|
Sekalaista (pg. 32)
|
View this Thread in Original format
| Eis |
| quote: | Originally posted by nekholm
O-Zone vs Ozone, kumpi on parempi? :clown: |
Taitaa se Ozone olla.. :whip: |
|
|
| MekkaFIN |
| quote: | Originally posted by Eis
Taitaa se Ozone olla.. :whip: |
Sama. |
|
|
| Thunder5 |
| quote: | Originally posted by nekholm
O-Zone vs Ozone, kumpi on parempi? :clown: |
Ei kumpikaan.. :) |
|
|
| Mr.Mystery |
| Jipii, vuokrasopimus on allekirjoitettu ja 1.9. napsahtaa avaimet käteen! Vihdoinkin oma kämppä! |
|
|
| Thunder5 |
| quote: | Originally posted by Mr.Mystery
Jipii, vuokrasopimus on allekirjoitettu ja 1.9. napsahtaa avaimet käteen! Vihdoinkin oma kämppä! |
Hienoa..
Mulla on kans kämppä hakusessa... Tavoitteena olis päästä ens kuussa muuttaan.. :D |
|
|
| GrimReaper |
Jipii, vuokrasopimus on allekirjoitettu ja 1.9. napsahtaa avaimet käteen! Vihdoinkin oma kämppä! |
Onnea vaan omaan kotiin kullan kalliiseen.
On se aina erilaista ja vapaampaa ja tietenkin vastuullisempaa.. kuin asua äidin helmoissa. Kaikki joutuu tekemään itse, jopa pyykinpesun (jollei o "housu"luonne ja vie pyykit vanhempien hoidettavaksi). :toothless |
|
|
| skip |
mulle kans!:whip:
:D
ite pääsen muuttamaan vasta noin vuoden päästä. kyllä mä täällä himassa muuten ihan viihdyn, mutta tyttöystävän kanssa yhteen tarvis päästä muuttamaan. mut kai sitä aina vuoden jaksaa odotella! varsinkin kun täällä on ilmaset safkat, limsat, netti, pyykinpesupalvelu, ei vuokraa ym. ym.
:D :D :D |
|
|
| TonY |
Tässä mun uusin mixaus.
Kuunelkaa ja laittakaa kommentteja. |
|
|
| nekholm |
| Puol vuotta muijan kanssa tänään :) Huzzaa, huzzaa! |
|
|
| BetaFactory |
| Onko kukaan ostanut mitään Akiba-nimisestä liikkeestä? Siinä tapauksessa, onko mitään sanottavaa heistä? Onko luotettava myymälä? |
|
|
| Eis |
| quote: | Originally posted by BetaFactory
Onko kukaan ostanut mitään Akiba-nimisestä liikkeestä? Siinä tapauksessa, onko mitään sanottavaa heistä? Onko luotettava myymälä? |
En itte oo ostanu, mutta aika paljon haukkuja on pitkistä toimitusajoista ja huonosta palvelusta (ajoittain) tullut MuroBBS:ssä... |
|
|
| BetaFactory |
| Hmm, jätin kaupat väliin. Ei ollut varaa niihin Sennheiserin HD-280, ja luin just että HD-212/HD-200:illa on liikaa bassofrekvenssejä monitorointiin. :whip: |
|
|
|
|