|
Gabber is back (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by websley
Review mij!:D (Al heb ik het liever in PM:nervous: ) |
Review punt 1: Denk vooral niet dat je grappig bent... |
|
|
| websley |
| quote: | Originally posted by HiGH_NrG
Review punt 1: Denk vooral niet dat je grappig bent... |
Nee, want dat zijn jullie tenslotte al. En vooral JP de laatste tijd! |
|
|
| Daveje |
| heroes of hardcore: american edition :D delirium!!!! geniale cd is dat zeg lekker beuken:crazy: |
|
|
| websley |
| quote: | Originally posted by jp
Off-topic :whip: |
Sorry JP, back on topic met een CD uit mijn collectie die ik eigenlijk alleen maar vanwege gedeeltelijke nostalgie kocht. Het Happy-hardcore tijdperk heeft toch betere tijden gekend:
Haalt niet weg dat er redelijk vette beats op CD2 te vinden zijn waar ik nauwelijks van had gehoord... |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Daveje
heroes of hardcore: american edition :D delirium!!!! geniale cd is dat zeg lekker beuken:crazy: |
ROB GEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE :D |
|
|
| jp |
Een filmpje van ome Weirdo op Buzz Fuzz goes BZRK
Het echte hakwerk van vroeger gebeurd nog zelden. Het is allemaal stampen en springen geworden...
download video |
|
|
| New Wave |
Mwjha nieuwe tijden nieuwe uitstraling.
Het komt ook omdat we tegenwoordig in een 'rechtse' periode zitten. gezeik met buitenlanders, moorden enzenzenz. Dan komt dat lonsdal e gezeik er nog eens bij. Totaal niet wat het vroeger was. Als die hardstyle gasten |
|
|
| jp |
Ja ja daar komt er weer eentje. Trek de motteballe maar uit je Cavello en ga lekker hakkuh. Nee niet stampen want dat is zielig. Effe geen mietjeshardekoor maar de uit de Hoofdstad, je weet toch. Cenobite, Mokum en wat Ruffneck check it out yeah. Sta je al strak, nou ik wel. Tering ik ga zo hard, m'n rode bloedlichaampjes worden allemaal geflitst. Niet zo knarsen man, althans zonder kauwgom bijt je alles stuk. Gooi het serotoninegehalte maar in een keer op full pow(d)er. Fuccccck wat een vette bass, voel je 'm al? Nou ik wel. Nou daar komt ie dan he (nee geen Darkrevert, daarvoor moet je maar een ringtone van Jamba downloaden ok?) Go Go Go yeah baby ooooohhhhh lekker hoor :crazy:
hakke hakke puf puf neerladen die handel
1. Archatos The Strength Of Unity
2. Leviathan Yes, No
3. The Outside Agency We Move As One
4. Dark Syndicate The Unknown
5. Ectomorph Mindblower
6. Trickster Whiteline
7. Predator The Strongest Gang (The Hood)
8. Predator vs. Wedlock Pump The Vibe
9. Predator Filled With Power
10. Cybernators Ridiculous Lyrics (Ruffex Remix)
11. Chosen Few Name Of The DJ
12. Diss Reaction Jiiieehaaaa
13. Wedlock Acid Rain
14. Phoenix Dominate
15. Tellurian ed-up mother******s
16. Zerox Pumpin
17. Predator Art Attack
18. Ortni See You In Hell
19. Wedlock Ruffneck (Sound Of The Drum & The Bass)
20. Omar Santana Vitamin Oh
21. Nitre Crowd Control
22. Leviathan Back From Hell
23. Bio-Force Turbulence
24. Cyclopede Bad Mother******
25. Omar Santana Wizard Of Oh
26. Double Impact Homicide
27. Dark Destination Dont With Me
28. DJ Arjuna & Beyonder Rock On Till The Break Of Dawn
29. Wedlock Evolution Theory
Wooooo vet heur :eyespop: |
|
|
| jp |
46 aanhoudingen bij Masters of Hardcore
Bij het dancefeest Masters of Hardcore zijn in de afgelopen nacht 46 personen aangehouden. De meeste verdachten hadden drugs als XTC, speed en GHB bij zich. Drie personen werden opgepakt wegens het bezit van boksbeugels. Het evenement in het Thialfstadion in Heerenveen trok ruim 15.000 hardcore-liefhebbers.
De politie had 134 medewerkers ingezet om het feest in goede banen te leiden. 15.000 hardcore-liefhebbersan de 46 aangehouden bezoekers werden twaalf personen snel weer vrijgelaten omdat ze verdacht werden van een 'te gering feit'. Twee minderjarigen gaan een apart traject in. De rest kreeg een boete van tussen de 180 en 692 euro of een proces-verbaal.
Zzzzzz. . . ben benieuwd volgende week in Utrecht. Deze razzia's lijken me typisch buiten-Randstad beleid |
|
|
|
|