|
Invited 7: The Gold Edition in Rotterdam (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Three 'O Three |
| quote: | Originally posted by Jappio
ik ga van de week mijn kaartje halen! (toch lex, dave en tijs :)) |
4 December ben ik er niet bij, 29 januari weer wel. |
|
|
| Ding Chavez |
But don't worry on January 29th 2004 Invited will close this series in style with a Gold Edition at Cruise Terminal Rotterdam!
Dus dat wordt de laatste Invited??? |
|
|
| TranceFool |
| De 29e zal ik er ook zeker weer bij zijn :) |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by Remy D
Kut zeg ik had nog geen kaartje voor 4 dec.:( |
klote! jammer gast! :( wij hadden nog net geluk en echt de aller laatste kaarten van het land! :crazy:
en de 29ste ben ik er natuurlijk ook :) |
|
|
| M_Peror |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
[Natte droom mode on]
Zes a zeven uur lang Armin en Tijs back to back.
[Natte droom mode off]
|
Ja... zwijmel.. dat zou wat zijn...
Maar ben zeker van plan hier weer bij te zijn, vorige keer was toppie! En Pete Tong is zekers het checken waard denk ik.. |
|
|
| Magic83 |
Heb der ook wel zin in :D
Hopen dat ik vrij kan regelen van stage.
Voor leeftijd hoef je niet bang te zijn alhoewel de leeftijd best wel hoog lag vorige keer.
Maar er waren ook niks van metaal detectors ofzo en je werd ook niet gecontroleerd dus ik denk ook niet dat ze moeilijk zullen doen over de leeftijd.
Die gozer van bbc zegt mer trouwens niks wat moet ik daarvan verwachten ?? |
|
|
| Asperge |
| Kan iemand mij uitleggen hoe ik vanaf de koopgoot bij de Funkie House kom om kaarten te halen? Ik ga zoiezo naar Rdam zaterdag dus dan kan ik gelijk kaarten halen.:) |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Asperge
Kan iemand mij uitleggen hoe ik vanaf de koopgoot bij de Funkie House kom om kaarten te halen? Ik ga zoiezo naar Rdam zaterdag dus dan kan ik gelijk kaarten halen.:) |
Loop de goot uit aan de ankt van V&D en ga gelijk de sraat naar rechts in... Daar zit Funkie House aan de linkerkant :) |
|
|
| Asperge |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Loop de goot uit aan de ankt van V&D en ga gelijk de sraat naar rechts in... Daar zit Funkie House aan de linkerkant :) |
thx:D |
|
|
| Partyhardy! |
Zo! :) ik heb mijn kaartje voor Invited Gold al binnen! :D :cool:
die pakken ze me al niet meer af! ;) :crazy: |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
Zo! :) ik heb mijn kaartje voor Invited Gold al binnen! :D :cool:
die pakken ze me al niet meer af! ;) :crazy: |
Whaha na die bijna-miservaring van laatst ben je nu dus maar sneller gaan halen :D Denk dat ik hem van de week ga halen als ik in Rdam ben :D |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Whaha na die bijna-miservaring van laatst ben je nu dus maar sneller gaan halen :D Denk dat ik hem van de week ga halen als ik in Rdam ben :D |
ik haal m morgen :) |
|
|
|
|