|
Invited 7: The Gold Edition in Rotterdam (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by sndh
ik denk dat ik hier ook naartoe ga. Ik ben 18, is dat een probleem daar? Met die Asta van 21+ enzo, heb ik een beetje rare gevoelens overgehouden.....
Weet iemand hoeveel het kost? En is reserveren via ticketbox? |
Leeftijd was volgens mij 18+, maar weet het niet zeker. Daar hou ik me nooit echt mee bezig. Kaarten voor feessie in R'dam waren € 27,50 (ex fee) en voorverkoop adressen zijn:
Presale at:
Panama - Amsterdam
ClubWearhouse - Amsterdam
Dance Traxx - Amsterdam
Trance Central - Haarlem
Twist & Shout - Utrecht
Funkie House - Rotterdam
Concrete - Den Haag
Hou www.invited.nl in de gaten voor meer nieuws. |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by sndh
waarom zijn die feestjes nou altijd voor 21+ :whip: word er niet goed van, ik ben maar 18.... | om die leeftijd hoef je je echt niet druk te maken hoor :) |
|
|
| sndh |
| ja zoveel weet ik daar ook neit vanaf ;) Maar leeftijd is niet zo'n probleem dus ? Tis toch wel zonde als ik 27,50 neerleg en daarheen ga, en vervolgens door een 2.10 meter hoge gozer wordt verzocht buiten te gaan spelen.... |
|
|
| Asperge |
| quote: | Originally posted by sndh
ja zoveel weet ik daar ook neit vanaf ;) Maar leeftijd is niet zo'n probleem dus ? Tis toch wel zonde als ik 27,50 neerleg en daarheen ga, en vervolgens door een 2.10 meter hoge gozer wordt verzocht buiten te gaan spelen.... |
Ja zelfde hier, ik ben ook 18 in Januari. |
|
|
| Jappio |
| Hmm geen wielrenvakantie dit x en ben net terug van mn wintersport, dus dit gaat m zeker worden! :D |
|
|
| sndh |
| quote: | Originally posted by Asperge
Ja zelfde hier, ik ben ook 18 in Januari. |
best wel schraal, ben je 18 en denk je alles te kunnen qua leeftijd....hebben ze dit :S |
|
|
| ArisE2 |
Je hoeft je geen zorgen te maken over leeftijd enzo..
De vorige keer kwam alles zonder controle binnen..;) |
|
|
| Donna |
| quote: | Originally posted by sndh
waarom zijn die feestjes nou altijd voor 21+ :whip: word er niet goed van, ik ben maar 18.... |
-Omdat t anders kutfeesten zouden zijn
-Omdat ppl tussen de 21 en 40 gewoonweg ownen
Maar probeer de hardstyle feestjes,daar ben jij de oudere,koel toch:) |
|
|
| sndh |
| nee toch maar niet...:nervous: |
|
|
| Frankisback |
29 januari, 2004
Invited Cold Edtion
te Cruise Terminal Rotterdam
Ik weet het is alweer ff geleden invited in Cruise Terminal Rotterdam met Tiesto en Gabriel & Dresden, maar er komt weer een nieuwe Invited in Cruise Terminal Rotterdam. De lokatie daar is echt super met uit zicht over de maas van rotterdam samen met de erasmus brug.
Ja eerst nog 4 december in Panama DEZE IS INMIDDELS UITVERKOCHT, maar ik ga toch meer naar deze uitkijken.
Er is al meer nieuws uitgebracht op site van invited over 29 januari, namelijk de volgende tip:
"The Guest dj is an Essential one, known for his great shows at BBC Radio 1 and performance all over the globe"
Ik dacht eerst judgejules hij draait ook bij radio 1, maar
waarschijnlijk is het dus Pete Tong aangezien hij het programma Essential Selection presenteert :)
Hier vind je een radio setje van hem
Radio Show |
|
|
| Dj Lex |
| Bedoelen ze niet die gast die de Essential mix show presenteert? Dat is volgens mij niet Judge Jules namelijk. Pete Tong kan dat? |
|
|
| Frankisback |
| zou ook kunnen |
|
|
|
|