|
Invited 7: The Gold Edition in Rotterdam (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| magrec |
| Jah Pete Tong komt stond op zijn agenda. |
|
|
| arj1o1 |
die radio show klinkt wel lekker:D
maar je moet toch 21 zijn voor invited of nie? :p |
|
|
| Stephan |
Ik ben nu 2 x naar Invited geweest, maar de sfeer vind ik niet echt best. Een hoop loop en kijk mij nou mooi zijn publiek. En er word te weinig echt gedanst. Nou weet ik niet hoe dat in Rotterdam is maar voor mij voorlopig geen Invited's meer, terwijl ik echt een enorme liefhebber ben van Tiësto.
Revolution in de HMH dat was pas een feest ! :eyespop: ! |
|
|
| Remy D |
| Kut zeg ik had nog geen kaartje voor 4 dec.:( |
|
|
| MaGiK54 |
| Tis ook wel het vermelden waard dat woensdag 19 november de voorverkoop begint van dit feest. |
|
|
| Jappio |
| ik ga van de week mijn kaartje halen! (toch lex, dave en tijs :)) |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Jappio
ik ga van de week mijn kaartje halen! (toch lex, dave en tijs :)) |
Ik ga wel ja :) Vorige keer was top |
|
|
| Asperge |
Mergen dus!
In het andere nieuwsbericht staat:
| quote: |
De voorverkoop voor de zevende editie van Invited zal op zaterdag 6 december van start gaan.
|
Wat is het nou? 6 december of 19 november? |
|
|
| Blik |
de threads zijn gemerged
maar zoals je ziet is het wel een zootje geworden nu :) |
|
|
| Asperge |
| Het is trouwens Gold edition. En Pete Tong als opwarmer is echt wel relaxt:) |
|
|
| MaGiK54 |
Ik wil Armin een keer tijdens Invited hebben :whip:
[Natte droom mode on]
Zes a zeven uur lang Armin en Tijs back to back.
[Natte droom mode off]
Maar zal zeker aanwezig zijn op dit feessie, Invited rocks big time. Zal mij dan ook benieuwen of Invited nog een tijdje doorgaat. |
|
|
| Asperge |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Ik wil Armin een keer tijdens Invited hebben :whip:
[Natte droom mode on]
Zes a zeven uur lang Armin en Tijs back to back.
[Natte droom mode off]
Maar zal zeker aanwezig zijn op dit feessie, Invited rocks big time. Zal mij dan ook benieuwen of Invited nog een tijdje doorgaat. |
Van de invited site:
| quote: | | But don't worry on January 29th 2004 Invited will close this series in style with a Gold Edition at Cruise Terminal Rotterdam! |
Voorverkoop zal idd woensdag wel beginnen zoals op de site staat en niet op 6 december zoals eerder vermeld. |
|
|
|
|