|
Invited 7: The Gold Edition in Rotterdam (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| Bouma-Bros |
| quote: | Originally posted by emmabiatch
ik heb ook al een kaartje :happy2:
maar ik vroeg me wat af, ik heb percies ergens gelezen dat er een tweede area zou zijn met 2 bekende dutch dj's.....
iemand enig idee welke dj's dit zouden kunnen zijn ???
(i hope AvB maar veronderstel dat het Montana of Cor zal zijn aangezien ze dichter bij Tiësto staan...) |
Is nog niet bekend, maar meestal draaien bij Invited in de andere zaal club/house DJ's, zoals Benny Rodriquez, Marnix, Roog enz.... :) |
|
|
| Jappio |
| hmm ik was gister in café rotterdam en vindt het echt een mooie locatie :) Heb hier trouwens echt zin in :D |
|
|
| moogwai |
| Ik moet eigenlijk ook weer eens naar Tiesto. Heb 'm al veel te lang niet live gezien (ook al niet naar de Matrixx vanavond.. snik, snik). Maar de 29e kan ik echt niet, want ik heb de 30e om 8.45 tentamen :( |
|
|
| stampertje |
| na de vorige editie gemist te hebben in de Cruiseterminal, wil ik dit keer zeker gaan. Maar wat ik me afvroeg, wat draait die pete Tong eigenlijk? ken m niet zo goed, alleen van de essential mixen, die hij min of meer presenteerd? |
|
|
| MaGiK54 |
| Kaartje is inmiddels binnen, dus zal wederom van de partij zijn. |
|
|
| Freezel |
Ik ben nu zeker van de partij :)
Meetinglijst aanmaken? :D
|
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Freezel
Ik ben nu zeker van de partij :)
Meetinglijst aanmaken? :D
- Freezel
- Lex
- 3o3
- Tijs08
- Partyhardy!
- Jappio
|
Enige aanvullingen ;) |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Enige aanvullingen ;) |
Nog meer aanvulling:
Freezel
Lex
3o3
Tijs08
Partyhardy!
Jappio
MaGiK54 |
|
|
| Raymond |
Half januari studeer ik af.
Dus ik ga ook maar weer eens bewegen en doordeweeks feesten bezoeken!!!!!!!!!
Count me in, alleen ik ben nooit zo happig op meetings ik vergeet altijd tijden etc.
Maar goed misschien loop ik Tijs08 tegen het lijf en sleurt ie me mee :D |
|
|
| emmabiatch |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Nog meer aanvulling:
Freezel
Lex
3o3
Tijs08
Partyhardy!
Jappio
MaGiK54
emma |
|
|
|
| Miss Proximus |
| hey een b(g)loednieuwe belgische bitch :D :p |
|
|
| Optimus |
| ik ga toch maar niet:( Dag erna, op vrijdag 30 januari heb ik een presentatie Engels, dus dan moet ik dit feestej toch laten schieten:( |
|
|
|
|