return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 
Gabber is back (pg. 2)
View this Thread in Original format
Valhalla
Hardcore will neder die ..... toch altijd gelijk gehad :p

naja gisteravond was er weer een thunderdome party, dit geeft wel weer aan dat hardcore op de way back is, en nu professioneler en met minder gabber pietjes
jploveparade
Thunderdome was dus geen succes wat ik zo hoor. Vooral omdat het geluid zo zacht stond dat je gewoon met elkaar kon praten. Ik denk trouwens dat ID&T nu maar eens moet ophouden met hun houding ten opzichte van gabber. Ze moesten het organiseren van hardcore feesten maar gewoon aan anderen overlaten. ID&T had in 1999 de keuze gemaakt voor andere dancestylen omdat ze zelf zagen dat er geen brood meer in te verdienen viel. Als nu de populariteit van hardcore nog meer toe gaat nemen, zal je zien dat ze als bijen op de klaarstaande honing gaan springen. Hypocriet!
SnuggLe
quote:
Originally posted by jploveparade
Thunderdome was dus geen succes wat ik zo hoor. Vooral omdat het geluid zo zacht stond dat je gewoon met elkaar kon praten. Ik denk trouwens dat ID&T nu maar eens moet ophouden met hun houding ten opzichte van gabber. Ze moesten het organiseren van hardcore feesten maar gewoon aan anderen overlaten. ID&T had in 1999 de keuze gemaakt voor andere dancestylen omdat ze zelf zagen dat er geen brood meer in te verdienen viel. Als nu de populariteit van hardcore nog meer toe gaat nemen, zal je zien dat ze als bijen op de klaarstaande honing gaan springen. Hypocriet!


Ik lees het ook ja, erg jammer dat het niet zo geslaagd was als Thunderome a Decade vorig jaar...!!

Lees hier de reacties op PF:
http://party.snt.utwente.nl/flock/S...CID/637322.html
kolkiewolkie
sjeminee wat was het vanmorgen druk met gabbers op utrecht centraal zeg :eyes: en dat om half 9 nog. Of zoals een best wel leuk uitziend madameke tegen mij zei: ik zie hier meer gabbers dan ik de afgelopen 8 jaar bij mekaar gezien heb :eek: (en ze voelde zich er niet helemaal prettig bij zeg maar, maar dat terzijde).

En niet om de discussie weer aan te slingeren (doe ik toch :p ) ik weet nu zéker dat hardcore over het algemeen (uitzonderingen zoals frans heb je natuurlijk altijd, maar daar kun je geen rekening mee gaan houden ;) ) geen muziekstijl is voor de wat meer hoger ontwikkelde personen van de samenleving. En hiermee wil ik mezelf absoluut niet omhoog heffen en ik bedoel het ook niet negatief ofzo, maar 99,9% van het volk op het perron vanmorgen straalde nou niet echt een bepaald snuggere houding uit. nogmaals no offence natuurlijk, want ieder zn meuk en ik vind het wel grappig dat zo'n feest weer zo succesvol is, maar het valt op zeg maar. Zoooooo anders dan in de HMH!
Donna
quote:
Originally posted by jploveparade
Thunderdome was dus geen succes wat ik zo hoor. Vooral omdat het geluid zo zacht stond dat je gewoon met elkaar kon praten. Ik denk trouwens dat ID&T nu maar eens moet ophouden met hun houding ten opzichte van gabber. Ze moesten het organiseren van hardcore feesten maar gewoon aan anderen overlaten. ID&T had in 1999 de keuze gemaakt voor andere dancestylen omdat ze zelf zagen dat er geen brood meer in te verdienen viel. Als nu de populariteit van hardcore nog meer toe gaat nemen, zal je zien dat ze als bijen op de klaarstaande honing gaan springen. Hypocriet!


