return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 
Gabber is back (pg. 3)
View this Thread in Original format
HBtje
Mjah het volk wat ik zaterdagavond op Utrecht CS tegenkwam was voor een grootdeel ook van die trieste gabbertjes die ik iig in het donker niet tegen wil komen :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
Chicane
Omdat je anders gekontneukt wordt? :p

(of ist nou kontgeneukt.. :conf: )
Biohazard
21ste eeuw gabber is idd te triest voor woorden. Vroeger ging het gabber gevoel om de muziek, respect en 'unity, kortom gewoon dikke lol maken. Tegenwoordig lijkt het alsof het meer gaat om gezien te worden, en om stoer te doen met kisten, lonsdale en white power shirts. Nu zeg ik niet dat iedere gabber zo is, maar een gedeelte van de gabbers van nu zijn gewoon hersenloze coke snuivende Wazis.

De moderne hardcore vind ik trouwen ook bagger, maar dat is persoonlijk. Geef mij maar gabber zoals het was in 94-97.
jploveparade
quote:
Originally posted by Donna
tekst


Kijk, ik ken die Zaanse mentaliteit als geen ander. Heb er jaren op school gezeten. Wat dat betreft schrik ik nergens van.

Als je al wat jaren meedraait in het hele dance-gebeuren (1991 om precies te zijn) dan heb je alles al een keer gezien en gehoord. Ook de party-organisatoren mogen nu eindelijk wel eens weten hoe het moet.

Dat er groot geld verdient wordt was al in 1997 duidelijk. Voor iemand die net naar feesten gaat is het allemaal nieuw en prachtig, de reguliere partyganger die zich niet grenzeloos vol pompt met drugs zal echter ook eens een andere klank moeten laten horen.

Het grote schaapjesvolk zou eens duidelijk moeten maken dat ze niet in de maling wensen te worden genomen. Nu met de BVD (Dance Bond) in oprichting onstaat er binnenkort een verregaande kartelvorming. Het valt te raden wat daar de gevolgen van zullen zijn.

Misschien zijn het wel de nostalgische gevoelens, het verlangen naar 'vroeger'. Gelukkig vind je die sfeer wel op de vele goa-feesten rondom omze hoofdstad en op de wat kleinere techno-feesten. Om een lang verhaal kort te maken: kijk eens wat verder dan je neus lang is, om een gezellige avond te hebben...

:)
franzelare
quote:
Originally posted by jploveparade
Misschien zijn het wel de nostalgische gevoelens, het verlangen naar 'vroeger'. Gelukkig vind je die sfeer wel op de vele goa-feesten rondom omze hoofdstad en op de wat kleinere techno-feesten. Om een lang verhaal kort te maken: kijk eens wat verder dan je neus lang is, om een gezellige avond te hebben...


goede feesten zijn er niet alleen rondom de hoofdstad hoor....
je moet gewoon goed zoeken dan zijn ze overal wel te vinden!
jploveparade
quote:
Originally posted by franzelare
goede feesten zijn er niet alleen rondom de hoofdstad hoor....
je moet gewoon goed zoeken dan zijn ze overal wel te vinden!


Vanzelfsprekend :toocool:
robin
quote:
Je vergeet ar1o1 ofzo


moeten jullie die wel eerst unbannen natuurlijk
Ferry 0
quote:
Originally posted by franzelare
goede feesten zijn er niet alleen rondom de hoofdstad hoor....
je moet gewoon goed zoeken dan zijn ze overal wel te vinden!


In Friesland is er dus echt NIET een goed feest te vinden. 1x per jaar oganiseert een organisatie uit Leeuwarden een feest in de harmonie waar GEEN HARDSTYLE OF HARDCORE wordt gespaait. Daar ga ik dan heen en voor de rest ben ik in het weekend buiten Friesland te vinden.
G-L-N
Ik zal ook niet meer aan dat gabber gedoe meedoen. Ik was lagere scholier en brugger/2de klasser toen het echt IN was en als brugger vind je dat geweldig. We stonden dan ook met ze allen te hakken tijdens een schoolfeest maar ik ben blij dat ik in die tijd niet veel cd's gekocht heb van gabber. Als ik nu luister vind ik er echt geen reet meer aan. Marshall Masters gaan dan nog wel (briljante melodieen) maar dat bonk bonk bonk bonk bonk alleen maar heel snel is toch niks aan? Nee ik zal er niet aan meewerken om het weer terug te brengen. Trance heeft denk ik, naast de al genoemde redenen dat het niet terugkomt, veel aan invloed gewonnen. Veel mensen vinden trance veel interessanter. Een reden om geen gabber te worden is dat er ook hardstyle is dus je vermaakt je sowieso wel.
arj1o1
quote:
Originally posted by robin
moeten jullie die wel eerst unbannen natuurlijk


OMFG :p :eyes: :cool:

arj1o1
quote:
Originally posted by SnuggLe
Je vergeet ar1o1 ofzo :)



geen hardcore meer voor mij alleen de feestjes laast nog naar een happy hardcore feest geweest, wat was dat gaaf, hele avond en nacht hakkuh en helemaal bezweet terug
Jerry
verkeerde site???
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 
Privacy Statement