | Originally posted by nFaivel
אני מרגיש מגודל:D
חח סתם;) |
אתה נותן לי להרגיש יותר קטין ;) |
|
|
|
|