return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 
y0 all (pg. 8)
View this Thread in Original format
HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by KrazyDJs
אורן מה אתה מוציא אותנו מניאקים :D
אנחנו נעשה צבא..
טוב חלקנו..
חוץ מהזה שאמר שהוא בן זונה
:p


מי לא יעשה צבא!?!?!?
:conf: :conf: :conf: :conf: :conf: :conf:
Hell_Copter
quote:
Originally posted by HyPeRSoNiC
מי לא יעשה צבא!?!?!?
:conf: :conf: :conf: :conf: :conf: :conf:


זה אתה זה שלא עושה צבא!!!
אני שמעתי סיפורים עליך!!!!!!!
אני זוכר גם שאמרת שאתה תתגייס ואז בטירונות תזייף כריתת אשכים כדי להשתחרר!!!!!!!!!
:rolleyes: :whip: :mad: :conf:
HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by Hell_Copter
זה אתה זה שלא עושה צבא!!!
אני שמעתי סיפורים עליך!!!!!!!
אני זוכר גם שאמרת שאתה תתגייס ואז בטירונות תזייף כריתת אשכים כדי להשתחרר!!!!!!!!!
:rolleyes: :whip: :mad: :conf:


חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
ככה אתה מדבר למישהו שנמצא עכשיו במיונים לטייס?? :cool: :cool:
Rising
quote:
Originally posted by KrazyDJs
אורן מה אתה מוציא אותנו מניאקים :D
אנחנו נעשה צבא..
טוב חלקנו..
חוץ מהזה שאמר שהוא בן זונה
:p


אההה אחי לא התכוונתי אלייך....
אתה הולך לדובדבן או לתות-שדה ואני אדאג לזה!!! :wtf: :)
Hell_Copter
quote:
Originally posted by HyPeRSoNiC
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
ככה אתה מדבר למישהו שנמצא עכשיו במיונים לטייס?? :cool: :cool:


חחחחחחח ראסמי כן :)

למה אלה שנופלים במיונים לטיס הולכים לנ"מ?
אם אני לא טס אף אחד לא טס
:D
KrazyDJs
quote:
Originally posted by Rising
אההה אחי לא התכוונתי אלייך....
אתה הולך לדובדבן או לתות-שדה ואני אדאג לזה!!! :wtf: :)


תות מלון בננה ענבים...
DJ-NoN-S7oP
כוסס אמקקקק רועי סימנתי בהעדפות שלא ישלח לי אימייל שיש הודעה וטרד שלי והוא מציף לי תאימייל!!!!!!!
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DJ-NoN-S7oP
כוסס אמקקקק רועי סימנתי בהעדפות שלא ישלח לי אימייל שיש הודעה וטרד שלי והוא מציף לי תאימייל!!!!!!!


אז מה אתה רוצה ממני שקל?
או בייגלה??
HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by DJ-NoN-S7oP
כוסס אמקקקק רועי סימנתי בהעדפות שלא ישלח לי אימייל שיש הודעה וטרד שלי והוא מציף לי תאימייל!!!!!!!


סבבה
כולם עושים את זה בסופו של דבר.....

quote:
Originally posted by Hell_Copter
חחחחחחח ראסמי כן :)

למה אלה שנופלים במיונים לטיס הולכים לנ"מ?
אם אני לא טס אף אחד לא טס
:D


פחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
:haha: :haha: :haha: :haha: :haha:
DJ-NoN-S7oP
quote:
Originally posted by Hell_Copter
אז מה אתה רוצה ממני שקל?
או בייגלה??



אני רוצה שתלך לזיין פרה

נו מה אני אמור לעשות?~% להכנס כל 5 דקות ולמחוק -=68=- הודעות חדשות!?$

Hell_Copter
quote:
Originally posted by DJ-NoN-S7oP
אני רוצה שתלך לזיין פרה

נו מה אני אמור לעשות?~% להכנס כל 5 דקות ולמחוק -=68=- הודעות חדשות!?$


ראסמי כן זה רעיון טוב :)
תעשה את זה אפילו כל 4 וחצי דקות... שלא תנוח יותר מדי בין סט לסט :stongue:
Q-PiXeL
אחי
למטה בדף אמור להיות לך כפתור של
subscribe to this thread
במקרה שלך, אם הוא שולח לך הודעות לאיימייל כאשר יש הודעה חדשה אז אמור להיות כתוב
unscribe from this thread
תלחץ על זה וזה אמור להפסיק לשלוח

עריכה:
טוב תאמת זה לא עובד
אז נסה משהו אחר
כנס לפרופיל
http://www.tranceaddict.com/forums/usercp.php?s=
ולמטה יש לך
Subscribed Threads
תעשה
unscribe
לכולם
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 
Privacy Statement