|
Invited 7: The Gold Edition in Rotterdam (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| total woot |
| quote: | Originally posted by emmabiatch
Freezel
Lex
3o3
Tijs08
Partyhardy!
Jappio
MaGiK54
emma
Total WooT
|
|
|
|
| emmabiatch |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
hey een b(g)loednieuwe belgische bitch :D :p |
zo nieuw ben ik nu ook weer niet :tongue3
;)
:happy2: |
|
|
| SnuggLe |
[email protected]
Daar een mail naartoe sturen met welke mensen er hebben gedraaid.
Je kon kiezen uit 3 vd 4 uit Benny Rodriguez, Marnix, Roog en iemand met '45' Carey. Dus even de 3 goede opsturen en dan WINNEN! |
|
|
| Remy D |
| ik ga natuurlijk ook!! |
|
|
| ahp2002 |
| quote: | Originally posted by stampertje
na de vorige editie gemist te hebben in de Cruiseterminal, wil ik dit keer zeker gaan. Maar wat ik me afvroeg, wat draait die pete Tong eigenlijk? ken m niet zo goed, alleen van de essential mixen, die hij min of meer presenteerd? |
rustige progressive dingetjes, beetje funky af en toe zelfs. hij was igg helemaal weg van dit nummer: Örtz - Secret Garden.. |
|
|
| Ries'79 |
Een rondje black hole. nl laat zien dat onze ton tb ook komt draaien!
DJ Ton T.B.
January
The Netherlands - Rotterdam (Cruise Terminal) Invited by Tiësto |
|
|
| M_Peror |
| Oeh nice... das zeker een mooi extraatje :) |
|
|
| Raymond |
Ffe een update'tje......
Invited Gold Edition
The invited crew wishes everybody a Happy New Year. We hope we will see you again at the Gold Edition and one year anniversary of Invited, on January 29th 2004 at Cruise Terminal Rotterdam. Starring Tiësto and Peter Tong. Ton T.B. will put on the first records in the main area. And area 2 will be hosted by two friends Montana and LeBlanc, spinning back to back.
Montana & Le Blanc back to back :eyes:
Ik denk dat ik niet eens naar tiesto ga kijken, eerst Pete Tong en daarna sprint ik naar Area 2 :D |
|
|
| MaGiK54 |
| Intressante line-up wordt het nu. Mot alleen nog even vrij regelen voor vrijdag, dat gaat denk een moeilijk verhaal worden, omdat wij in januari in principe geen vrij kennen krijgen. Dat wordt dan maar in één keer door. |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Raymond
Ik denk dat ik niet eens naar tiesto ga kijken, eerst Pete Tong en daarna sprint ik naar Area 2 :D |
Als ik ga, doe ik dat ook :) Ik ga voor Tong als ik ga. |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by Remy D
ik ga natuurlijk ook!! |
en heb je je ticket al in de pocket? :cool:
ik ga echt puur voor Tiesto. Ik hoop dat Pete Tong me ook positief zal verbazen! ben benieuwd! :tongue3 |
|
|
| Blik |
ik kon hier werken via een klasgenoot van mij, beetje jammer dat ik tentamenweek heb en dat ik om 2 uur een tentamen logistiek heb de volgende dag
:( |
|
|
|
|