Nouh gaan we weer JP,want ook deze post vind ik weer van veelste veel hoogte afgeblazen worden met een slechte adem...
Buisness is buisness,ID&T zijn big geworden door gewoon de commercie te gaan bestormen en wie hield ze tegen? Wij? *real* partyppl,laame nie lachen,wij die er hard aan meewerken in het illegale mp3 circuit dat de allermooiste tracks verdwijnen in de massa,en lekker met zn allen naar de feesten van deze zakenlieden gaan en er onze bom duiten uitelkaar te laten ploffen,whoopie!!
Zolang dat gebeurd geef je zelf je onkruid water hoor,lekkah smart,...ass:)
SnuggLe
quote:
Originally posted by Donna
Nouh gaan we weer JP,want ook deze post vind ik weer van veelste veel hoogte afgeblazen worden met een slechte adem...
Buisness is buisness,ID&T zijn big geworden door gewoon de commercie te gaan bestormen en wie hield ze tegen? Wij? *real* partyppl,laame nie lachen,wij die er hard aan meewerken in het illegale mp3 circuit dat de allermooiste tracks verdwijnen in de massa,en lekker met zn allen naar de feesten van deze zakenlieden gaan en er onze bom duiten uitelkaar te laten ploffen,whoopie!!
Zolang dat gebeurd geef je zelf je onkruid water hoor,lekkah smart,...ass:)


He Don, heb je het nu ineens op JP voorzien, ipv Blik? ;) :p
Donna
Nouw,ik dacht t zelfde over mezelf maar nee,dasset niet,tis gewoon de manier van posten en de inhoud ervan wat me doet reageren Brammie:)
Neem maar van mij aan dat ik mezelf regelmatig onder de loep neem,meer zelfs nog dan ik een ander bestudeer;)
En daar komt bij,k voel me hastikke relaxed dus heb geen slachtoffer nodig om mn evt. frustraties op af te reageren:P
DjRV
quote:
Originally posted by jploveparade
Thunderdome was dus geen succes wat ik zo hoor. Vooral omdat het geluid zo zacht stond dat je gewoon met elkaar kon praten. Ik denk trouwens dat ID&T nu maar eens moet ophouden met hun houding ten opzichte van gabber. Ze moesten het organiseren van hardcore feesten maar gewoon aan anderen overlaten. ID&T had in 1999 de keuze gemaakt voor andere dancestylen omdat ze zelf zagen dat er geen brood meer in te verdienen viel. Als nu de populariteit van hardcore nog meer toe gaat nemen, zal je zien dat ze als bijen op de klaarstaande honing gaan springen. Hypocriet!


der stroomt weer poep uit je mond als een defecte riooleringpijp.
geld is geld,zaken zijn zaken,bedrijven zijn bedrijven.
wanneer houdt het groepje muziekyuppies toch es op met ID&T te zien als een liefdadigheids project dat opeens voor geld gaat?
Cash Rulez Everything Around Me,C.R.E.A.M,get the money,dolla dolla bill ya'llllllllllll


PVD maakt gelukkig alleen muziek voor de muziek en geld intresseerd hem geen reet :rolleyes: :rolleyes:
SnuggLe
quote:
Originally posted by Donna
Nouw,ik dacht t zelfde over mezelf maar nee,dasset niet,tis gewoon de manier van posten en de inhoud ervan wat me doet reageren Brammie:)
Neem maar van mij aan dat ik mezelf regelmatig onder de loep neem,meer zelfs nog dan ik een ander bestudeer;)
En daar komt bij,k voel me hastikke relaxed dus heb geen slachtoffer nodig om mn evt. frustraties op af te reageren:P


Maakt me niet uit hoor Don, viel me gewoon op :)
Ik hou niet minder van je hierdoor hoor, LOL ;) :p
Donna
Naah snap wel wat je bedoeld hoor,maar k had de evt mogelijkheid zelf al ff door de mangel gehaald,dus ik denk,zal m ff met je delen:)

Koppie thee derbij?:D

SnuggLe
quote:
Originally posted by Donna
Naah snap wel wat je bedoeld hoor,maar k had de evt mogelijkheid zelf al ff door de mangel gehaald,dus ik denk,zal m ff met je delen:)

Koppie thee derbij?:D


Lekker, met 2 klontjes en gebak!
Ferry 0
Oke hier wil ik ook wel mijn verhaaltje over kwijt.

