|
Sekalaista (pg. 41)
|
View this Thread in Original format
| Mr.Mystery |
| Onkos kellään muulla skandit kadoksissa täällä kuin mulla? Näkyy pelkkää kysymysmerkkiä. Muilla sivuilla toimii ihan normaalisti... |
|
|
| Thunder5 |
| quote: | Originally posted by Mr.Mystery
Onkos kellään muulla skandit kadoksissa täällä kuin mulla? Näkyy pelkkää kysymysmerkkiä. Muilla sivuilla toimii ihan normaalisti... |
Hmmm..
Joidenkin skandit, kuten sinun näkyy varsin ihmeellisinä merkkeinä.
Kun taas osa näkyy ihan kunnolla. |
|
|
| BetaFactory |
Onkos kellään muulla skandit kadoksissa täällä kuin mulla? Näkyy pelkkää kysymysmerkkiä. Muilla sivuilla toimii ihan normaalisti... |
Hmm, vaikuttaa tosi oudolta. Esim. Mekan skandit toimivat ihan jees, mutta toisaalta sun skandit ovat aivan perseestä. :) |
|
|
| Mr.Mystery |
| quote: | Originally posted by Thunder5
Hmmm..
Joidenkin skandit, kuten sinun näkyy varsin ihmeellisinä merkkeinä.
Kun taas osa näkyy ihan kunnolla. |
Kummallista tosiaan. Nyt nuo skandit näkyvät tuommoisina ihan ihmeellisinä merkkeinä kune ne aikaisemmin näkyivät pelkkinä kysymysmerkkeinä, mutta BetaFactoryn viestin skandit näkyvät ihan normaalisti... :conf:
TA:n serveripäässä jotain häikkää kenties? |
|
|
| BetaFactory |
DVD-elokuvista puheen ollen...
Jos sellaista olisi olemassa, kuin "Ihmemies" DVD-collection, ostaisin heti. :D Angus McGvver rokkaa nimittäin ihan hirveästi!! ;) |
|
|
| skip |
Kummallista tosiaan. Nyt nuo skandit n�kyv�t tuommoisina ihan ihmeellisin� merkkein� kune ne aikaisemmin n�kyiv�t pelkkin� kysymysmerkkein�, mutta BetaFactoryn viestin skandit n�kyv�t ihan normaalisti... :conf:
TA:n serverip��ss� jotain h�ikk�� kenties? |
mulla on kans skandit aivan vituillaan! epäilen asian johtuvan firefoxista jollain maagisella tavalla! ie:llä näkyy ihan hyvin! asia on ollu tälläinen jo hieman aikaa! kummallista tosiaan.
ja hiljaista täällä on ollu ku mä oon ollu poissa pelistä pidemmän aikaa kun on uutta konetta pitäny asennella! harmi vaan, ettei oikein ota onnistuakseen! uusi 300GB s-ata kovalevy on paskana! ensimmäinen oli paska ja niin on toinenkin! huomenna taas palauttamaan ja sitten muuta kautta hommaamaan jotain vähän parempaa!
vituttaa kyllä kun ei kone toimi varsinkin kun sitä nyt itseasiassa tarvitsisin kouluhommiinkin!
:whip: |
|
|
| Thunder5 |
Jos jollakulla on vielä kunnallisvaaliehdokas valitsematta niin tämä mies on varsin vakuuttava vaihtoehto..
 |
|
|
| Puuhis |
| Kivesmies.:stongue: |
|
|
| XeQtOr |
| :nervous: :nervous: :eek: :D |
|
|
| BetaFactory |
| Varsin epäilyttävää...:nervous: :haha: |
|
|
| BetaFactory |
| Heheh, pitääkö sitten käydä Seinäjoella huomenna kun kaikki Gary D:t on ostettu pois Vaasan Anttilasta. :crazy: Mikä pelottava tunne: ei mitään "hart, härter und noch härter!"-trancea enää saatavissa halvalla Vaasassa. ;) No, kunhan pilailen vain...mutta Seinäjoella pitäisi ihan oikeasti käydä. Jotain on kyllä pahasti pieleen: junamatka Vaasa-Seinäjoki ei ole kuin 1,jotain € paikallisbussilippua kalliimpi. Weird stuff. |
|
|
|
|