return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 
Invited 7: The Gold Edition in Rotterdam (pg. 6)
View this Thread in Original format
Bouma-Bros
quote:
Originally posted by emmabiatch
ik heb ook al een kaartje :happy2:

maar ik vroeg me wat af, ik heb percies ergens gelezen dat er een tweede area zou zijn met 2 bekende dutch dj's.....
iemand enig idee welke dj's dit zouden kunnen zijn ???
(i hope AvB maar veronderstel dat het Montana of Cor zal zijn aangezien ze dichter bij Tiësto staan...)


Is nog niet bekend, maar meestal draaien bij Invited in de andere zaal club/house DJ's, zoals Benny Rodriquez, Marnix, Roog enz.... :)
Jappio
hmm ik was gister in café rotterdam en vindt het echt een mooie locatie :) Heb hier trouwens echt zin in :D
moogwai
Ik moet eigenlijk ook weer eens naar Tiesto. Heb 'm al veel te lang niet live gezien (ook al niet naar de Matrixx vanavond.. snik, snik). Maar de 29e kan ik echt niet, want ik heb de 30e om 8.45 tentamen :(
stampertje
na de vorige editie gemist te hebben in de Cruiseterminal, wil ik dit keer zeker gaan. Maar wat ik me afvroeg, wat draait die pete Tong eigenlijk? ken m niet zo goed, alleen van de essential mixen, die hij min of meer presenteerd?
MaGiK54
Kaartje is inmiddels binnen, dus zal wederom van de partij zijn.
Freezel
Ik ben nu zeker van de partij :)

Meetinglijst aanmaken? :D


  • Freezel
Dj Lex
quote:
Originally posted by Freezel
Ik ben nu zeker van de partij :)

Meetinglijst aanmaken? :D


  • Freezel
  • Lex
  • 3o3
  • Tijs08
  • Partyhardy!
  • Jappio


Enige aanvullingen ;)
MaGiK54
quote:
Originally posted by Dj Lex
Enige aanvullingen ;)


Nog meer aanvulling:

Freezel

Lex

3o3

Tijs08

Partyhardy!

Jappio

MaGiK54
Raymond
Half januari studeer ik af.
Dus ik ga ook maar weer eens bewegen en doordeweeks feesten bezoeken!!!!!!!!!
Count me in, alleen ik ben nooit zo happig op meetings ik vergeet altijd tijden etc.
Maar goed misschien loop ik Tijs08 tegen het lijf en sleurt ie me mee :D
emmabiatch
quote:
Originally posted by MaGiK54
Nog meer aanvulling:

Freezel

Lex

3o3

Tijs08

Partyhardy!

Jappio

MaGiK54

emma

Miss Proximus
hey een b(g)loednieuwe belgische bitch :D :p
Optimus
ik ga toch maar niet:( Dag erna, op vrijdag 30 januari heb ik een presentatie Engels, dus dan moet ik dit feestej toch laten schieten:(
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 
Privacy Statement