Afgelopen Zondag morgen kwam ik terrug van een super avond clubben in de XXL. In de trein van Amsterdam naar Utrecht zat ik lekker te chillen en na te genieten van 1 van mijn mooiste avonden uit mijn leven ooit. Eenmaal aangekomen in Utrecht stikte het van de kale mensen & 15 jarige breez0r meisjes. Ik wist dat Thunderdome die avond in Utrecht was dus ik trok me er maar niks van aan en dacht bij mezelf ik ben zoweer in Leeuwarden :D. Ik liep de trein binnen en zag dat bijna alle coupees vol zaten met party peepz die een leuke avond hadden gehad @ Thunderdome. Ik doorlopen totdat ik een coepee tegen kwam waar nog plek was. In die coepee hadden zich wat oudere mensen versameld + wat Right Of Way gangers en een grote meerderheid "Gabbers". Ik ging maar naast een oude vrouw zitten nadat ik dat vriendelijk had gevraagd. Toen ik 2 minuten zat vroeg de mevrouw al snel of ik ook van die houseparty kwam in Utrecht. Ik een heel verhaal en uitleggen waar ik was geweest en ze deed net als of begreep ze het :D. Ah eindelijk de trein begint te rijden en de Thunderdome mensen rennen snel naar hun plekje en beginnen wat met elkaar te praten. Nog geen 1 minut onderweg steekt de eerste "Gabber" een joint op in de NIET-ROKERS coupee en begint vervolgens dik te schreeuwen tegen al zijn vriendjes. De volgende pakt een pot bier en begint te boeren en ook luidruchtig onzin uit te kramen. Wat ik hier mee wil zeggen is:
Uit respect voor oudere mensen kan je wel even normaal doen toch?
Vervolgens gaan ze dik die ramen open draaien en tocht ik & al die ouwe mensen zowat uit dat treinstel weg. Ik heb me de hele reis vanaf Utrecht gestoord aan dat soort kansloze acties. Tot nu toe heb ik alleen maar slechte ervarging met die zogenaamde nieuwe lichting "Gabbers" (lol ik lach me dood). Ik zie dus echt HELEMAAL NIKS terug van het gevoel wat er vroeger was iedereen was elkaar zijn maatje toch?. Nu is het zo anders wie tegenwoordig de grootste kisten + grootste onzin uitkraamt is de baas over een grote groep nep "Gabbers". (<-- door scherpte van Junkx opgemerkt in de treinreis terug van Leeuarden naar Sneek). Hardcore zal dus imo nooit weer zo worden als het is geweest DOOD IS DOOD.

Omdat ik denk ?
1.Nieuwe mensen
2.Andere muziek
3.Andere organisaties die feesten gaan organiseren
4.Teveel drugs

Dit kan ik natuurlijk nooit zeker weeten maar als hardcore weer net zo popi gaat worden als vroeger dan zonder ik me dus echt af van de mainstream zoals ik nu bijna al doe. Waarom? omdat al dat gezeik met die zogenaamde Gabbers , Nazi's & Wazi's mij nu wel eens een keer heel erg hard mijn strot uit gaat hangen. Man kijk naar de post van franzelare feesten zoals wat hij bescrijft zijn dus echt bijna niet meer te vinden. Niet dat ik zoon feest zou bezoeken maar het zou wel goed zijn voor het imago van "Gabbers". Ik scheer dan misschien alle "Gabbers" over 1 kam maarja ze maken het er met zijn allen van.

quote:
Originally posted by kolkiewolkie
En niet om de discussie weer aan te slingeren (doe ik toch :p ) ik weet nu zéker dat hardcore over het algemeen (uitzonderingen zoals frans heb je natuurlijk altijd, maar daar kun je geen rekening mee gaan houden ;) ) geen muziekstijl is voor de wat meer hoger ontwikkelde personen van de samenleving. En hiermee wil ik mezelf absoluut niet omhoog heffen en ik bedoel het ook niet negatief ofzo, maar 99,9% van het volk op het perron vanmorgen straalde nou niet echt een bepaald snuggere houding uit.


Hier heeft Kolkiewolkie ook zeker een punt want het is nou eenmaal zo kijk maar om je heen :|. Hierbij laat ik het voor vandaag en heb ik ff mijn zeggie gedaan.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 
Privacy Statement