return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 
Invited 7: The Gold Edition in Rotterdam (pg. 9)
View this Thread in Original format
M_Peror
Pfffff.... al dat gezwets over uitverkocht blijkt nog (een beetje) mee te vallen. Vanmiddag ff rondgebeld, in Eindhoven hadden ze ze nog, dus meteen daar heen gesjeesd en dusssss ... kaartjes in de pocket! Wij zijn van de partij donderdag! (En vrijdag vrijgepland, ook belangrijk :p)

Als je iets goed gedaan wil hebben moet je 't zelf doen, dat blijkt maar weer ;)

PS Magik54 thnx voor het aanbod
MaGiK54
De laatste kaarten!
Voor de Gold Edition van Invited, dat aanstaande donderdag op 29 januari 2004 zal plaatsvinden in Cruise Terminal Rotterdam, zijn nog circa 100 kaarten beschikbaar. Naar aanleiding van veel e-mails van bezorgde mensen die ervan uitgingen dat het uitverkocht is, hebben we besloten jullie via dit extra nieuwsbericht ervan op de hoogte te stellen dat dit nog niet het geval is!

Bij de volgende voorverkoopadressen zijn nog kaarten te verkrijgen:
-Trancentral in Haarlem (023-5420336)
-Clubwearhouse in Amsterdam (020-6228766)
-Twist & Shout in Utrecht (030-2340520)
-Freaky Records in Eindhoven (040-2435599).

Wie bij deze unieke gelegenheid aanwezig wil zijn en nog niet in het bezit is van een kaartje moet dus erg snel zijn!

Van elke editie van Invited is een film gemaakt.

Klik hier voor Invited by Tiësto op 25 september 2003 in Cruise Terminal Rotterdam.
Tot slot willen we er iedereen op attenderen dat de deuren om 22.00 uur open gaan en om 05.00 uur sluiten.
MaGiK54
Zo ff een lijssie gemaakt met mensen die gaan:

Lex
Remy D
M-Peror
PartyHardy
Trancefool
3 o 3
MaGiK54
Freezel
Nook
Raymond
Emma
Jappio
Total Woot

Gelieve aanvullen als iemand ontbreekt.
Ries'79
quote:
Originally posted by MaGiK54
Zo ff een lijssie gemaakt met mensen die gaan:

Lex
Remy D
M-Peror
PartyHardy
Trancefool
3 o 3
MaGiK54
Freezel
Nook
Raymond
Emma
Jappio
Total Woot

RIES'79

Gelieve aanvullen als iemand ontbreekt.
Three 'O Three
No problem :D
Jappio
quote:
Originally posted by Three 'O Three
No problem :D


mag ook wel weer is :) eindelijk weer eens alle bekende feestgezichten :p
tijs08
quote:
Originally posted by Jappio
mag ook wel weer is :) eindelijk weer eens alle bekende feestgezichten :p


mot je niet fietsen dan? :D
TranceFool
Juist ja....eindelijk donderdagavond!!!!! heb er extreem veel zin in :D:D
zie iedereen vanavond wel! :)
MaGiK54
Zo eindelijk weer eens een avondje springnichten :D

Eerst nog even een drankie doen op Scheveningen en dan rond een uur of half elf richting R'dam cruise. Verwachtte aankomst zal elf uur zijn.
Dj Lex
Heeft er iemand nog een kaartje over?

Freezel
quote:
Originally posted by Dj Lex
Heeft er iemand nog een kaartje over?


Nee, jammer genoeg niet. Een 1 of andere dwaas heeft onze kaarten kwijtgemaakt :mad: :mad: :mad:
Optimus
quote:
Originally posted by MaGiK54
Zo eindelijk weer eens een avondje springnichten :D

Eerst nog even een drankie doen op Scheveningen en dan rond een uur of half elf richting R'dam cruise. Verwachtte aankomst zal elf uur zijn.


Veel plezier met uitwaaien op de boulevard:D

En jongens, veel plezier vanavond:) Ik ga lekker leren:whip:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 
Privacy Statement