|
Invited 7: The Gold Edition in Rotterdam (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| TranceFool |
Ik ben dr ook bij! vandaag kaartje gehaald :)
bij de funkyhouse in rotterdam lag nog wel een aardig stapeltje, stuk of 70 denkik ofzo |
|
|
| Three 'O Three |
| Gezellig Remco :) Wordt weer een goed gezelschap zo te zien :toocool: |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Intressante line-up wordt het nu. Mot alleen nog even vrij regelen voor vrijdag, dat gaat denk een moeilijk verhaal worden, omdat wij in januari in principe geen vrij kennen krijgen. Dat wordt dan maar in één keer door. |
Whieeeeeeeeee, heb gelukkig vrij kunnen regelen voor vrijdag, dus laat me lekker rijden, zodat ik een drankje kan nuttigen deze avond. |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Whieeeeeeeeee, heb gelukkig vrij kunnen regelen voor vrijdag, dus laat me lekker rijden, zodat ik een drankje kan nuttigen deze avond. |
lol zeker door die haagse sjinees :p |
|
|
| M_Peror |
| Nou als het goed is wordt 't kaartje voor me geregeld deze keer dussss.... ik ben van de partij! |
|
|
| Dj Lex |
Invited Gold Edition; nog één week!
Na maanden voorbereidingen was de eerste editie van Invited by Tiësto op 20 februari 2003 een feit. Sindsdien hebben er zes spectaculaire edities plaatsgevonden waar Tiësto keer op keer met gastoptredens van ondermeer Danny Rampling (UK), Gabriel and Dresden (USA), Lucien Foort en Benny Rodrigues heeft gezorgd voor een geweldige show. Over één week zal het 1-jarige bestaan van Invited op spectaculaire wijze gevierd worden!
Zoals jullie weten zal op 29 januari 2004 deze serie afgesloten worden met een Invited Gold Edition. We zullen dan voor de tweede keer neerstrijken in Cruise Terminal Rotterdam. Deze imposante locatie diende sinds 1873, honderd jaar lang als de aankomst -en vertrekhal van de Holland Amerika lijn.
Voor deze bijzondere aangelegenheid is de zeer populaire en alom gerespecteerde Engelse top dj Pete Tong uitgenodigd door Tiësto. Deze artiest heeft zijn naam gevestigd door zijn actieve betrokkenheid op alle gebieden binnen de dance industrie.
Zijn eigen radio show Essential Selection op Radio One van BBC is sinds het begin revolutionair en toonaangevend geweest, met meer dan een miljoen luisteraars per week! Voor zijn geroemde Essential Mix compilaties heeft hij samengewerkt met vrienden en grootheden als Fatboy Slim, Paul Oakenfold en Carl Cox.
De volledige programmering
De grote zaal zal vanaf 22.00 uur geopend worden, waar Ton T.B. jullie in de stemming zal brengen voordat Pete Tong gaat beginnen. In Area 2 zullen niemand minder dan Montana vs LeBlanc een uplifting Funky Techhouse set gaan neerzetten. Dit 1-jarige bestaan én afsluiting van deze serie van Invited zal uiteraard door de gastheer van de avond, Tiësto, in stijl afgesloten worden! |
|
|
| Freezel |
| Heb er zin in! :) |
|
|
| M_Peror |
Gloeiendegloeiende :whip:
Degene die de kaarten zou halen voor Mark (de vriend waar ik mee naar Invited zou gaan -- was er vorige keer in de Cruise Terminal ook bij) heeft 'm besodemieterd en nu zitten we dus zonder kaarten! En voor zover ik weet is 't inmiddels uitverkocht... Hij heeft nog wel z'n geld terug maar daar komen we donderdag niet mee binnen :mad: Kijken of we nog iets kunnen regelen maar zie 't donker in :( |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by M_Peror
Gloeiendegloeiende :whip:
Degene die de kaarten zou halen voor Mark (de vriend waar ik mee naar Invited zou gaan -- was er vorige keer in de Cruise Terminal ook bij) heeft 'm besodemieterd en nu zitten we dus zonder kaarten! En voor zover ik weet is 't inmiddels uitverkocht... Hij heeft nog wel z'n geld terug maar daar komen we donderdag niet mee binnen :mad: Kijken of we nog iets kunnen regelen maar zie 't donker in :( |
De 20e wasset nog niet uitverkocht, volgens de invited site, dus zal je morgen ff moeten bellen naar één van de voorverkoopadressen. Hoeveel kaartjes heb je trouwens nodig, want wij hebben volgens mij nog een kaartje over. Weet het niet zeker, wellicht heeft collega van me hem al verkocht. |
|
|
| Nook |
| wij hebben onze kaarten nog vrijdag kunnen halen bij funky house in rotterdam. hun hadden 50 extra kaarten gekregen. ik heb er zin in. |
|
|
| MaGiK54 |
| Als we de site van black hole mogen geloven, dan draait Tiesto tussen twee en half vijf, dus van 2 tot 5 zallie wel draaien. |
|
|
| Raymond |
Vandaag ffe voor vrijdag vrij genomen :D
Dus dat wordt beesten!!!
Ik heeft er zin an..... :crazy: |
|
|
|
|