|
Sekalaista (pg. 54)
|
View this Thread in Original format
| skoda |
| Jaa no mää oon sitte seuraava... :nervous: |
|
|
| GrimReaper |
| Mikä siinä intissä nyt muka on niin iso juttu? Ei siellä ainakaan silloin '98 kun itse olin niin ollu mitenkään erityisen kamalaa, itseasiassa mukavaa enimmäkseen. Pitää vain osata asennoitua. |
|
|
| Eis |
| quote: | Originally posted by GrimReaper
Mikä siinä intissä nyt muka on niin iso juttu? Ei siellä ainakaan silloin '98 kun itse olin niin ollu mitenkään erityisen kamalaa, itseasiassa mukavaa enimmäkseen. Pitää vain osata asennoitua. |
Riippuu vähän paikasta, että millasta on. Itsellä nyt ainakin on ihan superlöysää panssarivaunukomppaniassa, mutta joillain näyttää 'kovempaakin' olevan. Suurin miinus omasta mielestä intissä on vapauden menetys intin ajaksi, eli siis ei voi mennä ihan mihin haluaa :( |
|
|
| Josh_FIN |
Kerrotaan nyt täälläkin että meikäläisen tunnin trancesetti tulossa ETN.fm:llä Rising Stars -ohjelmassa sunnuntaina 3.4! :)
Kellonajasta ei vielä tietoa. Infoon sen myöhemmin. ;) |
|
|
| skoda |
| Ohos pitääkin katsastaa tuo, kunhan vain muistaisin. Laitatko kanssa jakoon jonnekkin muualle? |
|
|
| Josh_FIN |
| quote: | Originally posted by skoda
Ohos pitääkin katsastaa tuo, kunhan vain muistaisin. Laitatko kanssa jakoon jonnekkin muualle? |
Katsotaan nyt.. tulis ensin tuoltakin ulos ;) |
|
|
| Josh_FIN |
| quote: | Originally posted by Josh_FIN
Kerrotaan nyt täälläkin että meikäläisen tunnin trancesetti tulossa ETN.fm:llä Rising Stars -ohjelmassa sunnuntaina 3.4! :)
Kellonajasta ei vielä tietoa. Infoon sen myöhemmin. ;) |
Noniin..
Line-upin mukaan setti alkaa 03.00 su-ma yöllä.
Toivottavasti re-broadcast tulee jossain vaiheessa ihmisten aikaan.. ;)
Tässä vielä linkki 192k streamiin.
Luvassa varsin lennokasta & menevää trancea ja mukana tietty vähän Suomiväriäkin! :) |
|
|
| Puuhis |
| quote: | Originally posted by GrimReaper
HAHAHAHA! Ei kai se intti nyt noin paha juttu oo? Ei sen ainakaan pitäny olla kun viimeks puhuttiin asiasta. |
No kun se vaan on nyt niin. Onneksi paukku jo sataset ja enään noin puolet jäljellä. Kesällä veks! :tongue3 |
|
|
| afastest |
Oliko kukaan eilen laserpointin bileissä kaapelilla?
Mahtavat bileet oli, varsinkin Matt Hardwick :gsmile: |
|
|
| Josh_FIN |
| quote: | | Kerrotaan nyt täälläkin että meikäläisen tunnin trancesetti tulossa ETN.fm:llä Rising Stars -ohjelmassa sunnuntaina 3.4! |
Nyt löytyy sitten tuo ETN.fm:llä soinut mix myös täältä. Ei muuta kun latailemaan jos menevä trance maistuu. ;) |
|
|
| MekkaFIN |
| Spammätään nyt sen verran, että oma setti saatavissa täältä. |
|
|
| nekholm |
Mä oon puhunu Remun kanssa, lällällää :p
Porvoon Hole In Onessa (minigolfrata ja oluttarjoilu) pari vuotta sitten. Se seisoi keskellä lattiaa, kattoi telkkaria ja söi pringlesit. Menin kaverin kanssa kysymään että "Mitä sä teet täällä?". Vastaus oli "Syön pringlesit ja katon telkkaria" :D
Sen jälken se kirjoitti nimmmarit meille :) |
|
|
|
|