return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 
Invited 7: The Gold Edition in Rotterdam (pg. 5)
View this Thread in Original format
Partyhardy!
quote:
Originally posted by Dj Lex
Whaha na die bijna-miservaring van laatst ben je nu dus maar sneller gaan halen :D Denk dat ik hem van de week ga halen als ik in Rdam ben :D


Precies! ;) na die bijna miservaring van Invited en niet te vergeten die hélemaal miservaring van Revolution! :(
SnuggLe
quote:
Na 5 zeer succesvolle edities van Invited by Tiësto, is ook de 6e editie op 4 december geheel uitverkocht. Hiernaast zijn ook alle 150 beschikbare plaatsen voor het restaurant inmiddels gereserveerd.
Naast Tiësto zal House pionier Danny Rampling zijn opwachting maken op Invited en zullen zij samen zorgen voor een unieke combinatie van muziekstijlen! Wie geen ticket meer heeft kunnen bemachtigen hoeft niet helemaal teleurgesteld te zijn, want op 29 januari 2004 zal Invited flink gaan uitpakken met de GOLD edition!

De voorverkoop voor deze zeer speciale avond in Cruise Terminal Rotterdam zal op woensdag, 19 november van start gaan. Details zullen als eerste via de website en member nieuwsbrief van Invited worden gecommuniceerd.

www.invited.nl


De komende versie is uitverkocht.

Schijnt dat Pete Tong guest DJ is op de Gold Edition. Maybe zit er een Essential Mix aanvast? :D
M_Peror
quote:
Originally posted by SnuggLe
De komende versie is uitverkocht.

Ik geloof dat partyscene.nl er nog een paar weggeeft, voor degenen die te laat waren.
Dj Lex
Heb hem binnen, nou ja bijna ;) (Thnx jappio)
Jappio
:)
Ries'79
Kaarten binnen --> present
ArisE2
;) aanwezig!!
total woot
Wie o wie, wil een kaart voor mij halen? Dichtsbijzijnde plaats waar invited kaarten worden verkocht is Utrecht.... en 2 keer invited na elkaar missen omdat ik geen kaarten kon regelen gaat me niet gebeuren!

Ben jij mijn held?






anyone?(pm plz)

Grtz
WooT
Optimus
denk er toch over om hier (die in januari) naartoe te gaan...:D
total woot
Found my hero :D:D

ticket in de pocket

Freezel
Kaartjes zijn binnen, nu nog ff vrij regelen bij mijn afstudeerstage :D
emmabiatch
ik heb ook al een kaartje :happy2:

maar ik vroeg me wat af, ik heb percies ergens gelezen dat er een tweede area zou zijn met 2 bekende dutch dj's.....
iemand enig idee welke dj's dit zouden kunnen zijn ???
(i hope AvB maar veronderstel dat het Montana of Cor zal zijn aangezien ze dichter bij Tiësto staan...)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 
Privacy Statement