return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 
Gabber is back (pg. 8)
View this Thread in Original format
HiGH_NrG
quote:
Originally posted by websley
Review mij!:D (Al heb ik het liever in PM:nervous: )


Review punt 1: Denk vooral niet dat je grappig bent...
websley
quote:
Originally posted by HiGH_NrG
Review punt 1: Denk vooral niet dat je grappig bent...

Nee, want dat zijn jullie tenslotte al. En vooral JP de laatste tijd!
jp
Off-topic :whip:
Daveje
heroes of hardcore: american edition :D delirium!!!! geniale cd is dat zeg lekker beuken:crazy:
websley
quote:
Originally posted by jp
Off-topic :whip:

Sorry JP, back on topic met een CD uit mijn collectie die ik eigenlijk alleen maar vanwege gedeeltelijke nostalgie kocht. Het Happy-hardcore tijdperk heeft toch betere tijden gekend:



Haalt niet weg dat er redelijk vette beats op CD2 te vinden zijn waar ik nauwelijks van had gehoord...
New Wave
quote:
Originally posted by Daveje
heroes of hardcore: american edition :D delirium!!!! geniale cd is dat zeg lekker beuken:crazy:


ROB GEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE :D
jp
Een filmpje van ome Weirdo op Buzz Fuzz goes BZRK

Het echte hakwerk van vroeger gebeurd nog zelden. Het is allemaal stampen en springen geworden...

download video
New Wave
Mwjha nieuwe tijden nieuwe uitstraling.
Het komt ook omdat we tegenwoordig in een 'rechtse' periode zitten. gezeik met buitenlanders, moorden enzenzenz. Dan komt dat lonsdal e gezeik er nog eens bij. Totaal niet wat het vroeger was. Als die hardstyle gasten
jp
http://downloads.q-dance.nl/radio/2...6_Buzz_Fuzz.wma

Te lekker gewoon :eyes:
Daveje
ff tjekken :D

jp
Ja ja daar komt er weer eentje. Trek de motteballe maar uit je Cavello en ga lekker hakkuh. Nee niet stampen want dat is zielig. Effe geen mietjeshardekoor maar de uit de Hoofdstad, je weet toch. Cenobite, Mokum en wat Ruffneck check it out yeah. Sta je al strak, nou ik wel. Tering ik ga zo hard, m'n rode bloedlichaampjes worden allemaal geflitst. Niet zo knarsen man, althans zonder kauwgom bijt je alles stuk. Gooi het serotoninegehalte maar in een keer op full pow(d)er. Fuccccck wat een vette bass, voel je 'm al? Nou ik wel. Nou daar komt ie dan he (nee geen Darkrevert, daarvoor moet je maar een ringtone van Jamba downloaden ok?) Go Go Go yeah baby ooooohhhhh lekker hoor :crazy:

hakke hakke puf puf neerladen die handel

1. Archatos – The Strength Of Unity
2. Leviathan – Yes, No
3. The Outside Agency – We Move As One
4. Dark Syndicate – The Unknown…
5. Ectomorph – Mindblower
6. Trickster – Whiteline
7. Predator – The Strongest Gang (The Hood)
8. Predator vs. Wedlock – Pump The Vibe
9. Predator – Filled With Power
10. Cybernators – Ridiculous Lyrics (Ruffex Remix)
11. Chosen Few – Name Of The DJ
12. Diss Reaction – Jiiieehaaaa
13. Wedlock – Acid Rain
14. Phoenix – Dominate
15. Tellurian – ed-up mother******s
16. Zerox – Pumpin’
17. Predator – Art Attack
18. Ortni – See You In Hell
19. Wedlock – Ruffneck (Sound Of The Drum & The Bass)
20. Omar Santana – Vitamin Oh
21. Nitre – Crowd Control
22. Leviathan – Back From Hell
23. Bio-Force – Turbulence
24. Cyclopede – Bad Mother******
25. Omar Santana – Wizard Of Oh
26. Double Impact – Homicide
27. Dark Destination – Don’t With Me
28. DJ Arjuna & Beyonder – Rock On Till The Break Of Dawn
29. Wedlock – Evolution Theory

Wooooo vet heur :eyespop:
jp
46 aanhoudingen bij Masters of Hardcore

Bij het dancefeest Masters of Hardcore zijn in de afgelopen nacht 46 personen aangehouden. De meeste verdachten hadden drugs als XTC, speed en GHB bij zich. Drie personen werden opgepakt wegens het bezit van boksbeugels. Het evenement in het Thialfstadion in Heerenveen trok ruim 15.000 hardcore-liefhebbers.

De politie had 134 medewerkers ingezet om het feest in goede banen te leiden. 15.000 hardcore-liefhebbersan de 46 aangehouden bezoekers werden twaalf personen snel weer vrijgelaten omdat ze verdacht werden van een 'te gering feit'. Twee minderjarigen gaan een apart traject in. De rest kreeg een boete van tussen de 180 en 692 euro of een proces-verbaal.

Zzzzzz. . . ben benieuwd volgende week in Utrecht. Deze razzia's lijken me typisch buiten-Randstad beleid
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 
Privacy Statement