|
Gabber is back (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| arj1o1 |
| quote: | Originally posted by Jerry
verkeerde site??? |
wtf? |
|
|
| Chicane |
| quote: | Originally posted by Jerry
verkeerde site??? |
JERRY JERRY JERRY!!! WE LOVE YOU MAN!! :D
!eens ;) |
|
|
| Hitman |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
UTRECHT - De eind jaren '90 ter ziele geachte hardcorehouse ofwel gabbermuziek is weer helemaal terug. Dat zeggen grote partyorganisatoren en dj's uit de hardcorewereld. Volgens hen is er een tweede generatie gabbers opgestaan, ditmaal zonder kale hoofden en Australian trainingspakken, maar mét betere muziek en professioneler opgezette feesten. |
Ben zaterdag eens een keer gaan kijken bij Thunderdome, maar ik moet toch zeggen dat ik nog steeds erg veel Australian en kale koppen zag hoor (om niet te beginnen over kisten, Lonsdale en 15.000 man die uit volle borst het gebeuk wisten te overstemmen met 'Holland, Holland')
Verder heb ik me goed vermaakt |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Hitman
Ben zaterdag eens een keer gaan kijken bij Thunderdome, maar ik moet toch zeggen dat ik nog steeds erg veel Australian en kale koppen zag hoor ( |
Dat is toch niet erg? :)
Ik doe morgen denk ik me Cavellotje maar weer aan naar me werk :) Het is der weer weer voor :) |
|
|
| Hitman |
| quote: | Originally posted by New Wave
Dat is toch niet erg? :)
Ik doe morgen denk ik me Cavellotje maar weer aan naar me werk :) Het is der weer weer voor :) |
Ik heb van meneer Krol vernomen dat er een fris windje staat...
doe er maar 2 aan |
|
|
| Miss Proximus |
| ik had gehoopt dat de discussie werd voortgezet. Als ik morgen terugkom, wil ik wel nog minstens 2 reacties van Donan en RV zien, en daar moet JP ook weer op gereageerd hebben... :D Gracias |
|
|
| jp |
Gabber is back?
Dacht het wel!
download video
:stongue: :haha: :stongue:
:haha: :stongue: :haha:
:stongue: :haha: :stongue:
download video 2
:eek: :toothless |
|
|
| magrec |
hehe hij is erg goed jah :)zit echt een steekje los bij die kerel ;)
:p |
|
|
| MaGiK54 |
| Eins Zwei Polizei classic :nervous: |
|
|
| HiGH_NrG |
| Die kerel heeft echt een psychiater nodig ofzo... :p |
|
|
| TimeportE |
ik heb de hele discussie eens doorgelezen en moet zeggen dat ik zoals wel vaker kolkie een punt vind hebben. gabbers zijn dom, heel bot gezegt. laat ik het zow zeggen: als je ze tegen komt kijk ik in ieder geval even de andere kant op want ze (jeeeeh allemaal een kam, nu maar hopen dat er 1 roos heeft) zoeken altijd oogcontact op om daarna even te schreeuwen: waar kijk je naar (mijn eerdere ervaringen dus als iemand ooit gabber tegenkomt die je lachend toeknikt giv me a pm). ik generaliseer als de pokke en gelukkig weet ik dat ook van mezelf. tuurlijk zal er wel een aantal goede gozers tussen zitten maar die zullen dan te doped zijn om maar fatsoenlijk rechtop te staan.
kommaar kommaar kommaar kommaar?! |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by TimeportE
ik heb de hele discussie eens doorgelezen en moet zeggen dat ik zoals wel vaker kolkie een punt vind hebben. gabbers zijn dom, heel bot gezegt. laat ik het zow zeggen: als je ze tegen komt kijk ik in ieder geval even de andere kant op want ze (jeeeeh allemaal een kam, nu maar hopen dat er 1 roos heeft) zoeken altijd oogcontact op om daarna even te schreeuwen: waar kijk je naar (mijn eerdere ervaringen dus als iemand ooit gabber tegenkomt die je lachend toeknikt giv me a pm). ik generaliseer als de pokke en gelukkig weet ik dat ook van mezelf. tuurlijk zal er wel een aantal goede gozers tussen zitten maar die zullen dan te doped zijn om maar fatsoenlijk rechtop te staan.
kommaar kommaar kommaar kommaar?! |
Gelukkig weinig gabbers hier in Den Haag. Ze wonen voornamelijk in achtergestelde gebieden (buiten de randstad dus) volgens mij :D
Kommaar kommaar kommaar :D |
|
|
|
|