|
Gabber is back (pg. 10)
|
View this Thread in Original format
| jp |
| Gabber zit van binnen, dat zullen de meesten van nu niet begrijpen |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by jp
Gabber zit van binnen, dat zullen de meesten van nu niet begrijpen |
Mwjha viel me op dat 1 iemand dat zei. Do emij maar lekker trainingspakkie :p |
|
|
| jp |
| Ik ben blij de hele opkomst en hoogtepunten van de gabberscene te hebben mogen meegemaakt. En op het einde nog effe de laatste goede feesten kunnen meepakken. Zo'n tijd komt er nooit meer, ook niet voor volgende generaties. |
|
|
| kolkiewolkie |
| Humor die reportage :haha: . Muziek zou ik nog wel trekken, publiek niet :p . Imagine een hal vol jp's maar dan 10x zo erg :eek: . No human being kan dat overleven ;) . |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by jp
Ik ben blij de hele opkomst en hoogtepunten van de gabberscene te hebben mogen meegemaakt. En op het einde nog effe de laatste goede feesten kunnen meepakken. Zo'n tijd komt er nooit meer, ook niet voor volgende generaties. |
welk feest was dat?
just nieuwsgierig:D |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by Muppy
welk feest was dat?
just nieuwsgierig:D |
Digital Overdose The Journey (mei '98) en Mysteryland '98 |
|
|
| kolkiewolkie |
| Ik moet echt 'ns naar een oldskool feest toe volgens mij want als ik dat zo bekijk en vooral beluister ga ik dat best trekken :gsmile: :wtf: ! |
|
|
| New Wave |
| Was 3 jaar geleden nog bij zo'n festival met oldstyle tent. decibel outdoor ofzo :p Was niet helemaal wat het had moeten zijn. zat nog best wat van die gare nieuwe tussen. |
|
|
| jp |
| Wat er ook gebeurt, altijd blijven hakkuh |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by jp
Wat er ook gebeurt, altijd blijven hakkuh |
Ik heb 1 keer een hele grote fout gemaakt. :D Ik heb eens na het werk lopen hakken in een cafe. Elke keer als ik nu ga stappen met collega's dan willen ze allemaal zien hoe ik kan hakken. "tim ga eens hakken" blablablabla "ahh komopmaaaan". Echt facking irritant :D |
|
|
|
|