return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Europe - Finland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 
Sekalaista (pg. 17)
View this Thread in Original format
Thunder5
quote:
Originally posted by Mr.Mystery
Ai niin:
http://oehoe18.mine.nu:8000/

Meikäläinen livenä vielä n.40min, sen jälkeen muitakin hyviä settejä luvassa :)



Jaahas pitääkin virittää WinAmp tolla taajuudelle..:)
MekkaFIN
quote:
Originally posted by Mr.Mystery
Ai niin:
http://oehoe18.mine.nu:8000/

Meikäläinen livenä vielä n.40min, sen jälkeen muitakin hyviä settejä luvassa :)

No paska. Enpäs kerenny kuunteleen.
Mr.Mystery
quote:
Originally posted by MekkaFIN
No paska. Enpäs kerenny kuunteleen.

01. Mirco de Govia - Epic Monolith
02. Mark Otten - Tranquility
03. Lustral - Everytime (Nalin & Kane Remix)
04. Whirlpool - Under the Sun (Solarstone Remix)
05. Passiva - Clouds Like Heaven (Faraway Project Remix)
06. Re:Locate - Passion
07. Rank 1 - Conspiracy
08. Ayu - M (Above & Beyond Typhoon Dub)
09. Aquanuts - Deep Sea (Martin Eyerer Remix)

Tommonen setti... mulla on se tallennettuna mp3sena joten jos joku sitä kovasti halajaa niin voi saadakin ;)
Thunder5
Pitikin tracklistiä ruinata mutta en näköjään ehtinyt, ku tuota lustralin everytimeä en jostain syystä heti tunnistanut.. :)
Mr.Mystery
quote:
Originally posted by Thunder5
Pitikin tracklistiä ruinata mutta en näköjään ehtinyt, ku tuota lustralin everytimeä en jostain syystä heti tunnistanut.. :)

Oli pakko heittää se settiin mukaan kun löysin tuolta kaapin perukoilta jonkun ikivanhan Trancemaster-kokoelman ja muistin taas pitkästä aikaa kuinka pirun hyvä biisi se onkaan... :)
Thunder5
Noniin.. Veinpä sitten koneesta virtalähteen maahantuojalle, ku se onnistui jotenkin menee oikosulkuun, jonka seurauksena yksi +5V johto suli. :)

Mutisivat jotain että tutkivat ja hutkivat että onko vika ollut ulkoinen vai sisäinen. Jos vika on sisäinen niin saan takuista uuden virtalähteen jos vika taasen on ulkoinen köyhdyn muutaman kymmenen euroa..
BetaFactory
Kevään viimeinen tentti nyt tulevana maanantaina, tiistaina tai vaihtoehtoisesti torstaina tai perjantaina olen menossa Helsinkiin. Pitäisi sitten varmasti ensimmäistä kertaa käydä "livenä" ihan paikan päällä Streetbeat-myymälässä. Löytyykö muuten paljon materiaalia lafkalta, vai onko pääosa levyistä jossain muualla, varastolla tai vastaavassa paikassa?? Ja löytyykö "bargain bin" myös myymälästä, vai onko tuo ainoastaan netti-feature?

Nyt on monta, monta vuotta siitä, kun olin viimeksi Helsingissä. Saa nähdä jos löydän tien rautatieasemalta Kampille ilman eksymistä. ;)
GrimReaper
Heh, Streetti on tosi pieni mutta pippurinen, oliskohan jotain 6m x 3m kokoinen liike mutta siihen pieneen tilaan on ahdettu ihmeen paljon levyjä ja muuta "sälää". CD- ja vinyylihyllyt on turhankin täynnä eli levyjen selaaminen on vähän tuskallista, mutta minkäs teet.. Ja nuo bargain bin -levyt löytyy ihan liikkeestä, ainakin joskus jos eivät ole hukassa.

Harmi että aikoinaan Streetin sivujen uudistuksen jälkeen liikkeestä ollut kuva (sisältä) poistettiin.

PS. Huhuh, on tullu oltua metsätöissä pomon kanssa tämän mökillä teknologian ulottumattomissa viimeisen viikon verran puita kaatamassa ja istuttamassa. Pientä vaihtelua kyberavaruus-voittoiseen arkeen.

Onneksi kaikki on nyt tehty ja saa olla taas turvallisesti kotona oman kullan kainalossa. :happy2:
BetaFactory
Mökeistä puheen ollen. Minun pitäisi joskus kesän alussa lähteä mökille kaivaamaan ojaa, sähkökaapelia varten. :crazy:
MekkaFIN
quote:
Originally posted by Mr.Mystery
01. Mirco de Govia - Epic Monolith
02. Mark Otten - Tranquility
03. Lustral - Everytime (Nalin & Kane Remix)
04. Whirlpool - Under the Sun (Solarstone Remix)
05. Passiva - Clouds Like Heaven (Faraway Project Remix)
06. Re:Locate - Passion
07. Rank 1 - Conspiracy
08. Ayu - M (Above & Beyond Typhoon Dub)
09. Aquanuts - Deep Sea (Martin Eyerer Remix)

Tommonen setti... mulla on se tallennettuna mp3sena joten jos joku sitä kovasti halajaa niin voi saadakin

Voisinpa halutakkin. :P Hyvä lista kyllä, vaikka en tuosta Ayu:stä kovin paljoa perusta. Viimeinen biisi rokkaa hyvin. ;)

BetaFactory
Yleensä en tykkää niin hirveästi Arminin soundista, mutta ainoana poikkeuksena on tähän asti ollut se remiksaus Iion Rapture:sta. En tiedä jos itse melodiat jne. ovat niin kauhean hyviä, mutta mitä minua kiinnostaa tuossa biisissä on juuri se buildup - melkein täydellinen! Ei ainakaan liian lyhyt. Ja sitten yksittäiset hyvät soundit kuin esim. kickit + clapit. Sahalla olisi voinut tehdä mielenkiintoisemman melodian siinä loppuosassa, mutta kaikkea ei voi saada.
MekkaFIN
quote:
Originally posted by BetaFactory
Yleensä en tykkää niin hirveästi Arminin soundista, mutta ainoana poikkeuksena on tähän asti ollut se remiksaus Iion Rapture:sta. En tiedä jos itse melodiat jne. ovat niin kauhean hyviä, mutta mitä minua kiinnostaa tuossa biisissä on juuri se buildup - melkein täydellinen! Ei ainakaan liian lyhyt. Ja sitten yksittäiset hyvät soundit kuin esim. kickit + clapit. Sahalla olisi voinut tehdä mielenkiintoisemman melodian siinä loppuosassa, mutta kaikkea ei voi saada.

Armin o ihan jees, muutaman hyvän remixin ja läjän omia biisejä saanu aikaan. Itelle iskee Ferryn biisit näistä "old skool" trancemiehistä. =)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 
Privacy Statement