|
Gabber is back (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| TOR |
| quote: | Originally posted by TimeportE
gabbers zijn dom, heel bot gezegt. |
:stongue: |
|
|
| kolkiewolkie |
| quote: | Originally posted by TimeportE
ik heb de hele discussie eens doorgelezen en moet zeggen dat ik zoals wel vaker kolkie een punt vind hebben. gabbers zijn dom, heel bot gezegt. laat ik het zow zeggen: als je ze tegen komt kijk ik in ieder geval even de andere kant op want ze (jeeeeh allemaal een kam, nu maar hopen dat er 1 roos heeft) zoeken altijd oogcontact op om daarna even te schreeuwen: waar kijk je naar (mijn eerdere ervaringen dus als iemand ooit gabber tegenkomt die je lachend toeknikt giv me a pm). ik generaliseer als de pokke en gelukkig weet ik dat ook van mezelf. tuurlijk zal er wel een aantal goede gozers tussen zitten maar die zullen dan te doped zijn om maar fatsoenlijk rechtop te staan.
kommaar kommaar kommaar kommaar?! |
Verrek heb ik ook wat in deze thread gezet ja? Even nalezen dan :p .
Wat ik trouwens wel ENORM vermakelijk vind is dat er over een dikke maand op steenworp afstand van mijn bed een heus hardcorefeest plaatsvind :toothless :haha: . Da's dus ook meteen het eerste housefeest wat er OOIT gegeven is in de wijde omgeving... sodemieter wat een gat is het toch ook :tongue2 . Inmiddels heeft Vroomshoop trouwens maarliefst HONDERD pf-leden... zegt toch wel wat :p . Omdat ik dit allemaal zo vermakelijk vind ga ik misschien toch even kijken want voor hardcorebegrippen is de line up gewoon geil :disbelief :tongue3 . Nou nog proberen Fransje naar dit gat te lokken, kan ie mooi foto's maken :D :stongue: . |
|
|
| HardKiller |
| quote: | Originally posted by jp
Gabber is back?
Dacht het wel!
download video
:stongue: :haha: :stongue:
:haha: :stongue: :haha:
:stongue: :haha: :stongue:
download video 2
:eek: :toothless |
:haha: :haha: |
|
|
| Teknikol |
| die gast is ec;ht chillheid |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by TimeportE
ik heb de hele discussie eens doorgelezen en moet zeggen dat ik zoals wel vaker kolkie een punt vind hebben. gabbers zijn dom, heel bot gezegt. |
Effe voor de duidelijkheid: de ECHTE gabbers zijn in de jaren 1992-1994 'ingestapt' en hebben halverwege 1997 de scene (lees: grote feesten) verlaten om zich meer te richten op de wat kleinere oldschool parties. In hun ogen werd wat ze hadden opgebouwd gestolen door de commercie. Binnen deze groep was er alleen rivaliteit tussen Ams-Rot-DH, niet op grond van ras. Je herkende bijna iedereen van andere feesten, maakte heel snel nieuwe vrienden en hoe je eruit zag was totaal niet belangrijk.
De gabbers van nu zijn gewoon slappe hap, meelopers, nazi's en uitwerpselen van deze maatschappij. Wil er geen woorden aan vuil maken. |
|
|
| Ferry 0 |
Jeez die gast die spoort echt niet bwahahha wat een lewsa :D
Maar ik sluit me ook volledig aan bij TimeportE gabbers zullen je nooit eens vriendelijk aankijken. Als je ze aankijken is het om je een klap te verkopen of om eén of andere orginele opmerking naar je hoofd te slingeren. En ja dom zijn ze ook het is misschien hard maar het gemiddelde iq van een gabb0r lig eenmaal laag :D |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by jp
Effe voor de duidelijkheid: de ECHTE gabbers zijn in de jaren 1992-1994 'ingestapt' en hebben halverwege 1997 de scene (lees: grote feesten) verlaten om zich meer te richten op de wat kleinere oldschool parties. In hun ogen werd wat ze hadden opgebouwd gestolen door de commercie. Binnen deze groep was er alleen rivaliteit tussen Ams-Rot-DH, niet op grond van ras. Je herkende bijna iedereen van andere feesten, maakte heel snel nieuwe vrienden en hoe je eruit zag was totaal niet belangrijk.
De gabbers van nu zijn gewoon slappe hap, meelopers, nazi's en uitwerpselen van deze maatschappij. Wil er geen woorden aan vuil maken. |
nou moet je ff je botte smoel houwe ouwe :D
omdat jij toevallig uit het stenen tijdperk komt en oud genoeg was om in '92 al aan de pillen te gaan en de ECHTE gabber uit te hangen op de feesten van toen...hoeft niet te betekenen dat jij ff in je eentje uit kunt maken wat wel en niet echte gabbers zijn of zijn geweest.
ik ben in '96 op m'n 15e de scene ingerold en heb met veel plezier tot '99 de feesten mee mogen maken en ik voel me zwaar op mijn teentjes getrapt dat je me bij een groep nep-gabbers schaart waar ik me compleet niet mee identificeer. dus aub plaats anders ff een rectificatie joh :D
en de gabbers van nu....zoals ik jullie wel vaker heb verweten vind ik de gebruikte terminologie niet echt op zijn plaats. de meesten van jullie noemen alles wat niet blank is buitenlanders en alles wat een bomber en WEET-IK-VEEL draagt een gabber. hmmm en wat ik ook al vaker heb gezegd, ik heb nog veel maatjes uit die tijd die zichzelf nog steeds gabber vinden en die helemaal NIETS met dat stereotiep van jullie te maken hebben! de meesten zijn eigenlijk neo-rellers. en ik vind ze heel stoer :D VOORAL REMY!!!!!!! (als je dit leest haha) |
|
|
| jp |
| quote: | | ik ben in '96 op m'n 15e de scene ingerold |
Zeker zo'n hippe Charly Lownoise & Mental Theo CD gekocht? :p |
|
|
| Ferry 0 |
| quote: | Originally posted by jp
Zeker zo'n hippe Charly Lownoise & Mental Theo CD gekocht? :p |
:D |
|
|
| New Wave |
ach, weet je wat het is....als een style op zijn hoogtepunt is (kwa gezelligheid) dan gaat het alleen maar slechter.
Als de style dan weer op zijn retour is dan gaat alleen het commerciele goed maar de ouwe gezelligheid niet. Omdat het toch nooit als het oude zal zijn is het voor vele telleurstellend. De nieuwe generatie hardcoreliefhebbers zijn van die stoere hardstyle-lonsdale-prutsers. Al luister is nog redelijk vaak naar hardcore, zou ik niet in zo'n zaal met al die kleuters willen staan....... |
|
|
| Tim81 |
Wat een leipo!! :eyes:
Wel een hele goede plaat trouwens...:mad: :whip: :stongue: |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by jp
Zeker zo'n hippe Charly Lownoise & Mental Theo CD gekocht? :p |
weet je dat ik die Live in London best ok vond :p |
|
|
|
|