|
Sekalaista (pg. 12)
|
View this Thread in Original format
| BetaFactory |
Minulta katosi "Labyrinth vs. Gatecrasher '00"-teippi nelisen vuotta sitten. Luulin että se oli jäänyt Saksaan tai Tsekkiin (hotelliin, laivoihin tai bussiin), mutta löysin sen pari kuukautta sitten Shadows LP-levyjen joukosta. :crazy: Kyseessä ainoastaan lyhyt pätkä siitä lähetyksestä, mutta innostuin todella paljon, ja tuli kuunneltua sitä 20 minsan pätkää uudestaan ja uudestaan. :)
Toivottavasti löydät sen levyn. |
|
|
| skip |
mä menen nyt nukkumaan!
(+1;)) |
|
|
| GrimReaper |
| quote: | Originally posted by skip
mä menen nyt nukkumaan!
(+1;)) |
Mitämitä!!?? No kai mäkin sitten. Piti tosin mennä jo aikoja sitten mutta jotenkin vain tuli muuta tekemistä.
Tästä hyvästä multa varmaan poistetaan 50 postia yhden postin lisäämisen sijasta, minä kun en oo spämmääjätyyppiä... |
|
|
| Mr.Mystery |

Oh-hoh, onpas siinä väkeä ;) |
|
|
| skip |
| quote: | Originally posted by Mr.Mystery
kukas on kuka jos saa kysyä!?:) |
|
|
| GrimReaper |
Kuvan tapahtumapaikka ja -aika on Anjunabeats Worldwide Finland Hesan Nosturissa viime lauantaina 17. päivä.
Kai sen verran voin paljastaa että että keskellä on allekirjoittanut itse. Loput pysyköön mysteereinä kunnes asianomaiset itse kertovat. :haha: |
|
|
| skip |
lalalaa! hyvä tuuli ja spämmäily jatkuu! orkidean unity mixi vai mikä lie soi taustalla ja kohta saan herkullista sapuskaa! paistettuja nuudeleitä ja jotain kanahässäkkää! ja olin tänää myös ensimmäistä kertaa varmaan johonkin noin 5 vuoteen urheilemassa oikein kunnolla! sulkapalloa pelaamassa isä paappani kanssa!! ja voitin joka erän! kivaa oli! enää ei tarvis kuin muutaman maistuvan kylmän drinkin ja pimppiä, niin olisi täydellistä! harmi vaan, että tyttöystävä ei ole täällä tällä hetkellä, mutta ei se nyt niin kauheeta ole!!
:D :D :D :D :D |
|
|
| Mr.Mystery |
| quote: | Originally posted by GrimReaper
Kuvan tapahtumapaikka ja -aika on Anjunabeats Worldwide Finland Hesan Nosturissa viime lauantaina 17. päivä.
Kai sen verran voin paljastaa että että keskellä on allekirjoittanut itse. Loput pysyköön mysteereinä kunnes asianomaiset itse kertovat. :haha: |
Valotettakoon nyt vielä että vasemmalla on hyvä ystäväni jonka tarkkasilmäisimmät ovat saattaneet nähdä täälläkin vilahtaneen o0_wza_0o-nimellä. Toinen vasemmalta onkin sitten mysteeri itse. |
|
|
| Mr.Mystery |
| Heh, saitko ton Foreign Delusionsin kenties tosta Chemical records giveaway-hommasta? ;) |
|
|
| skip |
Heh, saitko ton Foreign Delusionsin kenties tosta Chemical records giveaway-hommasta? ;) |
taisinpa saada!;) harmi, ettei ollut vaikka promo cdr:ää tarjolla, koska moisen olisin ottanut paljon mielummin kyllä, koska en omista vinyylisoitinta! |
|
|
| Puuhis |

Oho! Miekin kuvassa!:cool: |
|
|
|
|