return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 
Gabber is back (pg. 7)
View this Thread in Original format
Tim81
quote:
Originally posted by jp
Wat er ook gebeurt, altijd blijven hakkuh :toothless

download Arie en Bastiaan

:crazy:


"Wat zeggie" :stongue: :crazy: :eek:
JunKX
@ JP.

21. French Connection - French Connection
22. Neophyte - Kick This Muthaa

Wel de klassiekers blijven benoemen :tongue3
Shabbaman
quote:
Originally posted by Miss Proximus
Terror tracks 17 (hoe heet dat nr ook alweer :D)


Geleihoofd, door Scott Brown en D. Kelly? Eentje voor de top 20: Get this M.F., stunned guys en neophyte!
websley
Dus als ik het goed begrijp moeten we binnenkort weer de trainingspakken uit de kast halen en onze bol kaalscheren?
Nou dank je, ook al heb ik die tijd nog net niet meegemaakt (behalve het gedeelte van hakkuh 4kids) ik vindt dat we allemaal niet te vroeg moeten juichen.
En dan nog wat: Als gabber nou echt terug komt, heeft het dan nog wel hetzelfde karakter als wat sommigen "die goeie oude tijd" omschrijven?
jp
Hemkade 10 Jaar: wat een super feest! :toocool:

Hakkuh...!!!


Dano


Deepack


Digital Boy


Jeroen Flamman


Prophet


Syco


Weirdo

Pics: http://dance.phono.nl/modules.php?s...=view_album.php
nwopper
Ach ja, gabber.....

Vroeger veel naar geluisterd....maar het doet me nu weinig meer, eigenlijk...

Al vind ik dat plaatje 'Thrillseeker' wel grappig van de Stunned Guys & DJ Paul (als ik het goed heb).

Vroeger vond ik Nu Year van Buzz Fuzz en IIl Behaviour van de Forze DJ Team altijd de .
websley
De Thunderdome-stuff kon ik vroeger ook weleens verdragen, er was zelfs een tijd (ik geloof 1998) toen ik de buren ermee gek maakte:disbelief

Maar nu weet ik wel beter... Gewoon iets van Tomcraft op, en ik bereik hetzelfde effect:D
New Wave
quote:
Originally posted by websley
De Thunderdome-stuff kon ik vroeger ook weleens verdragen, er was zelfs een tijd (ik geloof 1998) toen ik de buren ermee gek maakte:disbelief

Maar nu weet ik wel beter... Gewoon iets van Tomcraft op, en ik bereik hetzelfde effect:D


Mietjuh! :p

Gister nog Heroes of hardcore geluisterd :p Heerlijke sjit.
websley
quote:
Originally posted by New Wave
Mietjuh! :p

Gister nog Heroes of hardcore geluisterd :p Heerlijke sjit.

Heb die laatst nog geprobeerd, saaie man. Het beukt van de terror, maar waar is die mysterieuze sfeer?:whip:

Moet Snuggle maar eens vragen of hij die ff wilt reviewen!:p
HiGH_NrG
quote:
Originally posted by websley
Heb die laatst nog geprobeerd, saaie man. Het beukt van de terror, maar waar is die mysterieuze sfeer?:whip:

Moet Snuggle maar eens vragen of hij die ff wilt reviewen!:p


Blablabla!

Zullen we jou eens reviewen? Denk niet dat je daar vrolijk van wordt...

websley
quote:
Originally posted by HiGH_NrG
Zullen we jou eens reviewen? Denk niet dat je daar vrolijk van wordt...

Review mij!:D (Al heb ik het liever in PM:nervous: )
basd
De laatste keer dat ik gecheckt heb had Heroes of Hardcore ook helemaal niks met terror te maken, meer met 'gewone' hardcore. Dat is net zoiets als zeggen dat James Holden hardtrance draait.

Heroes of Hardcore - Buzz Fuzz is trouwens echt vet, Emotional response, Pessa pessa, Up & down - Ballz, ..
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 
Privacy Statement