|
Gabber is back (pg. 11)
|
View this Thread in Original format
| kolkiewolkie |
Heb die filmpjes eindelijk allemaal bekeken en ik moet zeggen: op digital overdose had ik mij in 96 best vermaakt denk ik zo :D :crazy: !
Rest trekt me minder en misschien dat digital overdose ook wel anders was maar wat ik op die filmpjes zie past mij wel :toocool: . |
|
|
| Ramonster |
Gabber has never been gone!
Mooie tijd natuurlijk. ;) Draag m'n maxxies nog met volle overtuiging. :haha: |
|
|
| jp |
| Zaterdag Thunderdome. Zal mij benieuwen... |
|
|
| jp |
| 18 december de laatste Thunderdome, leuk stukje in de Nieuwe Revu ook (effe snel gebladerd in de supermarkt) |
|
|
| kolkiewolkie |
| Misschien moeten we de titel aanpassen in Gabber was back ;) |
|
|
| kolkiewolkie |
Ik zie 'm nu pas, goodness my :D :haha: :crazy: . |
|
|
| jp |
| Ik hou die herrie tegenwoordig geen 15 min volhouden, maar effe een los nummertje zo elke maand een keertje is goed voor de doorbloeding |
|
|
| Trance-M |
| quote: | Originally posted by jp
Ik hou die herrie tegenwoordig geen 15 min volhouden, maar effe een los nummertje zo elke maand een keertje is goed voor de doorbloeding |
Boh, zo lang?
Ik heb trouwens de titel van de volgende track van RAM gevonden hierboven: RAMonster :) |
|
|
|
|