return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 
Invited 7: The Gold Edition in Rotterdam (pg. 7)
View this Thread in Original format
total woot
quote:
Originally posted by emmabiatch
Freezel

Lex

3o3

Tijs08

Partyhardy!

Jappio

MaGiK54

emma

Total WooT
emmabiatch
quote:
Originally posted by Miss Proximus
hey een b(g)loednieuwe belgische bitch :D :p


zo nieuw ben ik nu ook weer niet :tongue3
;)

:happy2:
SnuggLe
[email protected]

Daar een mail naartoe sturen met welke mensen er hebben gedraaid.

Je kon kiezen uit 3 vd 4 uit Benny Rodriguez, Marnix, Roog en iemand met '45' Carey. Dus even de 3 goede opsturen en dan WINNEN!
Remy D
ik ga natuurlijk ook!!
ahp2002
quote:
Originally posted by stampertje
na de vorige editie gemist te hebben in de Cruiseterminal, wil ik dit keer zeker gaan. Maar wat ik me afvroeg, wat draait die pete Tong eigenlijk? ken m niet zo goed, alleen van de essential mixen, die hij min of meer presenteerd?


rustige progressive dingetjes, beetje funky af en toe zelfs. hij was igg helemaal weg van dit nummer: Örtz - Secret Garden..
Ries'79
Een rondje black hole. nl laat zien dat onze ton tb ook komt draaien!

DJ Ton T.B.
January
The Netherlands - Rotterdam (Cruise Terminal) Invited by Tiësto
M_Peror
Oeh nice... das zeker een mooi extraatje :)
Raymond
Ffe een update'tje......

Invited Gold Edition

The invited crew wishes everybody a Happy New Year. We hope we will see you again at the Gold Edition and one year anniversary of Invited, on January 29th 2004 at Cruise Terminal Rotterdam. Starring Tiësto and Peter Tong. Ton T.B. will put on the first records in the main area. And area 2 will be hosted by two friends Montana and LeBlanc, spinning back to back.

Montana & Le Blanc back to back :eyes:

Ik denk dat ik niet eens naar tiesto ga kijken, eerst Pete Tong en daarna sprint ik naar Area 2 :D
MaGiK54
Intressante line-up wordt het nu. Mot alleen nog even vrij regelen voor vrijdag, dat gaat denk een moeilijk verhaal worden, omdat wij in januari in principe geen vrij kennen krijgen. Dat wordt dan maar in één keer door.
SnuggLe
quote:
Originally posted by Raymond


Ik denk dat ik niet eens naar tiesto ga kijken, eerst Pete Tong en daarna sprint ik naar Area 2 :D


Als ik ga, doe ik dat ook :) Ik ga voor Tong als ik ga.

Partyhardy!
quote:
Originally posted by Remy D
ik ga natuurlijk ook!!


en heb je je ticket al in de pocket? :cool:

ik ga echt puur voor Tiesto. Ik hoop dat Pete Tong me ook positief zal verbazen! ben benieuwd! :tongue3
Blik
ik kon hier werken via een klasgenoot van mij, beetje jammer dat ik tentamenweek heb en dat ik om 2 uur een tentamen logistiek heb de volgende dag

:(
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 
Privacy Statement